16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Truelove: goed om te horen dat het met jullie goed gaat. Lekker zo'n rustig mannetjes en fijn dat de grote broers het ook zo goed doen met de kleine man.

Kattenvrouwtje: ai, dat klinkt niet goed dat alles naar rauw gehakt ruikt. Lijkt me heel vervelend. Ondanks dat je niet meer zo goed kan slapen, probeer je rust toch op een andere manier te pakken.

Little feet: bij je andere kinderen wel van te voren al gerommel in je buik gehad dat wees op de aanstaande bevaling? En met hoeveel weken zij zijn geboren?

Hier wel een hele onrustige buik, harde buik, weeën op momenten en niet helemaal fit voelen. Maar vermoed dat er hier ook nog geen bevalling komt in de komende dagen, uk is waarschijnlijk net zo eigenwijs als grote broer. Donderdag weer bij de gyn langs, ben benieuwd!

2. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier hetzelfde als jou Wnsdg!

Gisteravond flinke voorweeen gehad en wilde net gaan bellen toen ze er ineens niet meer waren.
    Vannacht veel harde buiken gehad maar tussendoor gelukkig toch nog even kunnen slapen.

Vandaag kon ons mannetje gelukkig de hele dag spelen op het KDV.
    Ik had totaal geen energie, voelde me niet helemaal lekker en heb vanmiddag dan ook eerst genoten van een warm bad, daarna paar uurtjes en bed en vervolgens op de bank.
    Niets voor mij, maar ik moest wel.
    Nu een zeer beweeglijk meisje, harde buik en last van mijn onderrug.
    Ben benieuwd of die weeen weer terug komen straks ;)

3. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Wnsdg, oudste is spontaan met 39.1 geboren na een week gerommel vooraf.
    De daarop volgende is met 41 weken geboren na 2 strippogingen (na de 2e keer zijn de weeen begonnen). De weken vooraf veel gerommel.
    En de jongste is met 40.1 geboren, ook na strippen. (Ook gerommel paar dagen van te voren)

Dus ik ben heel benieuwd wanneer deze baby zich meldt.
    2 weken terug laatste echo gehad, en deze liet zien dat er nog heel ruim vruchtwater was. Dus denk dat de baby het nog wel naar z'n zin heeft. Voel ook nog geen harde buiken of weeën. Alleen slaap ik slecht doordat mijn bekken zeer doen bij liggen.

4. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Lavitabella: En is het bij jou al verandering?

Little Feet: Bij jou dus van te voren aardig wat gerommel vooraf. Dus aannemelijk dat dat het de vierde keer ook wel zo mag gaan, kwestie van afwachten.

Hier een behoorlijk beroerde nacht gehad, weinig geslapen en veel gerommeld maar heb nog niet het idee dat het door zet. Vandaag maar extra rustig doen, aangezien ik ook geen energie ergens voor heb komt dat mooi uit. Merk nu wel dat ik steeds meer aan het wachten ben... had ik bij zoon toch een stuk minder.

5. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Ik ben ook wel benieuwd LaVitaBella!

Hier nog gewoon rustig, van het zonnige weer ana het genieten. De fiets gepakt om naar de controle bij de VK te gaan: alles in orde. Schatting zo'n 3300g bij 40 weken. Mooi gemiddeld gewicht. En ruggetje ligt al weken links. Dat schijnt veel vaken voor te komen dan het ruggetje aan de rechterkant, raar toch?
    Oh, en net toch maar de Nuna Leaf besteld :D . Kost wel wat, maar we vinden het zo'n mooi wipstoeltje! Nu moet ik stoppen met kopen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, tijdens je verlof...

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het is rustig hier meiden... Kom op ga eens bevallen allemaal :) zit met smart te wachten hier

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook nog steeds aan het wachten. probeer de tijd te doden met genieten van de zon :) ben wel heel blij dat het al wat lenteachtiger wordt, werd al weer helemaal depri van het grauwe weer.

Jaatje hier het ruggetje ook al weken links! Wist niet dat dat vaker zo is. Komt dat niet ook omdat de doorbloeding van de placenta beter is als wij zelf op links slapen?

Sorry meiden heb wel bijgelezen, maar heb even geen puf te reageren. Ben inderdaad wel benieuwd wie de eerstvolgende is! Hopelijk snel weer geboortenieuws! :)

8. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Truelove: wil wel bevallen maar uk heeft blijkbaar nog geen zin om het warme plekje daarbinnen te verlaten. Heb je tips? :)

Hier een draaikont, ene keer rug links en dan rechts. Snap niet dat de kleine nog zoveel kan draaien, ziet er ook niet uit als ik het zie gebeuren. Wel interessant om te horen dat links blijkbaar een voorkeur heeft bij baby's.

Vandaag alweer 39 weken, wat vliegt de tijd. Gek om te weten dat sommigen zoveel weken niet eens gehaald hebben.

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij ons begon het altijd met sex.. Die tip kan ik alleen geven haha

10. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier ook nog alles rustig maar ben druk met poetsen en zoonlief ;).. Oh en seks heeft hier trouwens niet geholpen haha. maar ach ik hoef nog maar een paar dagen ;)

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha, volgens mn man is dat ook DE OPLOSSING! maar serieus, het heeft bij ons bij de vorige twee ook geholpen! De dag ervoor sex gehad dag erna bevallen. Wist ik niet meer hoor, maar mn man weet dat nog heel goed, haha. Er schijnt in sperma ook een hormoon te zitten wat ook de bevalling opwekt ofzo? Maar ik moet eerlijk zeggen, mn hoofd staat er niet zo naar op dit moment en mn lijf doet pijn, dus heb er weinig zin in. Maar wie weet, als ik het echt zat ben moeten we het hier ook maar eens proberen ;)

12. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Baby ligt hier altijd rechts. Heb een hele scheve buik . :)

En het is hier zeker stil.. Allemaal baby knuffelaars terwijl die van mij nog wel even binnen blijft hoor :).

13. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Sperma en een vrouwelijk orgasme maakt de baarmoedermond zacht .. Heb ik ooit gelezen in een tijdschrift.,
    Heb er nu niet zo veel behoefte aan om eerlijk te zijn. Knuffel wel graag met man maar er komt geen seks van. Heb niet het idee dat hij of ik het bewust ontwijk masr het gebeurt gewoon niet.. Gek eigenlijk.. Eens vragen hoe hij dat ziet..

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Orgasme en sperma heeft hier dus wel effect.. Iedere keer begon het daarmee!
    Bij alle drie de kindjes..
    Dus dames aan de bak 😂

15. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ja echt?? Nou dan weet ik wat we vanmiddag gaan doen :D:D:D

16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hahaha, nou vorige zwangerschap zelfs iedere dag geprobeerd op het einde.. Helaas alsnog met 40+5 pas bevallen...;)

Dus hier werkt dat niet, ook geen behoefte eraan eigenlijk.
    Vrijdag gaan ze kijken of ik ontsluiting heb en evt strippen dan. Dan wil ik eigenlijk wel proberen nog sex te hebben haha, mss helpt t dan wel:)

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij mij begon het vaak 1 of 2 uur erna al...

18. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Wauw Truelove dat heeft bij jou wel veel succes gehad iedere keer.
    Hier heeft het tot nu toe niet gewerkt, maar wie weet.
    Klopt inderdaad dat sperma de baarmoedermond verweekt. Kreeg rond de 30 weken van de gyn te horen dat we wel sex mochten hebben maar sperma was not done.
    Herinner me nu ook dat ik toen moest stoppen met het slikken van vitamine C omdat dit ook de bevalling kon opwekken volgens de gyn, misschien toch maar weer beginnen met wat pillen te nemen als ik het echt zat ben.

Na een moeizame en slecht dag gisteren, gaat het vandaag weer uitstekend. Blijft raar al die hormonen en kwaaltjes.

19. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ja dat herken ik wnsdg!
    Ene dag gaat het hartstikke lekker, andere dag voel je je niks waard.
    Vandaag weer een mindere, terwijl ik gisteren een topdag had!
    Moe, beetje buikpijn en lamlendig....

Morgen hopelijk weer een fijne dag waarbij ik lekker met ons mannetje en ons mam naar de speeltuin kan.

20. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @derde: wat jammer dat je zo opziet tegen je bevalling! Maar wel begrijpelijk gezien je ervaringen bij de vorige twee. Ik hoop voor je dat deze bevalling prettiger gaat verlopen zonder weeënstormen!

@truelove: fijn dat je nog steeds lekker aan het genieten bent! En wat heerlijk dat je al lekker naar de stad bent geweest, daar hoop ik ook snel puf voor te hebben!

@wachtende dames: wat naar dat sommigen zo tegen het einde zoveel kwaaltjes krijgen! Hou vol, over iets meer dan een maand hebben we sowieso allemaal ons kindje in de armen!!

@sex om de bevalling op te wekken: geen ervaring mee, mij is die kans beide keren ontnomen doordat ik voor beide bevallingen reeds in het ziekenhuis was opgenomen!;)

@prikkeldraad: hoe gaat het nu met jou? Hopelijk ben je inmiddels lekker thuis met je kleine meid!

@hier: vandaag (wo.) is onze kraamhulp voor het laatst geweest, ik ga haar echt missen want ze was super!!! Toch is het ook prima da at de kraamweek voorbij is, ik heb er alle vertrouwen in dat we het samen wel gaan redden. Met de energie van ML en mijzelf gaat het steeds beter en onze beide kleine meiden doen het supergoed! Iedere dag realiseer ik me wat een geluksvogels we zijn met twee gezonde kindjes!

@wondertje: is er eigenlijk nog nieuws van het FB front? En komt er binnenkort weer een lijst-update?;)

Deel Deze Pagina