16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Anneke86: Wauw super!! Wat een fantastisch nieuws!
    Gefeliciteerd!

Nieuwe meiden, welkom! Ga vanavond de lijst aanpassen en dan zet ik alles/iedereen erbij.

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

Het hartje klopt!!! Foto in mn album..

3. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Anneke!

Ik heb dus ook een erg late echo (waarschijnlijk met 11-12 weken pas..). Net toch maar even gekeken voor echo praktijk hier in de buurt om met 8 weken al een echo te laten maken! Haha! Kost me 30 euro, maar dat heb ik er wel voor over!!!

4. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Elke12345, jeetje, overstimulatie is ook echt niet fijn! Ging het goed na veel water drinken en rust houden? Ik heb als MMMer wel een soort ingebakken angst na al die jaren, maar ben wel van mening dat dat ook wel persoonlijk is, ook vrouwen die snel zwanger raken hebben angsten na de positieve test. En sommigen staan er weer heel nonchalant in.

Bedenk maar iedere keer als je boven de pot hangt dat je zeker weten zwanger bent :D! Toch hoop ik voor je dat de misselijkheid snel over gaat...

@Cicey, wat spannend, een tweeling! 9 jaar is zeker een lange tijd :(. Maar jullie geduld is nu super beloond, wat een prachtige echo!

@Hier, ben nog maar kort zwanger en zou nu al willen shoppen voor positiekleding...:D natuurlijk heb ik nog een hoop van de vorige zwangerschap, maar shoppen is zo leuk...;)

5. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Pippeke feliciteerd super mooi !!

6. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @pippeke YAY van harte gefeliciteerd !!!!! WHooop !!!

7. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @pippeke mooie echo! Gefeliciteerd met het kloppende hartje!!

@Lizanne84 welkom en van harte met je zwangerschap!

@kaaskroketje, joepie 7 weken, jij ook gefeliciteerd met deze mijlpaal! :D

8. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

@ Pippeke, wat een geweldig nieuws! Heel fijn, gefeliciteerd :)

@ Ansji, ja 2 weken plat gelegen en 4 liter water per dag, daarna ging het langzaam beter. Ik had 40 follikels, daar schrokken ze zelfs in de kliniek wel van! Maar had dus had een hele dikke buik en erg oncomfortabel, gelukkig is alles met een sisser afgelopen :) maar juist omdat je het zo heftig vanaf het begin meemaakt is de angst bij mij erg groot

@ Kaaskroketje, ik dans de 7 weken dans met je mee!

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Anneke en pippeke!! Joehoe:):) ik mag straks duimen jullie ook voor mij

10. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Pippeke, Jeejh! gefeliciteerd met de eerste mooie echo!

@Elke12345, 40 follikels...:$ wat moet jij een hel van een punctie hebben doorgemaakt! Mijn hoogste score was 8 follikels...;) Maar je bent nu wel zwanger :D, ik snap je angst, nog even volhouden tot de echo. Voor nu, lekker de 7 weken dans dansen!

11. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Truelove, duimen staan aan...!

12. Elke12345

@ Truelove; Ik duim voor je!

@ Ansji; Geen horrorverhaal hier gelukkig, ik was op het ergste voorbereid maar vond het infuus het vervelendst. En tja, ik zou het niet graag nog een keer doen, maar zoals je al zegt; voor het resultaat heb ik het zeker over! :D

Ik was net heeeeel even in de verleiding om voor morgen een afspraak bij een echopraktijk te maken, maar heb het toch niet gedaan. Tot maandag wachten moet me toch wel lukken!

13. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    hahhaa Elke, ik wilde ook al mijn afspraak naar eerder verzetten ... moet nog tot volgende week donderdag wachten ... Maar ik doe het toch maar niet .. moet maar gewoon geduldig zijn.. hahahaa

14. Elke12345

Hahahah moeilijk he :cool:. Volgens mij zitten we in dezelfde kliniek ;). Weet jij of je na de echo gewoon wordt overgedragen aan de verloskundige/gynaecoloog of blijf je daar onder controle?

15. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zit jij ook bij geertgen dan ?

Bij geertgen is het zo dat als alles goed is je naar de verloskundige mag... Volgens mij is dat na de echo van 7 weken ..maar goed zo ver was ik nog nooit gekomen dus weet het ook niet precies;)

16. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Cicey pin me der niet op vast maar ik heb al vaker gelezen dat bij een meerling geen vk is maar gyn , in jou geval dus als je tweeling er ook 2 blijven zal je zoiezo onder controle staan bij de gyn , of zeg ik its geks ?
    Ik hoop dat iedereen hier mooie echos krijgt en jij cicey gewoon 2mooie kloppende hartjes !!!

17. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Klopt .. als ik volgende week donderdag twee hartjes heb en dus twee beebjes dan ga ik niet naar de vk maar naar de gyn.

Ik vind het wachten tot donderdag echt lang duren en dat maakt me onzeker. Morgen weer uitslag van bloed en hopen dat HCG flink is gestegen... Maar o o o wat zou ik toch graag die echo eerder willen hebben ..

18. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Dat snap ik heel goed ! Je weet nu ook niet waar jeaan toe bent he , vreselijk die wachtdagen , wanneer morgen heb je de uitslag ? Ik veronderstel dat het wel goed is , je hebt mooie vruchtzakjes toch ? Ik duim in elk geval mee !!!

19. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Pippeke: Fantastisch! Gefeliciteerd!!

@Truelove: Ik duim voor je!!

20. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @kaaskroketje mag morgen bellen tussen 14 en 14.30 .. Dank je wel voor het mee duimen ;) Zal wel goed komen ...

Deel Deze Pagina