Ik had ook stiekem gehoopt op een kloppend hartje, maar het ging mij er vooral om dat er niets iets ernstigs aan de hand was. Mijn schoonzusje had in februari een bbz en daar begon dit ook op te lijken vandaar dat ik het niet vertrouwde en de VK heb gebeld. Nu duimen op een mooi kloppend hartje 12 augustus! En idd, volgens de VK kan die ene dag al verschil maken
Helaas is het bij ons niet goed. Vanochtend zagen we een grote, zwarte, lege vlek in mijn baarmoeder. Wel zwanger, maar geen embryo. Volgens gyn (fert kliniek) weinig kans dat dit goed afloopt, ik moet me voorbereiden op een miskraam. Ben zo ongelooflijk verdrietig. Had me er zo op verheugd. Zit nu op ons vakantieadres, (we hadden onze vakantie een paar dagen verplaatst voor deze echo en dus gelijk doorgereden) en moet waarschijnlijk volgende week terug voor een tweede echo...als er dan nog niets op gang gekomen is. Als niet, dan via het ziekenhuis curettage. Ik had me zo verheugd... Ik wil schreeuwen tieren janken, maar dat kan hier niet...
@Victoire: schreeuw, tier en jank gerust! Wat een vreselijke teleurstelling moet dit zijn voor jullie
Ah nee wat vreselijk is dit zeg. Neem je tijd om dit te verwerken en laat je gevoelens gewoon eruit komen. Ontzettend veel sterkte!
Zitten in een klein vakantiehuisje met visite die een nachtje blijven...heb me zelden zo opgesloten gevoeld...morgenavond zijn we weer op onszelf...dan ga ik janken. Heeeeeeeeel hard. PS ik heb 5 jaar MMM doorstaan voor mijn eerste kind, ik heb toen geleerd zelfs mijn verdriet in te plannen...zal t nog niet verleerd zijn, hoop ik.
Victoire wat verdrietig....en wat zul jij je inderdaad opgesloten voel. Wat is er erger dan op zo'n moment niet jezelf kunnen zijn . Dikke knuffel xxx
Victoire heeeel erg dit! Heel veel sterkte de komende periode . Ik hoop voor je dat het op de natuurlijke manier zijn gang zal gaan en je snel weer zwanger mag raken! Lavitabella, heb hier precies hetzelfde doorlopen vorige week. Ik moest wel nd gyn. En heb daar het kloppende hartje gezien terwijl dat bij de vk nog niet te zien was. Apparatuur in zh is toch net een stuk beter. Hier nog steeds erg veel buikpijn in soort van aanvallen. Namiddag op me werk ook weer. Zit gewoon te huilen op de wc Vd buikpijn zo naar!
Ah meid wat vreselijk erg ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen,hopelijk mogen jullie in de nabije toekomst een mooi wondertje verwachten!!!
Mag ik me hier trouwens ook aanmelden? Vorige woensdag positief getest,bloedonderzoek gaf aan dat ik op ongeveer 5 weken zit. Weet nog geen precieze datum omdat ik een langere cyclus heb gehad deze maand,dus geen idee wanneer mijn eisprong juist was. Ik ben trouwens 26,en ik gok op 24 maart 2015. Aan victoire, nogmaals veel sterkte
Wat een kutnieuws... veel moed victoire... Kan je niet ff een eind gaan wandelen in de natuur, zodat je even alleen kan zijn? Kutnieuws...
Victoire wat een ... Nieuws! Hoop dat je het een plekje kan geven Voelt voor mij heel dubbel om dit te melden maar wij hebben Een mooi kloppend ❤️tje gezien!