Ooh lig even op de bank wat doetdat goed , ben hondsberoerd vandaag en mijn jongste meisie heefteen hangdag , nu liggen we samen op de bank , de oudste ligt er ook bij , middelste ligt in bed en mijn man is ook even gaan bijslapen , ik genit even van de rust maar loop ook wel wat verloren , ben niet ewoon dat ht overdag rustig is
Phoee das vrijlaat , ik mocht eerst savonds bellen , uitslag was er niet dus sochtens weerbellen , nog niet dus savonds weer bellen , nog nit dus dokter ging labo bellen , bleek mijn hcg gewoon niet bepaald . Oeps foutje , dokter ging me terug belle, uiteindelijk pas die volgende middag uitslag ehad was doodsbenauwd . Maar was niet nodig hcg was tozn 1230 , vond de dokter hoog .
ja huisarts vond mijn HCG ook al hoog vorige week, maarja sinds vrijdag weten we waarom ahahaha en ja is vrij laat, maar dan weet de dokter zeker dat hij het al bekeken heeft, dus is waarschijnlijk wel eerder bekend natuurlijk maar goed
Ja bij een tweeling is ht vaak meer had ik ook bij de jongste hoor . Dat worde spannede uren dus wetende dat de uitslag er misschien al wel een pak vroeger is .
@ Cicey; ja ook bij Geertgen inderdaad, wij hebben de echo dus bij 7 wk 4 dgn. Hopelijk dus dat dan alles goed is, dan kunnen we gewoon naar de verloskundige om de hoek (5 minuten rijden ipv anderhalf tot 2 uur). @ Allen, gekke vraag misschien, maar hebben jullie ook zo'n last van constipatie?
@Cicey, ik duim voor een goede hcg waarde morgen, spannende dag dus! En dan nog een weekje wachten tot de echo, zenuwslopend!
@Elke ik heb die echo op 6 + 6 bij Wissman. Mijn favoarts en waarbij ik altijd mijn afspraken plan, anders ga ik niet tenzij hij met vakantie is
@ cicey Ik ga ook naar Wissman maandag, ik heb veel positieve verhalen over hem gehoord dus ben benieuwd! Ik had de meeste afspraken bij dr. Bax (de jonge) en een paar keer bij dr. Kuijpers - die heeft ook de punctie gedaan. Eigenlijk alleen maar goede ervaringen! Wel gek dat we daar straks ineens niet meer naartoe hoeven! @ constipatie, altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent hahaha
Ja wissman is echt een topper, loopt wel vaak uit, maar dat heb ik er voor over. De Jonge bax is de gene die bij mij die twee heeft zien zitten. Ook een hele aardige inderdaad.
Gefeliciteerd met de kloppende hartjes!!! Hier ook een bleh dag. Veel misselijk en geen fut. Zoontje slaapt normaal s middags maar nu wilde hij om 10.15 al naar bed. Vanmiddag zijn we naar een binnenspeeltuin geweest waar de temperatuur veel lekkerder was dan buiten. Zoontje en papa lekker spelen en mama ff lekker zitten. En bij thuiskomst zoontje en mama even een uurtje naar bed. Heb het echt ff nodig! Die vermoeidheid had ik bij mijn vorige zwangerschap nog niet zo erg op dit termijn! En vandaag volgens mijn berekeningen 7 weken!! Joepie! Maar kan ook iets meer of iets minder zijn. Dat horen we donderdag wel. Had een rare cyclus vorige maand ivm erg vroege miskraam.
Ik duim mee voor een goede echo voor truelove en victorie, en morgen voor kaaskroketje, en een lekker hoge HCG-waarde voor Cicey! @constipatie: daar heb ik ook last van, normaal gesproken nooit maar nu dus wel! Moet echt flink persen zeg maar (sorry voor het vieze praatje haha), terwijl het normaal gesproken veel zachter is...Hopelijk krijg ik geen aambeien. En ik drink me helemaal suf aan water, hopelijk helpt dat!
Hier ook 2 verschrikkelijke blehh dagen achter de rug met enorme buikpijn. Zo erg vandaag, dat ik amper iets kon doen of ik verrekte al van de pijn. Het huilen stond me nader dan het lachen. Vanmidag toch maar de VK gebeld, want dit herken ik totaal niet van mijn vorige zwangerschap... Mocht gelukkig meteen langskomen! Kreeg eerst een uitwendige echo, maar het werd even spannend toen ze ineens zei 'hmmm....het lijkt wel of het vruchtzakje op een andere plaats zit buiten de baarmoeder...' Toen kreeg ik wel even warm, vooral toen ze over doorsturen naar het ziekenhuis begon Meteen gekozen voor een inwendige echo en gelukkig bleek deze toch in de baarmoeder te zitten....pfieuw...... Ze kon wel heel goed zien dat mijn darmen heel erg van slag waren en we hebben n dan ook meteen zakjes bij de apotheek gehaald. 3 kwartier na inname moest ik al naar de wc, ze werken dus goed Schrik zit er nu toch een beetje in. Voel me niet lekker.. Hopelijk snel weer wat meer energie, buikpijn weg en niet zo misselijk met vlagen.
Daar waren we helaas te vroeg voor, nog geen hartje zien kloppen helaas... Nu toch afwachten tot 12 augustus
@LaVitaBella, dat is schrikken zeg! Gelukkig dat het vruchtje wel goed zat. En die buikpijn zal met die poedertjes vast snel minder worden, nu even goed van de schrik bekomen...
@Lizanne: welkom @Kaaskroketje en Elke en Kelly: gefeliciteerd met 7 weken! @Pippeke: Fantastisch, gefeliciteerd! @Ansji: Ik heb gisteren wat nieuwe jurkjes geshopt, vooral om een beginnend zwangerschapsbuikje te verbergen, ik heb geen zin dat mensen het nu al zien... @Constipatie: Hier (nog) niet. Bij vorige zwangerschap wel heel erg last van gehad dus het zal nog wel komen. @Lavitabella: Jemig dat is schrikken zeg, fijn dat de inwendige echo wel goed was. Hopen dat je snel een beetje opknapt... @Hier: Vooral moe nu...als ik maar blijf eten gaat het wel met de misselijkheid vandaag...
Nee nog niet? Dacht altijd dat het dan al klopte. Maar volgens mij kan 1 dag al verschil uit maken, dat het morgen bijv wel zou kloppen he? Nou iig zit het voor nu goed! Dat is al een geruststelling toch!