@Sax, de eerste echo had ik idd 25 juli erg vroeg, maar moest toch bij de dokter in fert. kliniek zijn voor een recept dus vroeg ook om een echo Toen idd 2 vruchtzakjes... Afgelopen donderdag had ik een "spoed" echo omdat ik ineens helderrood bloed was verloren. Dus ik meteen in paniek ( gezien vorige miskraam) gebeld en kon komen voor een echo. Toen was er bij 1 beebje hartslag te zien, en tweede beebje wel vruchtzak , maar was niet goed in beeld te brengen. Achteraf had ik te snel gebeld voor echo aangezien het bij die paar druppels bloed is gebleven. Na de echo geen bloed meer gezien zeg maar.
@mamavinder: ben inderdaad nieuw, dank je! Jij ook heel veel geluk morgen. En natuurlijk ook geluk voor de anderen die morgen een afspraak hebben!
Even weer bericht vanuit rusland! Iedereen die echo heeft heel veel succes vandaag! Wij hebben gisteren de ouders en schoonouders ingelicht. Iedereen moest huilen van vreugde! Liefs!
Ik zie je banner al een paar dagen op 6 + 0 staan...dus volgens mij blijft hij idd hangen... @Onzekerheid: Hier ook wel maar wel iets minder dan bij de vorige zwangerschap. Maar dit komt ook omdat de echo nu wat eerder is dan toen denk ik. Nu heb ik al over een dikke week mijn echo...Toen moest ik echt wachten tot ik 10 weken zwanger was. Dat duurde echt wel heel lang. @Kwaaltjes: Hier gaat het goed met de misselijkheid, maar dit moet ik natuurlijk niet te hard roepen... Wel elke ochtend buikpijn, als ik dan eenmaal naar de wc ben geweest gaan het beter. @Kleren: Ik had vorige zwangerschap 2 zwangerschapsbroeken van hm gekocht. Wel opgelet dat het enigszins rechte modellen waren want ik hou niet van skinny. Het valt me op dat het per hm heel erg verschilt wat ze hebben. Hier in de stad hebben ze niet eens een positiemode-afdeling. Een stad verder hebben ze dat wel en dan ook gelijk een hele grote. Maar goed ik draag toch het liefst jurkjes, ik heb snel last van buikpijn en dat zit nou eenmaal het meest comfortabel. Voor de meiden die vandaag echo hebben heel veel succes!
Spannendddd!! Heel veel succes en geluk Mamavlinder en ook voor Prikkeldraad . Hopelijk alleen maar goed nieuws!
@Kim: idd geen banner te zien...die van wondertje ook niet trouwens, zelfde site gebruikt? @Prikkeldraad: welkom en veel succes! @Cicey: gave site hoor! @Lizz: Schrikken zeg, heel veel succes! @Sizow: Wat lief zeg! Hier...de zwanger-worden pillen van de etos zijn bijna op, over op davitamon mama, hoef ik er maar 1 per dag ipv 2 Sorry voor de dubbele berichtjes, ik wilde nog meer zeggen maar moest eerst baby 1 uit bed plukken en was bang dat dan mijn berichtje weg was...
Goede morgen! Hier weer een rot nacht door het hoesten . Niks helpt tot nu toe. Heel vervelend. Meiden met een echo heel veel succes en plezier! Op naar nog meer mooie hartjes.
@onzekerheid, ik ben soms onzeker. Ik voel niet zoveel behalve dan dat ik erg moe ben. Gelukkig beginnen mijn borsten nu echt gevoelig te worden, helemaal happy mee! Ben wel blij dat ik vroeg een echo krijg ivm de fertiliteitsbehandeling. We zijn morgen ook al om 7.30 uur aan de beurt, lekker vroeg @cicey, die echo was zeker niet te vroeg, je bent in verwachting van een tweeling en je zag bloed, alle reden om dan gelijk aan de bel te trekken! Daarom kun je nu ook genieten, anders blijf je daar toch aan denken, ook al was het maar een keertje een beetje bloed. @ echo's vandaag, heeeeeel veel succes!
Goedemorgen! @ cicey: wat een gave site! Echt supermooi!! @ bruinverlies: bij mij zit de schrik er ook nog steeds in na het bruinverlies. Nu al 2 dagen niks meer,en nog steedspijnlijke borsten en moeheid,dus we hopen op hetbeste! @ banner: ga een nieuwe site raadplegen denk ik. @ home alone : manlief is 3 weken weg van huis voor het werk,enkel tijdens het weekend thuis.. ik mis hem nu al! @ prikkeldraad welkom!
Mijn banner blijft ook hangen zie ik .. Die VAn jou imp. zie ik op 6 wkn 5 dgn staan hoor.. Of heb je hem weer aangepast?
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18-03: ♥ Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH 19-03: Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 22-03: Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH 24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV Roosjedoosje, 30 jaar, 1e kindje Kim008, 26 jaar, 1e kindje 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV Drieka, ?? jaar, 1e kindje Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: ♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje Mysa, 30 jaar, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje 28-03: Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, Zh, BV Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV Brrtdnny, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 29-03: 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV 31-03: Sizow, 27 jaar, 1e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas 0 meisjes, 0 jongens, 4 verrassingen/geheim Afspraken 04-08: Kelly1609, intake 04-08: Mamavlinder, 1e echo 04-08: Elke12345, 1e echo 05-08: Speranza83, 1e echo gyn 05-08: Ansji, 1e echo fert. kliniek 06-08: Laura1986, intake 06-08: Mysa, 1e echo 07-08: Maris87, 1e echo 07-08: Cicey, 2e echo fert. kliniek 07-08: Lizz1981, 1e echo + intake 08-08: Truelove, 1e echo gyn 11-08: Muisje89, 1e echo + intake 11-08: Anna8, intake 11-08: SteffieD, 1e echo 12-08: LaVitaBella, 1e echo 12-08: Pippeke 2e echo (vk) + intake 12-08: Kim008, 1e echo gyn 13-08: Zally, intake 14-08: Kakoe, intake 14-08: Imp, 1e echo + intake 15-08: Roosjedoosje, intake 16-08: Drieka, 1e echo 18-08: Brrtdnny, 1e echo 19-08: Cicey, intake 19-08: Innas, 1e echo 20-08: Mamavlinder, intake 20-08: Charmedknorrie, intake 20-08: Ansji, intake 21-08: Sterretje2013, 1e echo 21-08: Laura1986, 1e echo 21-08: Innas, intake vk 21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00 25-08: Bajou, 1e echo 26-08: Kelly1609, 2e echo 29-08: Charmedknorrie, 1e echo 15:00 02-09: Derde, 1e echo 03-09: Mamavlinder, 1e echo 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop
Hoi wondertje onze datum is gewijzigd zh zegt 28 maart.. En ik wil paar welen borstvoeding geven en in zh bevallen ..
Hey dames, Als jullie het niet erg vinden haak ik hier weer even in. Druk weekend gehad en ben zoooo moe. @Lijst: Link staat nu onderin mijn naam, ik reageer meestal toch elke dag en dan is de lijst wat makkelijker te vinden, zal m sowieso elke dag even naar voren halen. @Prikkeldraad: Welkom en gefeliciteerd!! @BrrtDnny: Gefeliciteerd! Alleen minder dat kado van je beeb hihi. Heb meteen je leeftijd aangepast in de lijst, klopt toch he? -edit- heb meteen je aanvulling gewijzigd @Misselijkheid: Gisteren een redelijke dag gehad voor het eerst, niet zo misselijk geweest en tot nu toe ook nog niet. Ben dan wel meteen bang, stom he. Had seabands gehaald en gembercapsules, werken beide voor een meter hier. @Mamavlinder & @Elke12345: Succes en veel plezier met de echo! Wel komen showen he
@ cicey: leuke website! Ga er zeker eens wat langer op rondneuzen. @ echos: veel succes iedereen! Ikzelf ga hier nog niet veel kunnen posten wat echo betreft want krijg er pas eentje op 11 weken. ML is zelf arts en gaat de afspraak deze week normaal vastleggen. Dan laat ik weten wanneer ik op de lijst mag. @ bevallen: in belgie standaard zh eigenlijk en daar voelen wij ons ook het best bij. En als het zo vlot gaat als vorige keer wil ik zeker weer bv geven verder is onze dochter voor een weekje op 'vakantie' bij de grootouders ik mis haar nu al ook al was zijzelf superenthousiast om mee te mogen gaan. Wachten tot zaterdagnamiddag om haar weer te zien is echt wel lang... Maar goed, intussen met ML dan maar leuke dingen doen om de week snel voorbij te laten doen gaan.
Super wondertje thnx.. Ja snap wel dat je dan onzeker word als je dan niet meer misselijk ben maar geniet ervan Miss morgen weer.. Imp .. Gek maar Zie echt 6 weken en 5 dgn staan dus dan is hij goed toch?
Ben nog wel misselijk hoor, maar niet meer zo extreem. Van mij mag het heel snel helemaal weg blijven, bah.
Das ookal beter.. Waarschijnlijk zegt het niet en word het hopelijk elke dag minder Gelukkig hier wel voor eerst echt misselijk maar mag niet klagen dan..