Tja of ik heel blij mee ben dat ik als eerste de 40 weken grens heb gehaald weet ik nog net niet, had liever een baby in mijn armen gehad. Overtijd gaan is nu een hele grote kans al heb ik nog 8 uurtjes voordat deze dag om is dus er nog hoop voor vandaag. Balen wondertje van je straie. Helaas vanochtend ook nieuwe strepen ontdekt, had gehoopt dat ik deze zwangerschap gespaard zou worden. Succes morgen bij de vk, hoop dat er al resultaat te zien is. Hier mag ik donderdag weer naar de gyn, als ik het tot dan volhou. Voel me nu echt een tijdklokje aan het worden, wanneer gaat het gebeuren, wanneer zet het door. Vorige zwangerschap wilde ik graag in de nacht en in het weekend bevallen omdat ik zou bevallen in het ziekenhuis waar ik werkte en zo weinig mogelijk 'publiek' wilde hebben. En zoon kwam netjes op zondagnacht. Ben nu hard aan het bedenken of er een reden is waarom ik nu nog niet of wanneer ik wel zou willen bevallen, misschien toch dat er onbewust iets meespeelt. *Gaat weer verder met denken.*
Rustig hier vandaag!?! Ik hoop dat dat goed nieuws is??? Zijn er vandaag baby's geboren? Nou hier niet hoor, vandaag bij de vk geweest. Alles zit nog potdicht baarmoedermond is nog een harde tuut. Ik heb wel een ctg gehad vandaag ivm minder leven voelen, maar alles was prima. Stelt me wel weer gerust. Ook al heb ik liever de kleine in mn armen! De kleine is in 6 dagen meer dan 2 ons gegroeid! In ieder geval dat schatte ze, dus is nog even afwachten, maar dr zit nu dus genoeg vet op en van mij mag de baby echt komen! Maar het ziet er naar uit dat ik overtijd ga lopen. We wachten maar weer af. Hier was vandaag trouwens koud guur en grijs, blegh, hoor allemaal verhalen uit het binnenland van lekker sonnetje en in de tuin zitten, nou het was hier maar 7 graden. Van mij mag het lente worden! Hoop op goed nieuws van enkele van jullie vandaag!
Hai meiden. Ik klets nog maar weinig mee, maar ik lees dat ik niet de enige ben die het wachten ondertussen beu begint te worden Morgen exact 40 wkn....
Hier nog geen babynieuws, maar wel officieel eerste dag overtijd. Het is inderdaad erg rustig hier, stilte voor de storm of er zijn een aantal aan het bevallen of al bevallen. Nu is immers alles mogelijk. Jammer derde dat alles nog potdicht zit. Hoop dat er snel verandering in komt. Ben erg benieuwd wat ik morgen te horen krijg. Hier is baby erg rustig aan het worden, zal het een teken van de bevalling zijn?
Vandaag 39 weken 2 weken geleden kreeg ik te horen dat me baarmoeder mond heel week was en ik al 2 cm ontsluiting had.. sinds dien eigenlijk elke dag harde buiken en zo nu en dan een flinke voorwee.. maar voor de rest is de baby nog niet van plan om z 'n water wereldje te verlaten. Ik heb zojuist een gehoord van een vriendin dat een lekker warm glas melk met kaneel enorm kan stimuleren ! Dus voor de mama's die overtijd zijn en het helemaal beu zijn... nee heb je en ja kun je krijgen !
Hier ook alles nog lekker rustig. Vanmorgen wel even schrik gehad. De gyno vroeg of ik haar lekker voelde bewegen en toen realiseerde ik me pas dat ik dat al een tijdje niet gedaan had. Normaal gesproken word ik wel wakker van een harde buik en wat geschop, maar vannacht had ik dat eigenlijk helemaal niet gehad. Om 8 uur werd ik wakker en voelde ik ook niks. 11 uur afspraak en toen kwam het dus ter sprake. Gelijk ctg gemaakt en dat bleek gelukkig goed te zijn. Haar hartslag raakte de 140 goed en mn buik schommelde tussen de 30 en zelfs een 65! Ik vond het wel tof dat m'n man nu ook beter kon inzien hoe een harde buik werkt en stiekem vond ik het ook heerlijk om 20 min naar haar hartje te luisteren. <3 Ik wens jullie die het zo zat zijn allen dat ene extra zetje toe... Misschien tijdens de eclips? Zaterdag: start van de lente? Genoeg mooie dagen in het vooruitzicht!
Vandaag eigenlijk mijn uitgerekende datum.. Zo gek! Meiden ik hoop dat jullie je kleintje snel in de armen kunnen houden!
Voor de dames die nog niet (aan het) bevallen zijn: nou wordt de kans op een lentebaby wel erg groot he! Het is wel zo rustig hier dat ik het vermoeden heb dat er wel al een aantal aan het bevallen zijn nu, of afgelopen dagen al bevallen zijn, en nu zo druk dat er even geen tijd meer is voor het forum... Ik heb trouwens af en toe snachts dat ik echt badend in het koud zweet wakker wordt. Herkenbaar voor iemand? Weet niet of dat met de hormonen te maken heeft, of met zo'n waterdicht hoeslaken dat ik onder mn gewone hoeslaken heb liggen sinds n paar weken. Wel vervelend, want ik wordt er echt wakker van en ben dan helemaal koud.
Vandaag 40 weken dansje! Nooit gedacht dat te halen als je het me een maand geleden had gevraagd. Maar goed het is nu eenmaal zo. @jaatje, hier vannacht ook zwetend wakker geworden en met flinke onder rugpijn en harde buik. Daarna om de 10/15 minuten nog een paar gehad, echt voorweeen, hielden lang aan, maar behalve de rugpijn niet heel erg pijnlijk. Maar helaas twee uur later was het voorbij. Nou ja het begin is er, hopen dat het nu dan toch wat gaat verweken en er ontsluiting ontstaat, zodat ze volgende week woensdag kunnen strippen. Maar ik hoop toch wel voor die tijd te bevallen, maar goed kreeg gister te horen van een onbekende (baliemedewerkster) dat ik er helemaal nog niet uit zag alsof ik binnenkort ga bevallen. Die had ik nog niet gehoord, maar ben wel bang dat ze gelijk heeft. Maar dat zweten zijn echt je hormonen en kan ook beetje komen door je molton, zeker als je lekker onder de warme deken ligt. Kattenvrouwtje fijn dat de ctg goed was en leuk he dat ze ook je harde buik registreren. Bij mij van de week ging er eentje dik over de 100 en hield best lang aan. Maar meer dan ongemakkelijk vond ik hem niet. Komt de verpleegster naar me toe, zo dat was een flinke, ik zeg wat? nou dat was een wee aan de registratie te zien. Haha, maar het was totaal niet te vergelijken met de weeen die ik nog ken van mn andere bevallingen, dus ik moest er wel om lachen. Verder ook nog wat rond de 40 en 60 gehad, maar die merkte ik bijna niet op. Laten we hopen dat het bij iedereen nu snel doorzet! En ik heb ook het idee dat er nu de afgelopen dagen toch wel wat dames bevallen zijn, het is hier zo stil!
Sorry dames, ik kan jullie nog niet verblijden met bevalling- en babynieuws. Gisteren wel op controle geweest en eigenlijk niets bijzonders te melden, we doen het allebei nog prima en het is afwachten tot de bevalling begint. Grote kans inderdaad op een lentekindje. Truelove: geen idee hoe het voelt om je kindje al te hebben voor je uitgerekende datum. Hier nu voor de 2e keer overtijd, maar lijkt me wel gek. Derde: hoop dat het gerommel van vanacht een handje heeft geholpen voor het begin van een bevalling. Hier wel het geluk dat al het gerommel effect heeft, maar vond het resultaat tegen vallen had op meer gehoopt. Succes allemaal met wachten, hoop snel beter nieuws te geven maar ook van jullie allemaal te lezen.
Hallo meiden, Ik heb in het begin een beetje meegeschreven. Dit later niet meer gedaan omdat ik het te moeilijk vond ivm mijn spannende zwangerschap. Heb wel meegelezen en meegeleefd met jullie. Het lukte me alleen niet om een bericht achter te laten. Complicaties gehad en in het begin erg ziek\moe. Ik wilde even laten weten dat ik op 11 maart bij 38.4 na een inleiding, horror bevalling en uiteindelijk spoedkeizersnede ben bevallen van gezonde dochter O. Succes iedereen met de laatste loodjes! Hopelijk hebben jullie ook snel een baby in jullie armen! Groetjes
Even een ego berichtje. Op 18 maart ben ik na een razend snelle en voorspoedige bevalling van 3 uurtjes bevallen van onze dochter Fenna. Ze weegt 3680 gram en is 52 cm. Ze doet het super. Ik ben er ook zonder 'kleerscheuren' vanaf gekomen deze keer dus dubbelop genieten!! Hopelijk komen de rest van de baby's ook snel!!
Gefeliciteerd wondertje! Genier ervan! En wat lekker snel! Nou hier geen 21 maart kindje had ik wel leuk gevonden maar goed. Ben het wel echt zat aan het worden nu hoor. Ik ben er gewoon klaar mee en merk dat ik steeds sjachier wordt ik heb ook echt het gevoel dat het nog wel even gaat duren, er gebeurd helemaal niets. Inmiddels officieel overtijd, dat is nieuw voor me! En vind het NIET leuk, haha. Sterkte met de laatste loodjes iedereen! Wnsd jij al nieuws? Jij loopt het verst van ons allemaal...
Oh meiden, wat moeten jullie toch een geduld opbrengen, ik leef met jullie mee hoor! Fleur: heftige bevalling en dan toch nog ks, hopelijk kun je daar een beetje overheen komen. Hier ook een horrorbevalling (allebei in levensgevaar geweeat) en dat speelt nog regelmatig door mijn hoofd. Gelukkig is jullie dochter ook gezond! Hopelijk kun je er van genieten! Hier is Jente uit haar hum, wil steeds drinken en bij mama. Dag 15, de regeldag had ze al op dag 10, dus waar het nou aan ligt...? Wel erg vermoeiend, helemaal in combinatie met een man die duidelijk hoorbaar zucht als dochterlief haar keeltje weer open zet. Hij bedoelt het niet vervelend, maar ik word er wel boos om. Kattenvrouwtje: bah, wat een schrik zeg! Gelukkig kon je meteen aan de CTG en was alles goed! Allemaal een heel dikke knuf en hopelijk mogen jullie snel je ukjes vasthouden!
Fleur en wondertje: allebei van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!! Jouw bevalling klinkt erg heftig Fleur! Hopelijk kun je het een plekje geven en ben je inmiddels lekker aan het genieten! Wachtende dames, ik kan me zó voorstellen dat jullie het zat zijn!! Zeker als je uitgerekende datum 'geruisloos' voorbij is gegaan... Veel sterkte allemaal met de allerlaatste loodjes!! Vandaag was eigenlijk mijn uitgerekende datum, toch wel weer apart (maar vooral fijn!) dat ik, net als bij m'n eerste, m'n kleintje al even in m'n armen heb en deze datum waar ik maanden naartoe geleefd heb nu ineens zomaar een gewone dag is...
@derde: hoop dat jij jou kleine lieverd ook snel in je armen kan sluiten!! @prikkeldraad: vervelend dat je man zo reageert.. Gelukkig is het maar een periode @brabomama: ik ken overtijd lopen ook helemaal niet.. Het lijkt me echt verschrikkelijk.. Ego: hier gaat het wel goed! Ons kleine ukkie doet het heel goed en komt snachts nog 1 keer.. Dus dat is wel te doen.. Alleen zit ik een beetje te hannesen met zijn voeding.. Wil eigenlijk hem 120 gaan geven en dan 4 uur ertussen laten.. Maar als ik hem 120 aanbied dan drinkt hij dat soms op maar komt toch weer na 3 uur..