16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik had gehoopt dat tegen maandag het hcg al voldoende gezakt zou zijn ,of tenminste niet aangegroeid? Dus misschien toch beter een echo?

2. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ik zou vandaag bellen en vragen om een echo denk ik...
    Ik zou het niet kunnen om het hele weekend anders in onzekerheid te zitten.

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ik zou toch proberen om een echo te krijgen, misschien is er dan al iets duidelijk ...

4. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

@ Kim, oh wat naar en spannend, ik ben het wel eens met de andere dames; zou even een echo regelen, desnoods in een echografiepraktijk.

@ Mamavlinder, wij zijn de volgende a.s. maandag, spannend he!

5. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ow Kim! Ik zou ook idd even bellen of je vandaag niet ergens terecht kunt! Veel succes!!!

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ooooh Kim wat een onzekerheid!! Ik zou ook bellen voor een echo vandaag nog hoor! Niet het hele weekend zitten stressen, da's sowieso niet goed! Heel veel sterkte en ik hoop dat je straks alsnog goed nieuws hebt.

@wondertjenr3: gefeliciteerd met het kloppende hartje, en dat het er maar één is haha! Kun je trouwens in de lijst nog een kleine aanpassing doen voor me? Op 3 september heb ik de termijnecho, niet de eerste!

@Imp: ik heb precies hetzelfde gevoel, de emoties slingeren hier in het topic wat dat betreft flink heen en weer...de ene keer ben je héél blij voor iemand, de volgende keer héél verdrietig voor iemand anders....pffff! Je gunt gewoon niemand een miskraam!

@Elke12345: hou op schei uit, ik vind het zó spannend!! Aan de ene kant heb ik een heel goed gevoel, want ik voel me echt enorm zwanger (kreeg vanochtend weer bijna geen hap door m'n keel vanwege de misselijheid, ik blijf heel moe en m'n borsten zijn duidelijk aan het groeien). En bovendien heb ik, sinds de innestelingsbloeding, geen druppel bloed meer verloren. Maar aan de andere kant zijn mijn man en ik allebei heel bang dat het weer een MA is, waarbij mijn lijf nog denkt dat het zwanger is maar het hartje niet (meer) klopt...ik weet niet of ik dat nog een keer zou trekken! :(
    We blijven in elk geval positief denken en maandag weten we meer!!

7. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Heb net gebeld,mag zo dadelijk naar het ziekenhuis voor een echo. Ik hou jullie op de hoogte!

8. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ah kijk Kim, ik ga voor je duimen !! Succes !

Hier vandaag weer een mijlpaal bereikt ... vandaag precies 6 weken .. vorige keer kwam bij 6 weken de mk op gang, maar goed daar had ik toen al rekening mee gehouden ivm de gebeurtenissen in die week ervoor...

9. Ansji

Ansji Niet meer actief

@kim, wat erg, ik hoop dat je snel terecht kan. Wat een onzekerheid :(

@wondertje, gefeliciteerd! Echt super :)

@cicey, ben heel blij te lezen dat het bij een druppel is gebleven. Jij gebruikt toch ook die utrobollen? Misschien met inbrengen een schaafwonden gehad, dat komt voor, alles is extra doorbloed! Tot wanneer moet jij die bollen gebruiken? Ik hoop ze na dinsdag te mogen afbouwen...

@Meegroei bh, heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook nooit gekocht. Ik had wel een paar bh's in een grotere maat gekocht. Die komen nu weer van pas :)

@hier, ik wordt er gek van om zo weinig symptomen te hebben, ik wordt er zo onzeker van. Het enige waar ik me aan vast houd is dat mijn hcg op de testdag heel hoog was en dat ik heel moe ben de hele dag door... Dinsdag gelukkig al een vroege echo.

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Kelly1609: Jij ook van harte gefeliciteerd en wat een leuk kereltje heb je!

@Kim008: Heel veel succes!! Ik duim voor je!

@Mamavlinder: Oeps.. sorry! Zal het bij de volgende aanpassing gelijk veranderen ;)

@Borsten: Hier ook een cupmaat groter al, moet eigenlijk ook een grotere bh halen.

@Misselijkheid: De vk raadde me gembercapsules/tabletten aan? Iemand ervaring mee? En weet iemand of die bandjes tegen reisziekte helpen? Die wat die drukpunten stimuleert? Lees op internet wel wat erover dat het ook tegen zwangerschapsmisselijkheid zou werken..

Ben nu alweer doodmoe, nog niets gedaan. En die rot misselijkheid word ik zo chagrijnig van:x

11. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    @Misselijkheid: gembertabletten geprobeerd, die vond ik zo smerig dat ik spontaan begon te kokhalzen. Reisziektebandjes geprobeerd, dan hielp wel iets bij mij, alleen andere mensen zien dat ze je om hebt en gaan dan moeilijke vragen stellen. ;)
    Ik zou het gewoon proberen, het zijn vaak de kosten niet en dan heb je het maar geprobeerd. ;)

@Borsten: Mijn bh was al wat aan de grote kant dus dat komt nu goed van pas. Meegroeibh's heb ik nog van de vorige zwangerschap, ik vond ze wel ideaal, knelt nergens enzo maar wel warm in de zomer omdat ze zo synthetisch zijn.

12. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Ansji ik heb afgesproken ze te gebruiken tot week 12 , dus nog 6 weken te gaan.

@BH ik draag ook meegroei Bhs en vind ze nu heerlijk zitten, maar inderdaad vrij warm pffff

13. Sizow

Sizow Lid

22 jul 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar liever warmte dan pijn!

14. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

@ Mamavlinder, die symptomen klinken zeker goed hoor! Een missed abortion kan natuurlijk altijd, maar de kansen zijn wel heel klein... Maandag weten we het gelukkig! Hoe laat moet jij? Ik 13.30. Vind het zelf ook wel heeeeel spannend hoor, maar nog eventjes geduldig zijn.
    @ Ansji, hier ook Utro-bolletjes - fijne dingen zijn dat! Volgens mij mag ik afbouwen na de eerste echo
    @ Cicey, gefeliciteerd met je 6 weken! Mooie mijlpaal en op naar de voldragen zwangerschap! Hoeveel weken is dat eigenlijk voor een tweeling??
    @ Kim, ik duim voor je!

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @meegroeibeha's: had ik in mijn eerste zwangerschap ook, vond ze wel fijn ook al worden mijn borsten niet heel veel groter tijdens een zwangerschap, vooral steviger.

@gembertabletten: geen ervaring mee, misschien wel een idee ook voor mij...

@Elke12345: ik mag gelukkig maandagochtend om 09:40 uur al. Ik duim voor ons beide!!!

16. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Elke als het inderdaad een tweeling is dan gemiddeld 37 weken....

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Gembertabletten geen ervaring mee in mijn eerste zwangerschap had ik snoepjes uit New York speciaal tegen zwangerschapsmisselijkheid die waren geweldig! Hier helaas niet te krijgen en ik weet ook niet meer hoe ze heten. Maar die smaakte tenminste ook nog lekker naar zuurtjes. In mijn 2e zwangerschap heb ik metoclopramide (primperan) gekregen via de huisarts. En nu hoop ik nog steeds gewoon zonder iets te kunnen gaan :-D

Ik realiseerde me vanmorgen opeens dat ik nog geen enkele bloedneus heb gehad dat was bij mijn beide meiden de eerste 4 weken echt heel vaak het geval en dan niet een beetje maar gewoon direct heel veel bloed. Ik mis het dus niet hoor ;) maar het valt me wel op dat deze zwangerschap echt anders begint.

@Wondertje: Jippie ook een kloppend hartje en idd maar 1!

@Kim: heel veel sterkte en succes.

Gisteren zaten we het nieuws te kijken en ging het over eiceldonatie. Ik zit er ook sterk aan te denken om na deze zwangerschap me daar eens in te verdiepen. Ik ga ervan uit dat ik na dit kindje wel klaar ben met zwanger zijn en dan lijkt het me zo mooi als ik wat eitjes kan doneren zodat ik andere vrouwen ook dit mooie wonder kan geven of in elk geval n kans daarop. Mijn man zat me een beetje raar aan te kijken omdat het voor hem echt uit de lucht kwam vallen maar staat er ook niet negatief tegenover.

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kim hoop dat alles Goed is

19. Mysa

Mysa Lid

18 mei 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor Kim!

En wat er inderdaad gezegd wordt.. deze periode is zo onzeker.. de een een mooi kloppend hartje, de ander een leeg vruchtzakje :(

Ben zelf nog niet echt heel zenuwachtig.. Heb verder geen tekenen dat het niet goed zou zijn, dus we blijven maar positief..

Mijn klachten zijn vooral dat ik echt zo enorm moe ben..
    Gisteren na het eten kon ik gewoon echt niets meer.. maar toen ik in bed lag kon ik de slaap weer niet vatten..
    Verder groeien mijn borsten, en heb ik nu een soort spierpijn in mijn onderbuik..
    Ook heb ik een opgeblazen gevoel en dat vind ik vooral heel vervelend.. Maar verder nergens last van, dus prima.

Dit weekend gaan we de ouders inlichten, leuk!

20. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Kloppende hartjez gefeliciteerd en wondertje jeeeej toch maar 1 !!
    Iemand hier bloed sterkte en suces met de echo .

gembertabletten spuug ik metee, uit primperan gaat nog redelijk

de rest ben ik alweer vergeten

Deel Deze Pagina