Dit is tot nu toe de lijst waarvan ik toestemming heb. Zodra nog meer iets laten weten op fb of nog bevallen werk ik m weer bij.
Hallo dames! Voor degene met de nodapp.nl zwangerschapsbanner: ik heb een aanpassing doorgevoerd: als je kleintje strakjes geboren is, kan je dit in je banner aangeven, dan kan iedereen zien wanneer je bevallen bent en hoe hij of zij heet!
Allereerst: Kelly van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nova! Mooie naam hoor!! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal (als je dat hier wil plaatsen) en ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Wondertje heel erg bedankt weer voor het bijwerken van de lijst! Wat balen dat het 'gerommel' bij jou (nog) niet heeft doorgezet, hopelijk snel alsnog! Ook alle andere wachtende dames nogmaals sterkte, ik kan me goed voorstellen dat alles behoorlijk zwaar wordt nu... Ik volg dit topic op de voet en ook ik ben erg benieuwd wie de eerstvolgende is die gaat bevallen! Hier gaat het ondertussen steeds beter, manlief en ik krijgen allebei weer steeds meer energie en ik kan weer steeds meer meehelpen met het (lichte) huishoudelijke werk. Gisteren zijn we voor het eerst eventjes met z'n vieren naar buiten geweest, dat was heerlijk! En zonet heb ik de beeb voor het eerst helemaal alleen in bad gedaan, dat ging ook prima! Dus het is echt steeds meer genieten!
Dank Wondertje bedankt voor de update. Kelly Gefeliciteerd met de geboorte van Nova! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Hier ben ik inmiddels ook klaar met de zwangerschap en hoop dat snel alles doorzet en ik geboortenieuws mag melden. Maar tot nu toe weinig geluk en blijft het bij rommelen. Gelukkig houden de mannen hier me ook wel bezig en leiden me af en probeer ik niet te veel te focussen op eventuele signalen van de aanstaande bevalling.
Even snel. Donderdag is onze dochter Nova geboren d.m.v. een geplande keizersnede. De keizersnede verliep erg goed. Helaas heeft ons meisje een wat moeilijke start gehad waardoor ze wat ademondersteuning nodig had. Maar dit ging vrij snel goed. Zaterdag mocht ze met mij mee naar huis en we zijn volop aan het genieten.
Gefeliciteerd Kelly! Hier ook wel wat gerommel, maar nog niet zo dat ik denk dat het elk moment kan gebeuren. Ik hoop op volgende week. Ik wil een lente kindje, haha. Dus als het even kan na de 20e aub
kelly gefeliciteerd met Nova, geniet ervan! Kattenvrouwtje, in jou geval (duur vd zwangerschap) snap ik dat je een lentekindje wil! Toen ik net wist dat ik zwanger was riep ik ook ik vind 21 maart wel een mooie datum! Nog steeds, maar nu mag het van mij liever vandaag dan morgen komen, haha! Maar goed ik moet nog even geduld hebben, nog seeds geen tekenen, vandaag ietsje vaker een harde buik, maar daar houd het echt wel mee op en ik heb vandaag gewoon veel te veel gedaan. Bedankt trouwens wondertje, ik snap dat je afwacht of je het hier mag melden of niet. Het lijkt nu alsof er heel veel nog niet bevallen zijn van de lijst, maar ik denk dat er wel meer zijn, maar nog niet gereageerd hebben, en er staan er denk ook een aantal tussen die al een tijdje niet meer meeschrijven zowel hier als op fb. Sterkte meiden die ook aan het wachten zijn, het zijn nu echt de allerlaatste loodjes voor ons! Ik probeer vooral nog van het zonnetje te genieten, want straks liggen we bijna een week in bed/ op de bank
Gefeliciteerd Kelly! Hier ook nog steeds aan het afwachten op hopelijk een lentekindje. Hoewel ik me af en toe al begin te vervelen tijdens mn verlof, hoop ik toch dat de kleine nog even blijft zitten, totdat ie er echt zelf klaar voor is. En het officieel lente is natuurlijk Ik kan nog wel de adressen voor de geboortekaartjes gaan schrijven, maar verder heb ik echt nog weinig dingen te doen. Jullie nog tips? Behalve tv kijken, daar is ook niks op...
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 15-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 17-03: Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV 19-03: Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH, KV 20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 20-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH, BV 20-03: Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 20-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 20-03: Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: Brabomama, 35 jaar, 2e kindje, ZH, BV 21-03: Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 26-03: Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 26-03: Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 26-03: Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV 28-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 28-03: Jony, 32 jaar, 4e kindje, ZH 29-03: Jaatje, 32 jaar, 1e kindje, ZH, BV 29-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV 30-03: Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV 31-03: Anba, 31 jaar, 3e kindje, Thuis, FV 31-03: Kattenvrouwtje, 28 jaar, 1e kindje, ZH 01-04: Sizow, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV 13 meisjes, 8 jongens, 6 verrassingen/geheim Bevallen 31-12-2014: Elke12345 van J. 22-02-2015: Kaaskroketje van Z. (2880 gram, 47,5 cm) met 36+3 26-02-2015: Truelove van Skyler (3190 gram, 46 cm) met 36+6 28-02-2015: Cicey van Olaf & Xavier (2680 gram & 2780 gram) met 36+1 02-03-2015: Brabomama van V. (3005 gram, 50 cm) met 37+2 06-03-2015: Prikkeldraad van Jente (3450 gram, 51 cm) met 37+1 12-03-2015: Kelly1609 van Nova (3618 gram, 51 cm) met 38+6 ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!! UPDATE: Plaatsen in de lijst wordt pas na regelmatige activiteit gedaan
Merendeel wat hier niet meer schrijft zit wel nog op de fb/whatsapp groep. Qua bevallingen valt het nog mee hoor op fb Merendeel staat hier al op. Wil zelf ook zo graag pff.
Valt inderdaad nog mee met het aantal bevallingen, maar ja we zijn nu ook pas op 16 maart aanbeland. Waarschijnlijk wil iedereen netjes de 40 weken voldragen. Kelly: fijn dat julie allebei inmiddels thuis zijn. Geniet! Cicey: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontjes. Hoop dat alles goed is gegaan en je heerlijk aan het genieten ben van je kleintjes. Kattenvrouwtje: was het maar zo makkelijk om de datum te bepalen, dan ga ik voor 17 maart! Precies 40 weken is toch netjes?! Wondertje: bedankt voor de up-dates. Hoop dat je ook snel aan de beurt ben. Gisteren hier een hele slechte dag gehad met veel gerommel, harde buiken en weeen. Uiteindelijk toch naar bed gegaan en is alles weer tot rust gekomen. Pfff... vandaag misschien of toch morgen?! Kleintje houdt het spannend.
Jaatje: Heb je geen hobbies waar je anders normaal niet veel aan toe komt? 's Middags heb ik mijn handen 'vol' aan mijn zoontje, maar 's ochtends doe ik dingen waar ik anders weinig aan toe kom, momenteel is het veel in de keuken bezig met bakken en bakken. Kortom hier verveel ik me nog niet.
Ja, normaal vind ik bakken juist ook heerlijk om te doen, maar nu kan ik me er amper toe zetten. Mn schoonouders komen nog wel eten bij ons, dus ik denk dat ik toch maar n leuk toetje in elkaar draai. Pavlova met vers fruit denk ik... Weer wat te doen morgen
Cicey gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! Hoe gaat het met jullie? Jaatje heel logisch dat je je af en toe verveelt. Als ik je één tip mag geven: zorg dat je (naast lekker bakken ) veel slaapt zodat je uitgerust aan je bevalling begint! Man wat zou ik momenteel een moord doen voor alleen al een keer langer dan 4 uur aaneengesloten slaap...
haha. ja ik wilde je net als tip geven ; bakken en lekker veel slapen. In het begin vond ik het zo zonde van mijn dag. Werd ik boos op mijn man wanneer hij langer uit sliep dan 10 uur.. En dat werd slapen tot half 12 smorgens... maar opeens realiseerde ik me dat dit weleens de laatste week/weken kan zijn dat we dit ongestoord kunnen doen. We ja.. want mn man is natuurlijk ook thuis.. Dus nu geniet ik er heel erg van! En bakken.. Oh.. de dingen die ik nu allemaal bak of kook.. mn vrienden en familie zijn gek op me en hopen dat het nog lang duurt voordat ze komt. Hier is nog steeds alles lekker rustig al schrik ik soms van de kracht die ze uit oefent in mn buik. Kon er vanmiddag gewoon niet van lopen. Strompelde een beetje vooruit in de supermarkt.. heel mn buik keihard, omdat mevrouw zich aan het afzetten was. Bedklossen gaan morgen onder het bed.. had eigenlijk vorige week al gemoeten. jaja i know.. Succes met de laatste loodjes allemaal. ik heb er zin in!
Slapen is in inderdaad ook een goed idee... zou ook wel willen maar hier lukt dat niet echt. Brabomama: oef zwaar om niet meer dan 4 uur achter elkaar te kunnen slapen. Kijk er zo niet naar uit. Vandaag 40-weken!
Wnsdg, ben jij nou de eerste van t clubje dat de 40w heeft gehaald? Gefeliciteerd! ! Hier is de Pavlova klaar, en met de eidooiers maar vanillevla gemaakt. Jammie. En nu dan maar relaxen in t zonnetje. Vandaag vermaak ik me beter dan gisteren
Cicey weet niet meer of ik je nu al gefeliciteerd had, maar alsnog van harte met jullie zoontjes. Hopelijk genieten jullie volop, ook al zal het wel druk zijn. Wat een bakwonders hier! Ik heb echt een hekel aan koken, bakken ed. Mijn man vind het denk leuker als mij, hihi. Ja wnsdg jij bent geloof ik de eerste die 40 weken hebt gehaald! Ik zal je snel volgen hoor, ik geloof er nu ook heilig in dat ik overtijd ga, nog steeds geen enkel gerommel. Morgen naar de vk, ik ga wel vragen of ze wil kijken of er al iets gaande is, verweking, ontsluiting? Ze zeggn dat dat bij een derde wel eerder gebeurt, ook al denk ik dat het nog potdicht zit. Wel net mn allereerste striai op mn buik ontdekt, niet leuk. Had zo gehoopt drie zwangerschappen vrij te blijven op mn buik, maar helaas. Hopen da het niet erger wordt. Nu maar hopen da de kleine er snel uit wil zodat het niet erger kan worden, haha. Ik doe niet veel meer. Vandaag geslapen en net een uurtje in de tuin gezeten. Gister was in nog een stukje over strand gaan lopen, nou dat is geen pretje meer. Mn hele bekken deed pijn en de autorit naar huis was ook drama (is maar 10 min). Ik kan niet zo goed meer sturen in de bochten. Dus zat erbij als een beginner haha. Nou kom op met die baby's! Er gebeurt hier vel te weinig!! Ik denk dat we allemaal wachten op de eerste echte lentedag, iedereen de 21ste bevallen oke? Haha....