@ Bajou, denk maar aan mij, ik mag pas 2 sept, tot nu toe de laatste met een eerste echo!! Terwijl ik inmiddels al op 6.5 dagen zit! Maar ik snap het hoor, het duurt zoooooo lang! Hier de eerste twee 1e ronde zwanger, deze ronde 14. We waren al voor eerste onderzoek bij zkh geweest (echo, zaad inleveren en bloedprikken) maar daar kwam niets bijzonders uit. Door een of andere kansberekening (met kwaliteit zaad, leeftijd en hoe lang we bezig waren) kwam eruit dat we in het komende jaar 46% kans hadden om nog zwanger te raken. Ik dacht echt van 1 dus wel en 1 niet. Was doodsbang dat wij bij die 'verkeerde' helft zouden zitten. Verder de mmm in wilden we sowieso niet, omdat we toch al twee kindjes hebben en mijn man had eigenlijk gezegd, tot eind dit jaar en dan is het klaar. Ik ben dus zo superblij dat het nu toch weer spontaan gelukt is, maar ook wel weer erg bezorgd dat het straks toch niet goed blijkt te zitten. Want als dit misgaat wordt de kans steeds kleiner dat er nog een derde kindje komt. Mijn man begon namelijk echt steeds meer te twijfelen, omdat ik afgelopen jaar echt niet lekker in mn vel zat. Ik had er na de eerste twee zo niet op gerekend dat het een jaar zou duren! Heel naief, dat weet ik nu, maar ik begon steeds meer te twijfelen aan mn lichaam. Vooral omdat we geen eitje onbenut hadden gelaten als jullie begrijpen wat ik bedoel Maar goed ik weet ook dat we zo blij mogen zijn nu en ik leef zo mee met iedereen in de mmm. Mijn vriendin heeft net haar tweede icsi achter de rug en weet dit weekend of het gelukt is. Hierna hebben ze helaas nog maar 1 keer een icsi en dan is het over en zullen ze waarschijnlijk kinderloos blijven, want ze willen geen adoptie ed. Ik hoop zo voor ze dat het dit keer raak is! Zou ook erg leuk zijn om samen zwanger te zijn. Maar dan ben ik denk nog blijer voor haar dan voor mezelf! Ik gun ze echt een kindje! ben aan het werk, oeps, ga maar snel weer verder.... DAmes met de echo's! Veel succes ik hoop dat jullie kloppende hartjes gaan zien!
@Derde ik heb nog geeneens een echo staan dus wie weet ben ik nog wel later .hoop eigenlijk dat ik 29-8 een echo kan krijgen dan ben ik 10w en de dag erna vieren we de 2e verjaardag van de jongste dus als de echo dan goed zit wil ik het eigenlijk ook wel vertellen.
Zo mvm is geweest kan meteen starten. Hier ook snel zwanger 1ste ronde 1 2de door alles heen 3de ronde 4
Als ik die testen zo zie, was mijne helemaal niet extreem maar gewoon normaal dus. Heeft ze me mss bang voor niets lopen maken haha
Net mijn echo gehad en we hebben een kloppend hartje! Ik heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren, maar vanavond zal ik kijken of ik de foto kan laten zien. Ik ben echt helemaal gelukkig!
Anneke86 wat fijn!! @plassen: ja hier ook vaak. En van die ieniemienie beetjes. @zwanger worden: hier in de eerste ronde. Wel moeilijk; goede vrienden van ons zitten in de MMM. Helaas voor hun erg kleine kans dat ze überhaupt een kindje zullen krijgen. Vindt dat wel erg moeilijk hoor. Ik gun het ze zo erg! We hebben ook wel zitten twijfelen om er zelf voor te gaan, omdat het voor hun zo confronterend is. Maar aan de andere kant was het ook niet gezegd dat het bij ons wél zou lukken. Voor de lijst: Echo op 19/08, intake verloskundige op 28/8
Anneke gefeliciteerd, wat een goed nieuws!!! Ansji, bedankt voor je lieve reactie! Het is inderdaad niet niks wat we het afgelopen jaar hebben meegemaakt, maar alles is betrekkelijk...het duurt namelijk bij mij nooit lang voordat ik zwanger ben (van mijn dochter in de vierde ronde, de rest kun je in m'n handtekening zien). En sowieso zijn we dus al gezegend met een prachtig kindje! Maar inderdaad, nog eentje erbij is wel echt onze grootste wens dus ik hoop dat die nu eens uit mag komen... Hier vanmorgen in de stad in de sale een superleuk jurkje gescoord voor op m'n broer z'n bruiloft, ben echt héél blij! Nu wel weer uitgeteld in bed maar ik heb het ervoor over haha!
@ Anneke; gefeliciteerd! Wat een goed nieuws @ Ansji, Pippeke, Cicey; hier nog een MMM moeder, dus ik snap precies wat jullie bedoelen. Onze eerste ICSI meteen raak, maar wel met de complicatie van overstimulatie dus al met al niet echt makkelijk geweest. Denken jullie dat MMM moeders nog banger zijn en langer afwachten dan anderen? Ik denk het namelijk wel... @Hier; misselijkheid is gelukkig ietsje minder, maar wel nog de hele dag door. Heb ook wel gelezen dat het woord "ochtendmisselijkheid" een verkeerd woord is omdat het de hele dag door kan zijn. Verder de algemene klachten, maar het vervelendste vind ik nog het wachten tot 4 augustus! @Echo's; heel veel plezier vandaag, ik hoop op allemaal mooie foto's!
@Anneke86 YAY gefeliciteerd !! wat betreft de weg die ik heb belopen om eindelijk zwanger te worden .. zal ik jullie allemaal besparen kan er wel een boek over schrijven. Maarja 9 jaar is dan ook erg lang natuurlijk. Wel kan ik zeggen dat de eerste ICSI pogingen niet zonder slag of stoot gingen .. bij de punctie moest ik onder algehele narcose omdat mijn eierstokken erg gevoelig en super bewegelijk zijn. Laatste 3 ICSI pogingen zijn gedaan door het gebruik van Rapifen ( zusje van morfine), en nog gilde ik van de pijn... Maar goed .. ben nu weer zwanger en hoop dat deze blijft plakken ( of voor nu deze 2 blijven plakken).
Ik heb zelf 2 september pas mijn eerste echo... duurt nog zoooo lang! aargh! dan zou ik 10+3 zijn... Ik hoop op allemaal mooie positieve verhalen!
Hey dames, ik zou ook wel graag op de lijst mogen Lizanne84, 30 jaar, 2de kindje, (wou hier al bijna uit gewoonte NOD schrijven ) uitgerekende bevallingsdatum: 31/03/2015. 1ste echo zal voor rond 10 september zijn maar ligt nog niet eens vast
Heeeeey ik ben gewoon al 7 weken haha , nou ja morgen zien wat de echo zgt kan goed nog wat eug of vooruit gezet worden maar voor nu 7weken dansje *danst een rondje*