16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Hier weer terug van mijn controle, alles gaat nog goed met mij en de kleine dus we mogen verder gaan met afwachten. Misschien dat ik de 40 weken ga halen, we zullen zien.

Brabomama: goed om te horen dat jullie je energie weer terug aan het krijgen zijn. Geniet lekker van je meisjes!

Lavitabella: En een goede en gezellig dag gehad met man en zoon?

Ben ook wel benieuwd hoe het met de FB-ers gaat!

2. Mirri1991

Mirri1991 Lid

22 mei 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch fijn als je allemaal herkenbare dingen leest ! Mama's die bevallen zijn allemaal van harte gefeliciteerd.

Het wachten op de kleine duurt zoooo lang. Hoewel ik nog wel even heb voor mijn due date. Ik had een dag of 4 geleden flinke weeen verloskundige is dan ook bij me thuis geweest rond 12 uur snachts. Ze waren zo constant dat zelfs de verloskundige dacht dat het er aan zat te komen. Die zelfde nacht nog mijn slijmprop verloren. Maar rond een uur of 7 was alles weer weg. Geen pijn geen harde buiken. IK VOELDE ME NIET EENS ZWANGER! zo gek.. Inmiddels zijn de harde buiken weer helemaal terug, lage rugpijnen steken in me buik zo nu en dan.. Het rommelt behoorlijk. Maar er gebeurd nog niets spannends..

afwachten maar...

3. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Nou mirri,
    Ik zou juist denken; gebeurt genoeg spannends!
    Zijn toch allemaal tekens nietwaar? Spannend hoor!

Wnsdg
    Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Heb precies hetzelfde.
    Ene moment voel ik me hartstikke fit. Lekker bezig met kleine dingetjes en dan opeens kickt de vermoeidheid er in.
    Gisteren bijv.. Ik had van 12 tot 11:00 geslapen. Ontbeten en wilde weer terug naar boven om me aan te kleden. Eenmaal in m'n slaapkamer weer in bed gaan liggen en weer in slaap gevallen! Bizar toch.

En vannacht heb ik gewoon heel de nacht Wakker gelegen. Voel me niet eens echt heel erg moe ofzo.
    Zal vanavond dus wel vroeg naar bed gaan ;)

Oh dames toch.. Wat een spannende tijd.
    Aan de ene kant mag ze van mij wel komen, maar tegelijkertijd denk ik dan weer wacht nog maar eventjes.. Laat ons samen nog maar even genieten.
    Ik ben zo bang dat ik dat speciale gevoel van samenzijn ga missen.
    Dat getrappel in je buik... Zo speciaal!

En hebben jullie dat gelezen over de vader die aangereden is en zo zijn baby'tje is verloren? Vraag me steeds af hoe dat nou kan gebeuren... Ik vind het zo erg.
    Daar zit je dan met je dromen.. Weg toekomst.
    Te midden van al je spulletjes. Je huis helemaal ingericht op het kindje en dan pats boem weg.
    Arme ouders... Hoe kom je zoiets te boven? Kan bijna niet zou ik denken.

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even kort, vandaag 39 weken dansje!
    Verder alles prima bij de vk gister. Afwachten maar weer.

Succes iedereen met afwachten! Ben wel heel benieuwd wie er inmiddels al bevallen zijn op fb. De lijst is helemaal niet meer up tot date :( er zijn er pas twee bevallen volgens de lijst, maar dat klopt niet.

5. Mirri1991

Mirri1991 Lid

22 mei 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kattenvrouwtje,

Ja inderdaad dat zijn inderdaad wel allemaal tekens. Ik ben denk ik gewoon een beetje ongeduldig geworden denk ik haha..

6. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    En we wachten en wachten maar ;)

Heb gisteren een heerlijke dag met ons mannetje in de speeltuin gehad, heerlijk weer en een vrolijk ventje, wat wil je nog meer?

Vandaag alles weer anders, slecht geslapen , enorm moe en heel veel last van harde buiken.....hoe verschillend kunnen de dagen lopen he?
    Gelukkig is mijn vriend vandaag de hele dag thuis aan het gieren op het land, en laat ons mannetje dat nu geweldig vinden.
    Die zit dus de hele dag mee op de tractor.
    Heel fijn voor mij, want nu heb ik lekker tijd voor mezelf en kan ik rustig aan doen.

Herkennen jullie dat ook?
    Kortademigheid en soort van benauwd/ hartkloppingen?
    Heb ik sinds gisteravond en dat voelt niet fijn...

Ik ben er zo klaar voor, ben benieuwd naar hoe ze eruit ziet en hoe ze voelt / ruikt.......Morgen zou een mooie dag zijn en ook makkelijk te onthouden, ons mannetje is ook geboren op de 14e.

Ben benieuwd wie van ons de eerstvolgende is :)

7. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Hier vanochtend weer bloed laten prikken voor de bevalling. Mn gyn wilde dat graag want ze heeft dat nodig voordat ik ga bevallen. Had er nog nooit van gehoord, maar toch net eventjes braaf gedaan maar de uitslag kan ik pas dinsdag krijgen wat ik wel weer grappig vind want wat als ik nou voor dinsdag beval? Dan heeft ze de uitslag niet terwijl ze het wel erg belangrijk vond. Ach ik kan er niet zo mee zitten.

Zo te zien zitten we allemaal een beetje in het zelfde schuitje met goede en slechte dagen. Veel en weinig slapen, pijn en geen pijn, veel gerommel en dan helemaal niets meer. Hormonenen zijn toch gekke dingen.

Kattenvrouwtje: heel herkenbaar de twijfel tussen wel bevallen maar ook nog eventjes niet omdat het nog wel fijn om van je buik en getrappel te genieten. Hier geniet ik nog wel van mijn zwangerschap maar het verlangen naar de kleine in mijn armen is toch sterker en sterker aan het worden, zeker nu buik toch echt wel in de weg zit en ik bijna nergens meer aan toekom. Wat hier ook meespeelt dat samen spelen met zoon ook niet makkelijk gaat, of mijn buik zit in de weg of ik kom niet op de grond of niet meer overeind. Merk dat zoon dat soms wel lastig vind.

Nou ga weer eventjes de keuken in om wat te bakken. Dat is voor velen hier wel weer een voordeel dat ik de op mijn goede dagen graag aan het bakken sla, de afgelopen week al 2 appeltaarten, paar cakes, muffins en cupcakes gebakken. Geen wonder dat mensen graag langs komen momenteel. :D

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Verschrikkelijk dat nieuws met die baby..... Heb er echt geen woorden voor! 😢

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Sorry dames, maar kan de lijst pas updaten nadat de fb-ers zelf iets hier hebben neer gezet of toestemming hebben gegeven.
    Ga dat niet zomaar doen of vertellen wie bevallen zijn, weet niet wie dat wel of niet wilt, hopelijk begrijpen jullie dat.
    Zal even een berichtje op de fb zetten om te kijken van wie ik het mag aanpassen :)

Als de bevallen dames van hier ook alles even doorgeven in kleur, dan werk ik m zsm bij!

10. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Lavitabella: kortademig en benauwdheid hier ook soms. Gisteren aan de gyn gevraagd wat het was, maar ben haar antwoord vergeten ;) , maar het was in ieder geval wel zwangerschapsgerelateerd en ik hoefde me geen zorgen te maken.

Wondertje: snap helemaal dat je dat niet wil en kan doen. Bedankt iig dat je een berichtje wil plaatsen op FB, dan zien we het vanzelf wel of niet verschijnen op de lijst. Heeft het strippen bij jou nog geholpen vandaag of had je niet genoeg ontsluiting?

Lees net het nieuwsbericht over de baby, wat verschikkelijk!

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Voor de nieuwschierigen: ik heb bij geboren een topic geopend.. Daarbij ook een foto van ons mannetje!

12. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Had 1 cm ontsluiting en bmm was nog niet helemaal verweekt. Heeft tot nu toe niets gedaan maaaaar verlies wel al de hele dag stukken van de slijmprop. Dus ben benieuwd of er verder nog iets gaat gebeuren.
    Hoop het heel erg, maar ga er niet vanuit.
    We shall see!

@Truelove: Wat een prachtig ventje hebben jullie!!

13. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    MOOI Truelove!!! Hier ben ik er klaar mee....harde buiken, benauwd en hartkloppingen...pffff

14. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Maar gelukkig houden mijn lieve mannen me op de been :)

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @kattenvrouwtje: ik had het inderdaad gelezen van die man die z'n zoontje is verloren bij een bizarre aanrijding... Echt gruwelijk!!:$ Dat soort nieuws komt bij ons hoogzwangeren/pas bevallenen extra hard binnen, het is echt onvoorstelbaar!!!

@wachtende dames: wat kan ik me goed voorstellen dat jullie het zat zijn! Ik hoop dat Ju jullie allemaal snel worden beloond met een prachtig kindje!! Echt spannend om hier op het forum al die tickers steeds dichter bij de 40 weken te zien kruipen...

@wondertje: wat spannend, ik hoop dat je bevalling vlot gaat doorzetten! Vwb de lijst: ik bedoelde hetzelfde als wat derde zei, ik snap dat je pas na toestemming van de FB dames hier iets over hen kunt posten, maar de lijst is sowieso helemaal niet meer up to date. Er staat bijv nog niet op dat (en wanneer) Truelove, prikkeldraad en ik zijn bevallen.
    Even in kleur dan maar mijn bevallingsgegevens:
    Brabomama, Bevallen op 2 maart van V., 3005 gram en 50cm.

16. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Oh ja en nog een paar kleine aanvullingen voor de lijst: mijn eigen leeftijd is inmiddels 35 en ik ben bevallen bij 37+2

17. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb je gelijk in Brabomama, vandaar dat ik ook even vroeg of alles in kleur gezet kon worden. Dan kan ik m wat makkelijker bijwerken.

Helaas tot 3:30 gerommeld maar daarna niets meer grrrr.
    Kom op baby!!

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dank jullie wel!!

@lavita: je buik hangt echt enorm laag! Hopelijk komt het snel op gang!

19. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lief hoor truelove!

Lavitabella, je buik hangt inderdaad al laag, maar dat zegt niet altijd alles helaas. Ik krijg steeds maar te horen wat zit je buik hoog en oh wat een klein buikje, grrr... Nou gelukkig ligt de kleine al goed ingedaald, maar verder dan dat nog steeds geen enkel teken van een naderende bevalling.

Ondanks dat ik het zwanger zijn nog steeds niet echt zat ben word ik wel elke ochtend wakker met de gedachte weer geen baby en dat maakt me best somber. Herkennen jullie dat? Ik ben zo benieuwd naar de kleine. Ook maak ik me steeds meer zorgen of het wel goed gaat daar binnen. Is nergens op gebaseerd, maar ik heb nu zoiets van je bent helemaal klaar kom nu maar! Maar blijkbaar moet er nog wat extra vet op ofzo!? Dat is in ieder geval mijn gedachte. Afgelopen donderdag werd gewicht geschat tussen de 2900 en 3000 gram, is nog niet echt een dikkerdje dus ;) mn andere twee wogen bij de geboorte 3180 en 3075, dus deze zal ook wel rond die 3100/3200 zijn als tie geboren word. Dus nog even beetje aanvetten, haha.

Succes meiden met de laatste loodjes! ik doe met jullie mee. Het meeste gaat me nog goed af gelukkig, alleen het fietsen doet nu wel echt pijn in mn bekken en liezen, dus behalve de kids naar school fietsen en een boodschapje om de hoek op de fiets pak ik vanaf nu maar de auto. Ook al word dat ook steeds minder prettig achter het stuur.

Ik ben benieuwd wie er als eerst volgende bevalt!

20. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    ♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥

15-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    17-03: Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    19-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV
    19-03: Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH, KV
    20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    20-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    20-03: Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV
    20-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    20-03: Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV
    21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    21-03: Brabomama, 35 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    21-03: Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    26-03: Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    26-03: Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    26-03: Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    27-03: Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV
    28-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    28-03: Jony, 32 jaar, 4e kindje, ZH
    29-03: Jaatje, 32 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    29-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV
    30-03: Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    31-03: Anba, 31 jaar, 3e kindje, Thuis, FV
    31-03: Kattenvrouwtje, 28 jaar, 1e kindje, ZH
    01-04: Sizow, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV

13 meisjes, 8 jongens, 6 verrassingen/geheim

Bevallen

31-12-2014: Elke12345 van J.
    22-02-2015: Kaaskroketje van Z. (2880 gram, 47,5 cm) met 36+3
    26-02-2015: Truelove van Skyler (3190 gram, 46 cm) met 36+6
    02-03-2015: Brabomama van V. (3005 gram, 50 cm) met 37+2
    06-03-2015: Prikkeldraad van Jente (3450 gram, 51 cm) met 37+1
    12-03-2015: Kelly1609 van Nova (3618 gram, 51 cm) met 38+6

ஐ Vlindermama's ஐ
    Heel veel sterkte...
    ★Victoire
    ★Innas
    ★SteffieD

Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop :)
    Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!!

UPDATE: Plaatsen in de lijst wordt pas na regelmatige activiteit gedaan

Deel Deze Pagina