16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Geniet er van Truelove!
    Spannend weekendje dus Brabo! Heel veel sterkte meid!

2. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Fijn Truelove, niets fijner dan lekker thuis zijn! Spannend brabomama, wel een goed vooruitzicht , zet m op!! Hier al een paar dagen afwisselend indalingspijn.....Auw Auw!!

3. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Welkom thuis Truelove! Fijn!!!

Hieperdepiep hoera voor Brabomama!!! Gefeliciteerd!
    Ik heb vandaag gehoord dat ze mij ivm groei en wat andere dingen ook met 37 weken gaan inleiden, voor mij is dat donderdag. Heb dus iets meer tijd om eraan te wennen, maar jeetje, wat is dat spannend!
    Ik ga uiteraard heel hard duimen dat et allemaal vlotjes verloopt voor je! Knuf!

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb helemaal geen hechtingen ofzo dus ben er goed van af gekomen :) het is zon lieverd😍

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    #4465 derde, 28 feb 2015
    Laatst bewerkt: 28 feb 2015
    Truelove, fijn dat je thuis bent! Geniet van je kraamtijd en je jongens! Vind je bevalverhaal wel heftig en dan met name door de instelling van het zkh. Begrijp dat ze liever niet voor de 37 weken ingrijpen, maar hallo als jeal zoveel ontsluiting hebt en al meerdere dagen last van weeen dan is een handje helpen toch zo erg niet. Het was toch niet dat je maar 33 weken was ofzo. Hoop dat je het kan vergeten en lekker kan genieten!

Brabomama en prikkeldraad heel veel succes en sterkte, nog maar heel eventjes! Lijkt me ook vreemd als je weet welke dag je ingeleid gaat worden, maar vind het afwachten ook killing, dus ben bijna jaloers dat jullie een datum hebben ;)

Hier nog helemaal geen voortekenen oid, dus gaat nog wel even duren. Baby is ook nog niet ingedaald, maar ligt gelukkig wel met hoofdje beneden. En indalen bij een derde kan ook gewoon tijdens de bevalling gebeuren, dus ik maak me er niet druk om.
    Ben druk bezig met laatste voorbereidinkjes. Traktaties voor de oudste twee maken om uit te delen op school, laatste dingetjes klaar leggen etc.
    Hebben jullie trouwens al gezien dat er vanaf volgende week een nieuwe geboorte postzegel uit komt? Vind ik echt super leuk, want was die ooievaar wel zat. Heb die al twee keer gebruikt. Dus ik ga ze gelijk bestellen volgende week :)

6. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja en de negenemaandenbeurs was wel leuk. Was wel erg vermoeiend. Heb wel wat spullen gekocht, maar niet heel veel. Ook een aantal goodiebags, maar daar zat toch vooral veel foldermateriaal in. Vooral de nijntje beurstas waar je voor moet betalen viel heel erg tegen! Zou een slinger van nijntje in zitten. Nou die is echt inimini, verder zaten er vooral foldertjes in, dus zonde van mn geld. Mocht iemand dit weekend toch nog gaan, sla die beurstas dus maar over.

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik lees wel mee hoor meiden maar reageren gaat momenteel niet echt!
    We genieten enorm!
    Jullie kunnen dit ook vast heel snel..

8. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Truelove wat heerlijk dat jullie lekker samen thuis zijn! En hartstikke logisch toch dat je niet veel tijd hebt om te reageren (ik vind het nóg knap dat je ook nu elke dag iets post hier, weet nog niet of mij dat lukt na m'n bevalling...)
    Geniet lekker van je mannen en laat je maar heerlijk vertroetelen!!

@Prikkeldraad: bedankt voor de felicitaties! :D En wat spannend dat jij ook een datum hebt voor je inleiding, zitten we dus een beetje in hetzelfde schuitje! ;) Ik ga ook heel hard voor jou duimen dat je bevalling vlot zal verlopen!

@derde: jammer dat je nog geen voortekenen hebt van een naderende bevalling, maar dat kan van het ene op het andere moment veranderen hè? Ik hoop dat het voor jou ook niet al te lang meer gaat duren. En die nieuwe babyzegels vind ik ook heel leuk maar wij gaan ze niet plakken want m'n man had al een lading van de oude besteld. Ze zitten ook al op de enveloppen geplakt, evenals de adresstickers.
    Ik kan me voorstellen dat de 9-maandenbeurs pittig was! Leuk dat je het toch naar je zin hebt gehad. Maar wat stom van die flut-beurstasjes zeg! Zeker als je ergens voor betaalt mag je toch iets meer verwachten!:x

@hier: vandaag de 37 weken bereikt!!!!!!!!! :D:D:D Verder heb ik een heerlijk rustig weekend met nauwelijks bezoek en dat wil ik ook zeker zo houden! Lekker rustig voorbereiden op wat er gaat komen. Vanmorgen dochterlief nog een dikke knuffel gegeven, die is nu tot a.s. dinsdag uit logeren bij oma. Heeft m'n man ook eventjes een adempauze!:)

9. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Derde: Leuk dat je je toch nog vermaakt hebt op de 9-maanden-beurs, jammer van het beurstasje. Rustig afwachten en je weet dat het zomaar opeens kan veranderen en je midden in een bevalling zit.

Brabomama: als nog gefeliciteerd met je verjaardag en met je 37-weken grens, fijn gevoel. Spannend hoor, dat ze besloten hebben om je maandag in te leiden. Hoop dat de kleine meid zich nog spontaan zelf meld. Anders heel veel succes maandag!

Truelove: Fijn om te horen dat jullie thuis zijn. Kan me goed voorstellen dat je hier niet actief ben, je hebt momenteel wel andere dingen aan je hoofd. Vind trouwens nog dat je veel reageert, ben benieuwd hoe dat hier zal gaan na de bevalling.

Prikkeldraad: spannend dat je nu ook een datum hebt voor een inleiding. Succes met afwachten tot donderdag of misschien gaat het toch allemaal iets eerder beginnen.

Hier: een dagje opgenomen geweest in de kliniek. Ben een hele nacht aan het spoken geweest met weeën, overgeven en diaree. Gyn vond het wel verstandig om me 's ochtends te zien om te kijken of de bevalling was begonnen. Eerst aan het infuus gekoppeld omdat ik toch ernstige verschijnselen van uitdrogen had. Helaas stopte halverwege de dag de weeen en had ik nog niet genoeg ontsluiting dus mocht ik weer naar huis. Voel me momenteel helemaal weer fit en wacht rustig af tot de daadwerkelijke bevalling komt. Woensdag terug voor controle.
    Een voordeel, me ziekenhuistas is nu wel gepakt en kan ik ook afstrepen van mijn lijstje.

10. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Succes vandaag Brabomama, een heel fijne kennismaking met jullie meisje gewenst!

Wnsdg: he bah, schrikken! Gelukkig ben je weer thuis en voel je je goed.

Derde: poeh, ik zou er niet aan moeten denken zeg! Kan me voorstellen dat het vermoeiend was! Jammer dat de tasjes een beetje tegenvielen.

Truelove: geniet maar lekker! :)

11. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Truelove,
    Klinkt als een heftige bevalling. Zou dat toch terug koppelen dat jij je onbegrepen en gesteund voelde hoor.
    Nu ben jij al een ervaren mama, maar ik zou er zo van dicht klappen!
    En wat lief om te lezen hoe je gezin op s.kyler reageert. Zo schattig.

Brabomama,
    Spannende dag voor jou!
    Ik wens je een hele voorspoedige bevalling toe. Laten we hopen dat het lekker vlot doorzet, zodat je snel kunt genieten van je kleine.
    Succes lieverd!

Ik maak me klaar voor m'n 1 na laatste dag werken.
    Wat gaat de tijd toch hard, maar ook zo ontzettend langzaam. Haha
    Merk dat ik er wel echt aan toe ben om thuis te zijn
    Eigenlijk kan m'n hoofd het allemaal al niet meer verwerken. Alles draait om m'n meisje,,,

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @lavita: vervelend die indalingsweeen! Hopelijk doet het ook wat met je ontsluiting dat scheelt je straks weer ;)

@brabomama: nog van harte gefeliciteerd!!
    Lekker zon rustig weekendje! Soms heb je dat ook even nodig :) fijn dat je de 37 weken heb bereikt!

@derde: heb de nieuwe zegels nog niet gezien.. Ik heb dit keer gewone postzegels gebruikt.. Vind het belachelijk dat je er 50 moet kopen.. Ik heb er niet zoveel nodig..
    Hier hebben de kindjes ook getrakteerd op school ze waren helemaal trots!
    En het indalen zou ik me ook niet druk om maken kan idd met de bevalling gebeuren.

Leuk trouwens dat je naar de negenmaanden beurs bent geweest! Vind het knap ik had dat echt niet meer volgehouden.

@wnsdg: had je al wel een beetje ontsluiting of nog helemaal niks? Hopen dat het snel begint!

@kattenvrouwtje: snap dat je er even klaar mee bent!! Je hebt het goed volgehouden met werken zeg!
    Succes met de laatste daagjes..

Ego: hier gaat het super! Onze kleine man komt al twee dagen aan in zijn gewicht dus hij is heel vlot! Drinkt goed slaapt veel!
    Zijn navelstompje is er net zelfs al afgevallen..
    Ben zo trots op hoe hij het doet ondanks zijn vroeggeboorte!
    We genieten enorm.. Kan niet wachten om even te gaan wandelen.. Maar merk wel aan mijn lichaam dat ik af en toe rustiger aan moet doen!
    Heb mijn avater veranderd naar een foto van het mini voetje van onze kleine man!
    Op de foto lijkt hij groot maar in het echt zo mini!!

13. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Succes brabomama!

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Succes Brabomama!

Truelove, wat fijn dat jullie kleine mannetje het zo goed doet!

Hier gaat het goed. Druk weekend gehad met de 2e verjaardag van zoonlief. Hij is volop aan het peuterpuberen waardoor het soms nog wel zwaar is, maar eigenlijk mag ik echt niet klagen met de zwangerschap. vrijdag wel even extra controle gehad omdat ik de baby minder voelde. Gelukkig was alles goed.

Het aftellen is nu begonnen.. volgende week staat de keizersnede gepland :)

Ik kan bijna niet wachten nu er al een aantal baby's geboren zijn :)

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @wnsdg: hoe voel je je nu, niet meer zo beroerd hoop ik? En is alles verder nog rustig gebleven?

@prikkeldraad, hoe is het met jou? Ben je je ook al mentaal aan het voorbereiden op wat er gaat komen? Zelf vond ik het, vanaf het moment dat ik horode dat ze me gingen inleiden, echt heel spannend!

@kattenvrouwtje, fijn dat je nu ècht aan de laatste loodjes op je werk toe bent. Grappig dat je bijna iedere hoogzwangere vrouw hoort zeggen dat ze met haar hoofd al helemaal niet meer echt bij haar werk zit. Dat heeft de natuur zo geregeld zodat we ons op de bevalling en ons kindje gaan concentreren, mooi vind ik dat! Veel succes op je laatste 2 dagen, en daarna heerlijk genieten van de rust!

@truelove thanks voor de felicitaties!:D En wat leuk om steeds updates van je te krijgen, jullie zijn duidelijk heel erg aan het genieten, fijn hoor! En inderdaad héél schattig, die foto van dat kleine voetje!

@Kelly: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Fijn dat alles goed bleek te zijn bij de controle afgelopen vrijdag. Je kindje minder voelen is altijd vervelend! Spannend dat voor jou ook de einddatum nu in zicht komt.

@allemaal: heel erg bedankt voor de verjaardagsfelicitaties en voor de succeswensen voor m'n bevalling. Ik zit op dit moment helemaal in m'n eentje achter m'n laptop in de verloskamer, heel onwerkelijk! Vanmorgen vroeg ben ik hierheen gebracht en heb ik een inwendig onderzoek gehad waaruit bleek dat ik nog geen ontsluiting had (dat had ik ook niet verwacht eigenlijk). Daarna is er voor de eerste keer gel ingebracht en dat gaf wel ongeveer een uur lang flink pijnlijke harde buiken en een soort druk in m'n vagina, maar zo rond 9:30 nam het snel weer af. Nu is het weer rustig op een enkele harde buik na. Om 11:30 krijg ik weer een inwendig onderzoek, ben benieuwd of er al iets veranderd is! Daarna weer opnieuw gel en dan duimen dat het deze keer meer gaat doen! Ik hoop dat mijn eerstvolgende update geboortenieuws gaat zijn...

16. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Succes brabomama! Dat het maar allemaal goed op gang mag komen nu, zet m op!
    En Truelove, wat een heerlijk schattig fotootje van dat voetje, echt lief. En geweldig om te lezen dat je al zo aan het genieten bent.

Hier vandaag mn eerste dag verlof. De tas inpakken, dat moet nu echt gaan gebeuren, haha. Verder gewoon relaxen, en das even wennen voor mij!

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend brabomama!!! Heel veel succes en ik hoop dat alles snel gaat werken en je vandaag nog de kleine in je armen mag houden!

Truelove, je geniet echt, heerlijk en super leuk dat fotootje!

Jaatje geniet van je verlof en doe niet te veel. Maar ik weet het ik ging mijn eerste week ook helemaal los! Wilde ineens alles af hebben.

Hier is de schoolvakantie weer voorbij. Nadeel is dat ik nu weer alleen maar bezig ben met halen en brengen en dan natuurlijk nog de voetbaltrainingen van zoon, maar voordeel is dat ik wel tussen die tijden even mn handen vrij heb. Zou zo graag willen dat ze continuroosters hier op de scholen hadden, maar helaas woon in een dorp en daar zijn de schooltijden nog ouderwets, vroeger aten de kinderen vaak warm tussen de middag en waren bijna alle moeders thuis. Vind het niet meer van deze tijd, maar goed de leraren willen er niet aan helaas. en de komende zes jaar ben ik nog aan het ophalen en wegbrengen, haha, dus ik moet er maar aan wennen.

Ik word steeds ongeduldiger merk ik, wanneer gaat het gebeuren!!?? Hebben jullie daar nog geen last van? (Degene die geen inleiding krijgen)

18. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Derde, ik ben ook in spanning, van wanneer het gaat gebeuren.
    Ik voel me namelijk nog best goed, wel veel last van vocht vasthouden en mijn bekken gaan steeds zeerder doen.
    Maar vind het echt spannend dat het ieder moment kan gebeuren!

19. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Kattenvrouwtje: het is duidelijk dat je verlof nodig hebt. Succes morgen nog met je laatste werkdag, hoop dat je er van kan genieten en het niet te druk hebt.

Truelove: fijn om te horen dat het met jullie zo goed gaat en volop aan het genieten zijn. Heerlijk! Doe lekker rustig aan en luister lekker naar je lichaam. Super lief voetje.

Kelly: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, zie dat onze kinderen niet zoveel in leeftijd schelen, grappig! Succes met een peuterpuber, hier valt het nog mee maar hou me hart een beetje vast voor wat er komen gaat. Spannend hoor dat je kan gaan af kan gaan tellen, succes met de laatste loodjes.

Brabomama: spannend! Wauw ben erg benieuwd hoe het vandaag is gelopen/gaat verlopen. Hou het forum in de gaten voor meer updates en hopelijk inderdaad snel geboortenieuws.

Jaatje: En heb je je eerste verlofdag overleeft? Even moeten wennen of ging het vanzelf. Geniet van de komende dagen en weken.

Derde: En heb je vandaag weer overleeft met alle tripjes heen en weer naar school? Zal wel weer eventjes wennen zijn na een vakantie. Begrijp wel wat je bedoeld, hier wordt ik ook wel ongeduldiger zeker als ik hoor over pasgeboren baby’s, inleidingen en ks en dat ze straks allemaal een kleintje in hun handen hebben. En hier maar afwachten totdat het begint. Aan de andere kant heb ik gelukkig ook nog genoeg te doen om me bezig te houden en komt het moment wel dat wij onze uk ook vast kunnen houden.

Hier: na mijn opname vorige week, heb ik 1 a 2 cm ontsluiting dus het begin is er. Verder niet meer beroerd geweest, tot vanochtend. Heb waarschijnlijk gisteren weer een voedselvergiftiging opgelopen, maar geen idee waarvan aangezien man en zoon nergens last van hebben. Waarschijnlijk toch extra vatbaar door de zwangerschap. Gelukkig voel ik me niet zo beroerd, maar is het alleen lastig dat ik zovaak naar de wc moet :). Hoop dat het snel over is. Voor de rest is het hier ook nog rustig, nog geen nadere tekenen van een bevalling... we wachten af.

20. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Derde kun je hem dan niet laten overblijven? Zijn toch zeker genoeg ouders die werken en niet anders kunnen? Hier betaal je €1,50 per keer.

Deel Deze Pagina