hier maakt het ook niet echt uit , jongen lijkt ons wel heel leuk hebben 2 meiden en 1 jongen maar een meid is even leuk zijn we lekker in de meerderheid , och als het gezond en wel geboren word ben ik al heeeel gelukkig haha
Hier maakt het voor ons ook niet uit, jonge meisje allemaal prima. Morgen bellen met vk voor intake. Ben trouwens 27 haha was vergeten te zeggen. Ik denk dat ik wel een duowagen ga halen maar dan wel met twee kindjes achter elkaar. Mijn zoon loopt nu nog niet en ik denk dat hij dat straks niet volhoud. Hij zal dan 2 jaar en 1 maand zijn als de tweede geboren word. Ik wandel heel veel dagelijks. En die trent wil ik graag voort zetten ook met twee kinderen. Ik heb wel een draagzak, maar mijn moeder past ook op en kan het haar niet aan doen om op 68 jarige leeftijd met een kind in een draagzak en kinderwagen te laten sjouwen. Dus tochaar duo wagen zowiezo voor het eerste jaar
Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm vorige bevalling (hel lange inleiding en uiteindelijk spoedkeizersnede... En ons kindje gaat weer de fles krijgen net als z'n broer. Ik heb echt geen idee wat het wordt. We gaan wel een geslachtsbepaling doen rond de 15 weken. Manlief zegt een jongen... Hij komt uit een mannenfamilie. Al voor ik zwanger was van de 1e wist ik de naam voor een jongetje al.'die hebben we nu gebruikt en nu weet ik echt geen leuke naam voor zowel een jongen als een meisje.
@Sax: Ben je dan niet bang dat je pas laat een echo krijgt? Of is dat bij jullie sowieso? Hier moet ik meteen bellen wil niet alles volgepland zijn hihi. Leuk naar Italië!! Wij gaan weer naar Lommel in België met 13 wkn, vorige keer had ze het ook goed Wel voor de zekerheid met 15 wkn nog eens een geslachtsbepaling haha. Wil het het liefste nu al weten, ben zo benieuwd!!
Oh dat is wel fijn zeg! Ik wil net als bij mijn eerste thuis bevallen, ik vond het erg prettig. Moest later wel alsnog naar het ziekenhuis want de placenta wou niet geboren worden. Maar dat is later toch nog spontaan in het ziekenhuis gekomen. Ik mag dus weer thuis bevallen
goeiemorge! Als je in belgie woont is mvm niet zo handig nee.. Ik weet nog niet waar ik wel wil bevallen. Je hebt nogal wat keus hier. Maar ik wil incl mogelijkheid voor pijnmedicatie (meer omdat ik bang ben) en wil iig niet thuis bevallen! Moet er niet aan denken zeg.. Wil beginnen met bv te proberen. Heb nu het idee dat ik dat gelurk aan mn tiet echt niks vind maar wil het zeker voor de eerste 3 maanden een kans geven.
Ik wou de vorige keer echt borstvoeding geven, was er helemaal gefocust op. Maar het ging totaal niet, ik had veel pijn in mijn borst tijdens het voeden. En haakte dus al snel af. Ga er deze keer ook niet vanuit. Ik zie het wel hoe ik me op dat moment voel. Misschien wel misschien niet, maar ga me er niet meer zo op focusen als ik de vorige keer heb gedaan. Was toen behoorlijk teleurgesteld, gebeurd niet nog een keer
Hoi! Ik weet m'n datum voor een afspraak ook pas over 2 weken aangezien ik heerlijk in Frankrijk zit! Wil ook wel borstvoeding proberen en zoiezo in ZH bevallen! Het is de eerste dus weet niet wat ik allemaal moet verwachten! Ook wij willen het geslacht wel weten en we gaan het gewoon zeggen. Ik kan toch m'n mond niet houden haha.. Heel veel vriendinnen hielden het geheim of wisten het zelf niet en ik vond het best moeilijk om een mooi neutraal kadootje te vinden.. Tegenwoordig is alles best geslachtsbepalend. Hebben jullie trouwens ook al een buikje? Hier loop ik natuurlijk in dunne dingetjes rond en dan valt het best al wel op! Kan hem ook niet inhouden haha.. ML zegt elke keer dat het niet kan dat het al te zien is haha..
Ik vond borstvoeding heel handig omdat je het altijd kan geven.. ook vind ik het mooi dat je kindje op jou eigen melk groeit.. Denk dat ik het wel graag wil proberen. @SteffieD: Dat is dus ook waar we een beetje mee zaten. Een verrassing had me ook heel spannend geleken maar wil lekker kunnen shoppen van tevoren en vind de neutrale pakjes gewoon niet leuk. Ook ontzettend weinig keus in. Daarbij ben ik ook gewoon te nieuwsgierig Buikje.. had al een buikje van de vorige zwangerschappen maar mijn darmen zijn zo in de weer dat ik echt wel merk dat ik nu een darmenbolletje begin te krijgen haha. Hoop dat het niet sneller gaat als de vorige keer.. Dan kan ik het nl echt niet lang verbergen. Links 9 weken, rechts 11 weken Dit was dus de vorige zwangerschap. Mijn buik ziet er nu uit als 9 weken al hahaha
Ik ga zo naar de Gyn bellen om te vragen wat nu de bedoeling is.. Of ik daar een echo krijg of dat ik gelijk naar de vk door moet.. Hoop het niet want dan moet ik weer heel lang wachten
Haha mijn buikje is hetzelfde als die van jou! Ach hier in Frankrijk ken ik toch niemand maar als ik terug thuis ben, zal ik het wel moeten gaan verstoppen haha
Pff dat duurt nog lang he.. Mag je bij de gyn of vk? Werk vanavond de lijst bij, wellicht zijn er nog meer die dan een afspraak hebben gepland, dan kan ik dat meteen erbij zetten