16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Cicey en Kelly!! Heerlijk gevoel om een kloppend hartje te zien!

2. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    Hire vandaag voor t eerst ECHT moe...viel zowat in slaap op kantoor, ben iets eerder naar huis gegaan, ik KON niet meer. Nu languit op de bank, beentjes omhoog. Ik herken dit echt niet, ben nooit moe overdag...

Nog geen misselijkheid gelukkig, dus probeer zoveel mogelijk te 'hamsteren' voor als t wel begint. Ik begrijp uit de verhalen hier dat 6 weken een beetje de ommekeer is.... We gaan t zien!

Wat is jullie ervaring met sporten in de eerste 12 weken? Ik sport nog vrij intensief, 2 a 3 x per week. En dat is dan echt sprinten, buitenadem, na anderhalf uur ben ik echt kapot-sporten. Kan dat kwaad? Ik heb er nog geen last van so far...

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Cicey wat een opluchting, echt fijn!! Nu duimen draaien voor volgende week!

Kelly gefeliciteerd met het kloppende hartje, weer een erbij joehoe!!

Roosjedoosje: Ik had gisteren op m'n werk precies hetzelfde, zó moe dat ik gewoon eerder naar huis ben gegaan! Sporten doe ik in principe 2X per week, 1X vrij intensief en 1X Pilates (dus daar zweet je niet bij), maar momenteel ben ik 's avonds te gaar om van de bank op te staan dus de laatste weken ben ik weinig geweest...

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sport normaal ook twee keer in de week, maar kan 's avonds echt niets meer. Gewoon helemaal op! Dus nu al twee weken niet geweest. Hopelijk snel wat meer energie om gewoon lekker actief te blijven.

5. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Cicey, wat een opluchting! En wauw, nu al een hartslag! Volgende week zijn de vruchtjes alweer een stuk groter, dan krijg je vast een heel mooi beeld van jullie tweede spruitje...

@Kelly, gefeliciteerd met de goede echo!

6. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik krijg trouwens 20 augustus de intake bij de VK.
    dus voor de lijst: 20-08: Ansji, intake

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Kelly gefeliciteerd met je mooi echo ook !! YAY !

@Sporten, ik sportte eerst 3 x per week, maar sinds dat ik weet dat ik zwanger ben niet meer. ik ben al moe als ik 6 minuten op de loopband sta. Daarnaast mag ik het geen wat ik 2 x in de week doe (Milon Cirkel ) niet doen, voor de zekerheid ... dus ja doe ik eigenlijk niks mee ...

Ohhh ben echt super blij dat we hartslag hebben kunnen zien... Kan de hele wereld wel aan. Hopen dat volgende week beebje 2 zich ook laat zien...

8. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Kelly: gefeliciteerd met je mooie echo
    @Cicey: gefeliciteerd, zal wel een opluchting zijn om het kloppende hartje te zien.

@Sporten: geen energie momenteel
    @Misselijkheid: gisterenavond misselijk geworden en beroerd geslapen en helaas is overgeven vanochtend ook een feit. Moet wel zeggen dat het dan wel oplucht en de misselijkheid gelijk weg is. Hoop nu erg hard dat het bij deze ene keer blijft en het een andere oorzaak had. Maar weet ook ergens wel dat dit niet zo zal zijn.

9. Ansji

Ansji Niet meer actief

@sporten, ikben nu ook snel buiten adem, dus ik wandel en fiets nu voornamelijk!

Werd er bij jullie bij de intake van VK ook gevraagd naar het opleidingsniveau van jou en je partner? Ik weet dat nog van de intake van mijn vorige zwangerschap dat ik het toen ook al zo vreemd vond... Wat moeten ze met die info? Krijg je een mindere behandeling als je lager opgeleid bent en een prestige behandeling als universitair bent afgestudeerd...? ;)

10. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Kelly en cicey wat fijn van jullie echo's en cicey nu al een hartje gaat goed dus :)

Wondertje hoe laat heb of had je jou echo?

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

Kelly cicey gefeli!!

Sporten...??? Deed ik dat ooit?? Alleen het denken eraan maakt me al moe.

Hier is de al lange ochtendmisselijkheid al omgeslagen naar de hele dag. Gelukkig sinds maandag niet meer over gegeven. Maar zo af en toe dan dat gevoel he... in je kaken... bleh!!
    Heb vandaag de hele dag geprobeert te eten. Maar of dat nou geholpen heeft.. weet niet hoor..

12. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Ansji, geen idee eigenlijk waarom er gevraagd wordt naar het opleidingsniveau. Was bij ons de eerste keer inderdaad ook. Maar het zou wel te idioot voor woorden zijn als je op basis van je opleidingsniveau anders wordt behandeld! Bij zo'n vk zou ik meteen weg zijn!

Ik was nog vergeten te melden (voor de lijst) dat ik alvast een afspraak voor de termijnecho heb gemaakt, namelijk 3 september!

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Sporten ik wil elke keer heel graag, maar overdag heb ik de kids en 's avonds trek ik het echt niet nu. In het weekend maar weer overdag gaan en maandag denk ik want dan zijn de kids naar het kdv en ik heb nog vakantie

14. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Gefeliciteerd Cicey en Kelly met de kloppende hartjes! Cicey...hopen dat volgende week baby nummer 2 wat beter in beeld komt.

Wondertje al nieuws?

@Sporten: deed ik al niet...;)

@Hier: dagje weg geweest en het ging eigenlijk wel heel erg goed... :) *blij*

15. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Meiden die een kloppend hartje gehoord hebben: gefeliciteerd!:D zeker ook jij cicey,wat naar van dat bloedverlies!:(

Ik sport ook niet,heb al genoeg beweging op het werk ;)

16. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Ansji: ik geloof dat je niet anders behandeld wordt als je lager of hoger opgeleid bent, maar het heeft wel een reden waarom ze het vragen, net als in andere medische beroepen waar de vraag ook gesteld wordt bij een intake.
    Wat ik kan bedenken voor statistieken, in de zin welke opleidingsniveau krijgt eerder kinderen, meer kinderen etc. Doe ook maar een gok.

@Hier: is de misselijkheid over, net gewoon een taartje kunnen eten. Alleen de koffie smaakte mij niet.

17. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    Ik denk dat dit te maken heeft met andere dingen, zoals levensstijl en voorkennis. Gemiddeld genomen hebben hoogopgeleide mensen een gezondere levensstijl. Dit is natuurlijk niet altijd zo, maar misschien maken ze daarmee een inschatting? En datzelfde geldt met voorkennis over het onderwerp denk ik?

18. pippeke

pippeke Niet meer actief

En ook met evt gevaren op het werk..

19. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben helemaal in de wolken! <3 Het was wel even spannend want uitwendig kreeg ze het niet goed in beeld, dus moest het inwendig. Dat viel me reuze mee en er kwam gelijk een klein beebje in beeld <3

Wij hebben het nu bekend gemaakt aan iedereen met onderstaande foto:

Bekijk bijlage 409569

Voor de lijst uitgerekende datum: 19-03-2015 26-08 2e echo termijnecho

@wondertje, hopelijk bij jou ook een prachtige echo

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kelly wat een lieverd

Deel Deze Pagina