16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Gefeliciteerd iedereen!,,

Truelove ik heb vanochtend dezelfde test in mn handen! Foto staat in mn album!
    Zo onwerkelijk nog!

2. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Super he! Ik had gister ook een test in mijn handen en het besef begint echt pas langzaam te komen. We zijn super blij! En ook al heb ik nog geen (persoonlijke) ervaring met een MK in een vroeg stadium, ik vind deze 1e periode echt super spannend! Wat dat betreft kan ik niet wachten tot de 1e echo!

3. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Het is wel rustig hier zeg ;) Ben ik niet gewend van toen ik zwanger was van de 1e. Toen was het niet bij te houden haha.

Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik voel me nog helemaal niet zwanger en ergens voelt dat niet goed. Ik ben alleen erg moe gedurende de dag maar verder niks.

Bij mijn zoontje had ik verder ook geen klachten maar toen was het mijn 1e en wist ik nog nergens van. Nu ben ik veel banger dat het misgaat.

4. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik herken jouw gevoelens kelly!!! Ik heb me deze afgelopen week (voor het testen) 2x licht misselijk gevoeld. Nu voel ik me vooral moe. Heb vanmiddag ook ff liggen tukken. Maar verder voelt het nog erg onwerkelijk. Vooral omdat ik dus ook verder zo weinig voel...

Ik vind het trouwens heerlijk dat het niet zo snel gaat. Anders kan ik het gewoon echt niet bijhouden en dat is balen.

5. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    treulove, zie je wel dat ie dat ging aangeven :D
    iedereen welkom en gefeliciteerd

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

De grootste misselijkheids klachten schijn je vanaf week 6 pas te krijgen. Dus we moeten er nog maar even van genieten denk ik.
    Ik voel ook nog niet veel. Soms licht krampjes. Dan denk ik sjit ongi!! Maar een bezoek aan de wc wijst uit dat dat echt niet is! En smiddags moe. Maar ja, dat ben ik weleens vaker maar nu geef ik iets de schuld..
    Ik kan het nog steeds niet geloven hoor, die posi test... ik blijf er maar naar kijken. Zo zonde dat de tekst van de cb morgen verdwenen is.. heb er veel foto's van gemaakt.

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb me vandaag aangemeld bij moeders voor moeders. Hopelijk krijg ik daar weer een mooie dikke streep :)

Ik heb wel erg veel last van urineverlies (sorry onsmakelijk).. had ik bij mijn zoontje ook vanaf het begin. Erg lastig want het maakt me erg onzeker. Dus loop extra vaak naar de wc, maar ach moet ook vaak plassen dus dat komt goed uit.

Mijn zoontje is net 2 als de kleine geboren wordt. Te jong nog om altijd alles te lopen. Morgen ga ik kijken voor een bugaboo donkey 2e hands. Ik hoop zo dat hij bevalt en dat ik hem mee kan nemen.

8. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi, mag ik me ook aanmelden? ik ben 20 maart uitgerekend (volgens mijn berekeningen). ik ben zwanger van de tweede heb al een zoon van 17 maand

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hee leuk! Ik ben volgens mijn berekeningen ook 20 maart uitgerekend!! Maar geen idee of ik verder of terug geplaatst ga worden door VK terzijnertijd!

Ik wil de 2e eigenlijk gaan dragen in een ringsling ofzo, en ik koop een 'sta-dingetje' wat we aan de wagen vast kunnen maken zodat mijn zoontje van dan 2 jr en 4mnd er op kan staan. Ook nog te jong om alles te lopen gok ik!

Ik vind het leuk dames om samen zo te kletsen!

10. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ben wel geinteresseerd wat een bugaboo donkey is Kelly... ga meteen even googlen :)
    Vind zo veel duowagens zo onhandig groot en breed. Kun je geen winkel mee in!

11. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Zo hee! Schrik er van hoe duur die zijn.... maar wel super mooie wagen hoor!!! Wauw!!

12. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo nieuwe dames!!
    Gefeliciteerd en welkom!!

Het is indd nog erg rustig hier.. ben ik zelf ook niet gewend haha.
    Zal jullie zo even in de lijst zetten :)

13. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #73 wondertjenr3, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    &#9829; 16-31 Maart mama`s 2015 &#9829;

16-03:
    17-03: Victoire, 37 jaar, 2e kindje
    17-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV
    17-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    18-03: Pippeke, 31 jaar, 1e kindje
    19-03: Muisje89, 24 jaar, 1e kindje
    19-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje
    19-03: Wondertjenr3, 25 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje
    20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH
    20-03: Maris87, 27 jaar, 2e kindje
    21-03:
    22-03:
    23-03:
    24-03:
    25-03:
    26-03:
    27-03:
    28-03:
    29-03:
    30-03:
    31-03:

0 meisjes, 0 jongens, 2 verrassingen/geheim

Afspraken

29-07: Pippeke, 1e echo fert. kliniek
    31-07: Wondertjenr3, 1e echo 20:45
    21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00

Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het evt in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop :)

14. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @kwaaltjes: Hier voel ik me eigenlijk nog heel goed...
    Bij de andere 2, vooral bij mijn zoon, heel erg misselijk.
    Nu gaat dat redelijk goed zolang ik mijn maag maar gevuld hou.
    Wel veel ongi-krampen, maar had ik vorige keer ook.
    Heb wel steeds enorme angst als ik naar de wc ben gegaan, check steeds het wc-papier. Vorige keer begon nl zo mijn miskraam (5+3 wkn) dus ben erg onzeker.
    Kan niet wachten tot de 1e echo..
    Hebben jullie al een afspraak gemaakt??

@Kinderwagen: Ga hier ook een plankje kopen. Heb er eentje maar die past niet op onze wagen.. Verder wil ik me verdiepen in een draagdoek/zak. De oudste zal straks 6 jaar en 4 mnd zijn mijn zoontje zal 2 jaar en 3 maanden zijn.

@lijst: Hij ziet er nu nog een beetje saai uit, als dadelijk geslachten bekend zijn wordt ie wat vrolijker haha.
    Als jullie al weten of jullie borstvoeding/flesvoeding willen geven en thuis/ziekenhuis willen of moeten bevallen dan zet ik dat al erbij!

15. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    @lijst: ik vind hem er al geweldig uitzien!!! Allemaal zwanger, dat is toch helemaal top hihihi!!!
    Ik wil/moet sowieso in het ziekenhuis bevallen aangezien mijn 1e een geplande keizersnede was. Over de borst/fles ben ik nog niet uit.

@afspraak: Ik heb nog geen afspraak gemaakt. Ga aankomende vrijdag 2 weken op vakantie naar Italië! Heeeeeel erg veel zin in! Dan zal ik dus ook niet tot nauwelijks hier aanwezig zijn.. Daarna bel ik de VK denk ik pas op! Het is nu nog zo ontzettend pril...

16. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    ik beval ook in het ziekenhuis en zoiezo borstvoeding

wandelwagen , ik heb een abc design zoom , moet enkel nog een draagmand kopen , en heb ook al een meerijdplankje , heb ook een geweven draagdoek die ik met veeeeel plezier weer ga gebruiken
    handig he al 3kids ;)

kwaaltjes , misselijk , moe , af en toe krampjes en afscheiding niet normaal ,

namen , jongesnaam zijn we al even over uit maar de meisjesnaam niet
    hebben natuurlijk nog tijd he

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

Bij mij komt er geen kleur bij het geslacht! Wij willen het niet weten. Ja eigenlijk wel natuurlijk maar we willen de verassing!

Dames denken jullie er ook aan om je binnenkort aan te melden voor moeders voor moeders??? Het is een kleine moeite en alle beetjes zijn welkom! Zonder andermans plas was ik nu niet zwanger geweest!!!

18. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    ik kan dat helaas niet woon veel te ver van de nederlandse grens en hebben ook geen auto

vind het jammer dat ze dat in belgie niet doen zou anders graag helpen

19. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    wij denken trouwens dat het een jongen word , voorgevoel zegt dat en had het bij de vorige nooit mis wist altijd hoe of wat
    1ste een meid
    2de een jongen
    3de jongen en meisje , helaas 1 overleden op 11 weken en dan zei ik direct dat het overgebleven kleintje een meid ging zijn

klopte allemaal , benieuwd of het nu ook klopt

20. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier willen we het geslacht wel weten maar we houden het voor de rest geheim. Kan het hier ook niet openlijk vertellen helaas ivm meelezers... Denk zelf dat het een meisje wordt en mijn vriend denkt een jongen.
    Het maakt me werkelijk waar niets uit!:)

Wil dit keer graag thuis proberen te bevallen, als het kan in een bevallingsbad, lijkt me prachtig!! :D

Bij de andere 2 kids borstvoeding gegeven, wilde eigenlijk dit bij de 3e niet doen omdat het me erg hectisch lijkt met nog 2 rondrennende kids, maar denk dat ik me schuldig zal voelen als ik het niet doe, omdat de andere 2 het wel hebben gehad, stom he;):)
    Vorige zwangerschap verloor ik al zo vroeg melk dat ik sowieso zoiets had van tja dan kan ik het net zo goed gaan geven.. uiteindelijk 4 maanden gedaan, daarna was mijn melk niet voedzaam genoeg meer helaas.
    Denk dat ik het toch wel weer ga proberen haha.

Deel Deze Pagina