16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    Hee Meiden!!

Allereerst alle meiden met een goeie echo gefeliciteerd!! Kijk er ook zo naar uit!!

Ook ik probeer alles bij te houden. Hoop dat ik wel mag blijven, zal mn best doen om er af en toe een update op te gooien. T blijft alleen lastig om overal op te reageren en om met iedereen bij te blijven want er staat steeds zo veel nieuws op.

Meegroei BH- Zag al een aantal keren het puntje voorbij komen, zitten inderdaad ontzettend lekker en is ook nog eens veel beter voor je borsten. De beugels uit een 'gewone' BH kunnen in je borsten gaan prikken waardoor de kans op een borstontsteking vele malen groter is. Wel is het inderdaad zo dat een meegroei BH niet de meest aantrekkelijke bh in zijn soort is. Daar is een oplossing voor namelijk de voedingsBH. Een voedingsBH is ook een beugelloze BH. Deze is ook rekbaar (dit omdat je borsten tijdens borstvoeding ook 'groeien' en 'krimpen') en kan gebruikt worden als meegroei bh . Deze bh's zien er een stuk aantrekkelijker uit en heb je in verschillende designs. (Bvb bij prenatal) zelf heb ik deze tijdens en na mijn 1e zwangerschap gedragen en vond deze heel fijn zitten!!

Ik krijg eindelijk zere borsten. Dit klinkt best raar maar het enige wat ik kon heugen vanuit mijn eerste zwangerschap was zere borsten en daar had ik tot op heden eigenlijk helemaal geen last van. Gek hè, waar je blij mee kan zijn. Voel ik me toch een beetje zekerder door. Vind die eerste 12 weken maar niets, wat een onzekerheid. Gelukkig ben ik niet de enige!

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

@leuks doen weekend, wij gaan naar de dierentuin vandaag, en nu hopen dat de buien even op zich laten wachten ;)

@ zere borsten, die van mij beginnen eindelijk gevoelig te worden! Ook ik ben daar super blij mee. Had de vorige zwangerschap ook gevoelige/pijnlijke borsten, vandaar dat ik er op zat te wachten...

Meiden die vandaag wat leuks gaan doen, veel plezier vandaag! :)

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja vrouwtjes, be careful what you wish for... Mijn borsten voelen serieus alsof ze eraf gaan vallen... Of scheuren ofzo. Vreselijk. Ik denk dat ik een poos met bh ga slapen.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik heb het ook snachts vooral

5. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb vooral last met bh uitdoen.. En het zijn net meloenen haha

6. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    @borsten: hier ook serieuze meloenen. Al een cup groter! En ze zijn helemaal blauw!

Vanochtend lekker uitgeslapen en daarna weer lekker boven de pot gehangen! Heb wel het idee dat als ik ook daadwerkelijk overgeef, dat het daarna wel veel beter gaat en ik dan ook wat kan eten. Daarvoor niet!

@weekend: laatste weekend van de vakantie. Wat is dat snel gegaan! Zie er tegenop om te gaan werken met die moeheid.
    We gaan vanmiddag een box halen. Hebben een gloednieuwe gevonden op mp voor weinig geld dus kunnen het niet laten schieten. Dan gaat ie maar de zolder op voorlopig.

Fijn weekend iedereen!

7. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    @borsten zijn ook al stukje groter. Vooral als ik mijn bh uitdoe zijn ze pijnlijk. Nog nooit gehoord van die meegroei bh dus wie weet iets voor wat later!

Ik vind het zo knap als ik lees van jullie ga dagje dierentuin of dagje shoppen etc. Ik trek dat echt niet! Ben mega futloos en lig als een dweil op de bank! Tussen de middag ff slapen. Heb deze week thuisgewerkt maar moet aankomende week echt naar kantoor. Echt geen idee hoe ik het moet vaan doen!? Ook autorijden doet gewoon zeer aan mijn buik. Die houding is vervelend net zoals achter mijn buro...net een bak yoghurt met frambozen en havermout letterlijk 1 hap en de rest krijg ik niet naar binnen bleghhhhh sorry hoor!

8. Sizow

Sizow Lid

22 jul 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groetjes vanuit moscow! Even bijgelezen :)
    Die meegroeibeha is echt een verademing veel minder last. Voor de rest idd erg moe nog maarjah lekker vakantie dus lekker uitrusten!

Ik ben met ouders en vriend op vakantie op weg naar schoonouders zo raar om niets te kunnen zeggen hier... Als we allemaal bij elkaar zijn mogen ze het weten! Aftellen dus!

9. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik ben vandaag ook weer misselijk en futloos. Ontbijt kreeg ik niet weg maar tijdens de lunch dan weer makkelijk 2 tosti's waar de misselijkheid zelfs van weg ging. Daarna eventjes naar de kruidvat hoestdrank halen want ik slaap al 2 nachten niet dankzij een fijne prikkelhoest.

Nu ga ik ff plat en straks gaan we bbqen met vrienden maar ben alweer misselijk dus dat wordt wat..

10. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Misselijk hier vandaag wat beter als gisteren eten blijft erin en ook niet dat hele weeïge gevoel gelukkig. Tussen de middag lekker met mijn kleine moppie naar bed en dat heeft ook wel goed gedaan.

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Sizow Veel plezier !!!

Hier borsten ook weer pijn vandaag en ja ja was zowaar ook misselijk, nu weer weg trouwens.

Vandaag als een zoutzak op de bak gehangen... ben zo super moe Bah ...

Vandaag is tevens ook het bedrijf van vriendlief dicht dus hij heeft nu lekker 3 weken vakantie, en ik werk gewoon wanneer ik wil en doe lekker rustig aan. Dus eigenlijk ook vakantie ;) Alleen een webwinkel gooi je niet dicht hahahah ... Dus dat zal toch verder lopen.

12. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    @cicey wat voor webwinkel heb je?

13. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    #973 Cicey, 2 aug 2014
    Laatst bewerkt: 2 aug 2014
    Ik heb een webwinkel in muurstickers, raamstickers, geboortestickers. Die we zelf ontwerpen en produceren. Vind dat echt leuk om te doen ;) En ook tuindoeken.

En daarnaast maak én beheer ik websites voor andere bedrijven.

14. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Leuk Cicey! Ik heb zelf ook een webshop in kinderkleding
    Samen met mijn zus maar die is nu op vakantie dus heb ik het nu best druk.

Hier slaan de Emesafene pilletjes wel goed aan! Misselijkheid is niet helemaal weg maar nu gewoon dragelijk. Heb alleen wel het gevoel alsof een vrachtwagen over me heen is gereden. Zo brak ben ik! Gelukkig heeft mijn vriend nu vakantie en doet hij veel voor me <3

Van die pilletjes schijn je dus ook flink suf te worden
    Ik mag dan ook de eerste 3 dagen geen auto rijden. Hopelijk ben ik dus na het weekend wat minder moe.

Donderdag voordat ik het eerste pilletje slikte heb ik die polsbandjes om gehad. Ik had het idee dat dat ook wel goed hielp. Dus dat is ook wel een aanrader :)

Vanavond komen vrienden van ons eten en bordspelletjes spelen. We gaan het ze ook maar meteen vertellen. Ze passen op onze katjes als wij op vakantie zijn en moeten ook een keer de mvm kratjes buiten zetten namelijk :)

15. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb daardoor enorm veel gemist. Ik heb niet alles bijgelezen, maar ga vanaf nu weer actiever meeposten :)

16. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Cicey oh leuk zeg ga ik je tzt zeker een Pb sturen voor de link. Moet een naam bij op mijn muur :)

17. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Zally, dat kan altijd natuurlijk ;)

18. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou cicey ik denk dat ik je ook wel ga mailen heb een leuke bambi sticker gezien maar dat word alleen als het een meisje word..

Vandaag ook vlagen van misselijkheid gehad.. Maar als ik dan at ging het over..

Hoe zit het met jullie buik maar had vandaag lange jurk aan en was echt buikje zichtbaar kan hem niet meer inhouden.. Maar nu al??

19. Ansji

Ansji Niet meer actief

@buik, heb ik ook al een tijdje... Darmenbuik is dat geloof ik. Maar het valt wel op! Moet ook eerlijk bekennen dat ik nogal sen eetlust heb de hele dag door...;)

20. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Dat buikje had ik bij mijn 1e met 6 weken ook al, haha.
    Nu 7 weken en lijk wel of ik al 12 weken ben;

Deel Deze Pagina