Wondertje, fijn die link naar de lijst! Blij dat de misselijkheid minder word, nu hopen dat het snel helemaal weg blijft. Dat hoop ik trouwens voor alle meiden die zo misselijk zijn!
Even een egopost: JAAAAAAAA hartactie gezien, en een mooi dooierzakje, alles zag er prima uit en het hartje klopte heel stevig, we konden het duidelijk zien! Zoooooooo blij!!! (Maar toch ook nog een beetje voorzichtig, mijn MA waarbij we een paar weken eerder ook hartactie hadden gezien staat mij nog vers in het geheugen!) Oh ja en ik mag volgende week alweer een echo, op 11 augustus! Ik zal vanavond proberen een echofoto hier te plaatsen. Elke, mijn duimen draaien vanmiddag voor jou!
Wat fijn Mamavlinder! En Brrdtany, gefeliciteerd met je verjaardag! Elke, succes met echo vanmiddag! Was even een weekend niet in de gelegenheid om berichtjes te plaatsen en kan gelijk 14 pagina's terug lezen, pfff.. Haha! Nu komt gelijk mijn zwangerschapsdementie om de hoek kijken, weet bijna niet meer wat ik gelezen. Ben echt een vergiet op het moment. Jullie ook last van? Heb wat gelezen over kleding/bh's. Ik heb vorig jaar ook kleding bij H&M besteld, ook wehkamp. Heerlijk! Kan niet wachten om het aan te trekken. Nog even wachten, want eigen kleding zit eigenlijk prima. Ben zelfs afgevallen! Ik heb al redelijk grote borsten van mijzelf, vorig jaar zijn ze niet groter geworden en het groeit nu ook niet. Heb paar jaar terug ook borstverkleining gehad, wellicht heeft het daar mee te maken. Worden ook niet gevoelig, dus mag niet klagen! Verder misselijk.. ja, ik kan er over mee praten. Eigenlijk hele dag door een beetje zo'n weeiig gevoel. Sommige dingen hoef ik echt niet meer te eten en nu al drie dagen zo'n zin in pannenkoeken! Hahaa.. heel apart! Van het weekend een diner gehad bij familie. Als ik niet zou drinken, dan is het te duidelijk dat ik zwanger ben. Dus samen met m'n man iets slims bedacht. Alcoholvrij biertje gekocht bij supermarkt, etiketten eraf (ook van normaal biertje) geweekt, en de etiketten omgeruild. Dus ik dronk een 'normaal' biertje mee! Wat een gedoe zeg.. Maar, voor een goed doel! Heb volgende week nog een etentje waar ik moeilijk moet doen.. maar geen idee hoe. Die etentjes gaan eigenlijk over drank! Jullie nog tips?
Brrdtany, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn cadeautje van je kleintje... Anna, briljante oplossing van die biertjes! Maar wat een gedoe... En uit eten zonder drank, tja, excuusjes: pillenkuurtje waar geen drank bij gedronken mag worden, je bent de bob, hoofdpijn of je zegt gewoon niks en hoopt dat ze er niet naar vragen... verzin het maar!
@mamavlinder: Gefeliciteerd, wat fijn!! @elke: ook ik duim voor je mee!, spannend allemaal. @brrdtany: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @ cicey: gave site, net even om een hoekje gekeken. Zelf ook eindelijk een datum voor mn eerste echo!!! Duurt nog wel even maar kijk er ontzettend naar uit26-08 Kakoe eerste echo!!! weet dat t bij deze echo nog niet te zien is maar al wel besloten dat we het geslacht niet willen weten. Dit zo ook gedaan bij de eerste en dat was zo bijzonder! Weten jullie al of je een geslachtsbepaling gaan doen?
Wij willen graag een geslachtsbepaling, hebben dat ook bij de vorige gedaan en dat maakte het niet minder leuk Wij houden dat toch niet vol om het niet te weten...
Mamavlinder gefeliciteerd ! Brtty gefeliciteerd met je verjaardag !! Ego , ben doooodop heb weekend bezoek gehad en jeetje valt me zwaar , ben ook vreselijk misselijk en eten blijft niet binnen . Ik lees mee maar heb soms even de puf niet om te antwoorden .
Hier wel geslachtsbepaling , altijd ghad en nu ook weer is toch fijn te wten welke spullen je kan kopen en dan meer bepaald de kleur
Hier willen wij het niet weten, veel te leuk om het spannend te houden. Eerste dagen/weken alles wit gehouden, prima! En mocht het weer een meisje zijn, dan heb ik genoeg roze dingetjes in huis. Mocht het een jongetje worden.. dan alleen maar leuk nieuwe dingen kopen!