Hier pas ik ook nog steeds mijn normale kleding al heb ik wel steeds meer last van de knopen etc jurkjes zijn op dit moment het fijnst. Ben zelf aan de magere kant maat 34/36 dus ben heel benieuwd hoe het straks zal zijn als het gaat groeien. Verder vandaag echt een rotdag veel bruinverlies gehad weer terwijl ik de afgelopen 2 dagen bijna niets verloor. Veel onzekerheid dus weer! Donderdag echo dus hoop echt dat het nog goed zit en het niet in helder bloed overgaat! Verder lekker aan een meertje gelegen met Fam. Strand kon ik even niet opbrengen.
@lizz, ook ik duim voor je, op naar een goede echo donderdag. Misschien kun je eerder een afspraak maken als je uitlegd over je bruinverlies en je zorgen daarover? @zwangerschapskleding, ik heb van alles en nog waar maar vind de kleding van mamalicious wel erg fijn. De kleding van de hm trouwens ook. @hier, moe! Verder alles goed.
Hier ook alles goed!! Ben alleen nog steeds futloos!!! Vrijdag weer een echo.. Ben toch elke keer bezig met wat als.... Stom eigenlijk weet niet waarom maar denk omdat ik om me heen veel lees van eerst het hartje zien kloppen en dan niks meer.. Dat maakt me angstig.. Heb wel af rn toe last van kraampjes maar volgens mij echt van de groei..
@lizz1981: o nee, dat kan ik me voorstellen dat je dan zenuwachtig en onzeker wordt! Ik hoop dat alles lekker goed is donderdag! @cicey: ik ga zo kijken!!!! @onzeker zijn of het wel goed gaat: dat heb ik uiteraard ook, maar ik voel me zo duidelijk moeeeee en misselijk en gevoelige borsten, dat ik me niet voor kan stellen dat het nu niet goed is. En ook na de magische grens van 12wkn kan er nog van alles (!!!) misgaan, maar daar moet je denk ik, niet te veel bij stil staan, want dan word je helemaal gek!! Morgen eindelijk de VK bellen voor een afspraak! Heel veel zin in! Ben heel benieuwd wanneer ik mag komen!
Oh ik probeer dat zo min mogelijk te lezen!! Ik zou mezelf dan zooo onzeker en gek maken! Ik probeer maar op mn lijf te vertrouwen en het feit dat ik nog geen bloed heb verloren (hoewel dat ook niets hoeft te betekenen) Net voor de eerste echo was ik zo bang voor een lege echo. En toch was er een stemmetje die zei doe nou maar rustig. Het komt allemaal goed. Heb vertrouwen in mij. Echt dat merkte ik echt!!! En nu praat dat stemmetje nog tegen mij als ik neig om die topics te gaan lezen.
Bij mij was uitwendig wel iets te zien maar niet goed genoeg.. toen kreeg ik het dus wel even benauwd. Toen inwendig een echo en toen werden we gelijk gefeliciteerd met een kloppend hartje. Dat was een grote opluchting. Nu vind ik het nog wel heel spannend en denk dat ik pas na de 2e echo echt kan genieten.
Ik lees bewust ook de verhalen niet waarbij het mis gaat op het ander gedeelte van het forum enzo.. Ik wil me niet gek maken... Voor nu vertrouw ik op mijn gevoel, en dat bevalt me wel... Ik merk dat ik me daardoor wat minder druk maak om dingen. Wat ook weer scheelt is dat de dag er daardoor sneller van gaat. Op dit moment pieker ik dus ook niet .. en geniet ik volop...
Ik lees de berichten wel, juist om realistisch te kunnen zijn over wat er mis kan gaan. Dat zorgt ervoor dat ik er niet volledig van kan genieten, maar het is voor mij een soort zelfbescherming, denk ik. Als morgen alles goed blijkt te zijn, ga ik meer genieten. Vanwege mijn gezondheid ga ik dus direct naar de gyn, en heb geen idee wat die allemaal gaat onderzoeken, maat ik neem toch aan dat hij of zij wel een echo gaat doen. Wish me luck! @lizz1981: ik duim voor je dat alles goed blijkt te zijn. Sterkte!
@Lizz: Ik duim ook voor je dat alles goed is, wat vervelend dat je weer bloedverlies hebt gehad! @prikkeldraad: volgens mij ben jij nieuw hier toch? Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes morgen bij de gyn! Bij deze termijn verwacht ik wel dat er een echo wordt gemaakt. @zorgen maken: zoals jullie zullen begrijpen sta ik, na drie miskramen, nu heel anders in deze zwangerschap. Écht genieten lukt nog niet, maar toch probeer ik wel van kleine dingetjes te genieten, bijv momentjes dat ik tegen het kleintje in m'n buik praat. Ik heb gewoon een héél goed gevoel bij deze zwangerschap, dus daar houd ik me aan vast. Bedankt voor de succeswensen voor morgen, gek genoeg ben ik (in elk geval op dit moment) niet eens stikzenuwachtig voor de echo. We zullen het wel zien, ik heb goede hoop op een kloppend hartje! Elke12345 ook voor jou ga ik morgen heel hard duimen!!!
Alle meiden met een echo morgen heel veel succes en als alles goed is, ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! Ik denk dat het heel goed is dat iedereen dicht bij zichzelf blijft qua wel/geen/weinig 'zorgen maken'. Er is geen goed of fout in deze kwestie.
Ik maakte me eerst wel zorgen, en de dagen duurde en duurde .. werd er onzeker van etc .. nu naast me neer gelegd.komt misschien ook door de echo van afgelopen donderdag hoor.. en idd ieder doet het op haar eigen manier.
Waarom had jij zo'n vroege echo Cicey? Veel dames hier hebben al vrij vroeg een echo. Ik ben te lang afwezig geweest door vakantie om helemaal door te hebben waarom... Ik denk dat al die meiden een medische reden hebben daarvoor? Ik weet het niet zeker meer van mijn 1e zwangerschap, maar volgens mij was de 1e echo echt pas met een week of 11?