16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mysa

Mysa Lid

18 mei 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben gelukkig niet misselijk, wel is rond een uur 3 mijn gaap uurtje ;)
    Ik werk gewoon fulltime, aangezien ik bij de gyn loop en waarschijnlijk regelmatig op controle moet ga ik niet tot week 12 wachten met vertellen.. Iig vertel ik het aan mijn LG..

Hier geen nipt, ook geen combinatietest..

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier ben ik met mijn twee zoontjes ongeveer bij alle twee 14 kilo aangekomen.. Na de zwangerschappen ben ik 20 kilo afgevallen!

Dinsdag de echo.. Begin nu toch wel te hopen dat er wat knippert.. :):)

Ik voel me af en toe net een vaatdoek!
    Haha

3. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    ik zie dat veel vrouwen hier met 6/7 weken al een echo hebben. Is daar een reden voor dat jullie zo vroeg al een echo hebben? Ik dacht namelijk dat de eerste echo normaal tussen de 10 en 13 weken plaatsvind? gewoon benieuwd :)

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier is het standaard dat je tussen de 7-8 weken de eerste echo hebt.

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier ook rond 8 weken de 1e echo gelukkig ;) . Vandaag een enorme slechte dag gehad, slap / misselijk en behoorlijke buikpijn. Bij mijn vorige zwangerschap geen 1 slechte dag gehad. Probeer me geen zorgen te maken...maar toch....

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier ook rond 8 weken standaard een echo.
    Door mijn mk in oktober krijg ik nu eentje met 7 weken.

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

Beetje puchen bij de fertiliteits kliniek....;)
    Eigenlijk deden ze vanaf wk 7. Maar dat is vrijdag en is zo onhandig voor het werk. Maandag word hem ook niet want dinsdag ben ik vrij. Maar dan zou ik 7w 5d zijn. Mij veeeeeel te laat!!!

8. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Hier bij de vorige zwangerschap 20 kg aangekomen. Dat is er gelukkig ook allemaal weer af, alleen die buik wil niet meer krimpen.

Over het werk...ik wil het nog niet vertellen. Bij de vorige moest ik het bij 10 weken wel vertellen want die buik kon ik echt niet meer verborgen houden.
    Nu maar wat extra a-lijn jurkjes besteld, hopen dat ik het daarmee verborgen kan houden.

9. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    hier ook vroege echo bij fert kliniek.

Ik heb ook gelezen dat witte striae nieuw kan zijn en dat het niet percee rood/paars hoeft te zijn .. Ik kan me ook echt niet herinneren dat her er eerder zat, maar goed maakt ook niets uit

10. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Cicey de dokter had me dit ook verteld ;) en idd niets meer aan te doen he .

Hier is het altijd , positest , bloedtest ha en afspraak gyn soms is dat op 5 weken al soms op 6 soms 7 afhankelijk wanneer er plaas is . Hier bij de eerte op 5+6 bij de 2de op 6 en 3de op 5+5

11. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben ook een beetje bang om het op het werk te vertellen. Werk als invalkracht in het onderwijs maar heb tot 1 februari een "vaste" inval. Vanaf 1 februari de mogelijkheid tot vast in dienst... Maar dat zal wel niet doorgaan aangezien ik eerst met verlof ga ;)

Ga het de directrice wel vertellen de 1e schooldag. De rest weet ik nog niet. Ligt eraan of het te verbergen is maar ben bang van niet.

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heb het ook lastig met te verbergen, die darmenbuik. Maar wil het echt nog niet zeggen op het werk... Ik wilde wachten tot na de 12de week.
    Maar die buik intrekken dat lukt dus echt moeilijk... Heb ook wat wijde bovenstukken, maar het blijft lastig. Vooral dat je er de hele tijd op moet letten...
    Ben echt van plan om zo lang mogelijk thuis te blijven na de bevalling... Ik wil zo lang mogelijk fulltime BV geven zonder zorgen. Ze gaan daar niet zo tevreden mee zijn. Maar ik neem toch gewoon waar ik recht op heb hoor!

13. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Ik ga het op werk ook nog niet vertellen, ik werk parttime, 3 dagen..

1e echo doen ze hier pas met 12 weken, moet dus nog lang wachten!

14. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik werk niet dus moet het niet vertellen maar verbergen lukt echt niet staat een buikfoto in het buik topic . Echt bol en rond vreselijk vroeg maar ja die darmen he

15. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    kijk hier mijn buik

16. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Wat betreft werk en vertellen, zie mijn topic onder t kopje zwanger en werk. ;)

Mooi buikje kaaskroket! Hier nog niet echt op gelet, maar heb van mezelf ook wel enige reserves.. Dus weet niet of het dan snel te zien is. Voel me wel onwijs opgeblazen.

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Over vertellen op het werk.. Ik kan het niet verbergen tot 12 weken omdat bij mijn vorige ook met 10 weken mij buik al behoorlijk was..
    Ik heb nu vakantie en daarna mijn leidinggevende dus is denk ik wel handig als ik aan het eind van mijn vakantie even langs ga :) anders schrikt ze zich rot haha

18. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga het ook pas vertellen na de echo, maar scheelt wel dat ik over twee weekjes vakantie heb voor drie weken, dus die buik gaan ze denk niet zien ;). Maar er valt nu ook nog niets te zien bij mij. Merk wel dat ik hem niet meer in kan houden, maar verder nog erg plat. Mn borsten zijn dus wel wat aan het groeien, dus ik haal nu wel de extra vullinkjes eruit (van die kussentjes) zodat dat niet ineens opvalt. Heb nu toch wel kleine b, en was een kleine a, dus dat valt dan wel op, vooral in zo'n mannenwereld waarin ik werk ;) ook al zullen die niet zo snel een link leggen met oh ze is zwanger, haha.

Mooi buikje al kaaskroketje. Je gaat vast nog horen, zijn het er geen twee? Mn vriendin kon het met negen weken ook echt niet meer verbergen, en dat zijn er dus ook twee :)

Bedjestijd, ik merk wel dat ik moeilijk in slaap val, maar is misschien ook door de warmte...

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik heb vakantie vanaf 15/08, zal nog wel ff lukken met camoufleren tot dan zeker... Dan vertel ik het wel begin september ofzo.

Hier rond 17u gaapuurtje en daarna niet meer moe, aaargh! Maar morgen 6u op, dus toch maar kantelen zometeen.

Slaap lekker!

20. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ik ben gelukkig ook nog 2 weken vrij :) na de echo vertel ik het meteen want met onze bedrijfskleding kun je weinig verbergen helaas :(

Deel Deze Pagina