16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ohoeps nog gefeliciteerd brtt!! En hele fijne vakantie!

2. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    @ mamavlinder: wat een mooie echo! Gefeliciteerd!

@ prikkeldraad: ach meid,hopelijk komt het goed :( mijn schoonmama kreeg hetzelfde nieuws te horen toen ze zwanger was,maar is toch allemaal goedgekomen! Moed houden!

@ kwaaltjes: voel me ook onzeker.. bijna geen kwaaltjes behalve gespannen en pijnlijke borsten en een enorme eetlust. Ik kijk zo uit naar de eerste echo volgende week, zeker met dat bruin/beetje bloedverlies vorige week ( gelukkig gestopt ).

Ik durf er gewoon nog niet ten volle van genieten :(

3. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Ansji en Speranza: succes en vooral plezier vandaag!

Elke: gefeliciteerd, wat een fijn nieuws. Geniet ervan!

Bajou: dit is mijn eerste zwangerschap, dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal. Vind het wel prettig om te delen waar ik mee zit, maar ook daarin is iedereen natuurlijk anders. :)

Brtt: fijne vakantie!

Iedereen: dank voor de berichten. Ik hou jullie op de hoogte. En voel je niet schuldig over blije berichten, ik ben juist blij voor iedereen waar het wel meteen goed is!

4. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Oh Kim, gelukkig is het gestopt! Kan me voorstellen dat je nog een flinke slag om de arm houdt. Sterkte!

5. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Meiden ik wens jullie een fijne zonnige dag!

Wij gaan een dagje naar Plopsa land met de kleine man :)

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @wondertjenr3: bedankt voor het updaten van de lijst! Geweldig om zo'n hartje voor m'n naam te zien! :) Het valt me alleen op dat er bij mij bij 3 september nog steeds '1e echo' staat en dat moet 'termijnecho' zijn. Ook ben je vergeten om de afspraken van Innas uit de lijst te halen terwijl zij een miskraam heeft gehad. Zou je dat nog even aan willen passen? Dankjewel!

@brttdnny: wat een bijzonder kado van je oma! En inderdaad bijzonder dat zij er nog is, alle opa's en oma's van mij en mijn man zijn al jaren geleden overleden! En fijne vakantie, geniet ervan!

@Kelly1609: heel veel plezier vandaag! :D

7. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Meiden met een echo vandaag: veel succes!
    Brttdny: nog van harte gefeliciteerd! En fijne vakantie!
    Kelly: have fun!

@ hier: wat voel ik me slecht vandaag seg! Niet perse misselijk, al heb ik vanochtend wel weer overgegeven maar heb zo slecht geslapen en slecht gedroomd. Ik ben er gewoon niet goed van :(
    En zometeen gaan werken pfft... Ook aan de diarree en ben duizelig..
    Moest het even kwijt!

8. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat gaat het toch snel hier..ben er nog niet aan toegekomen om helemaal bij te lezen maar voor de meiden die vandaag een echo hebben succes!!

Ik ben net weer bij de huisarts geweest voor de heftige buikpijn/darm aanvallen en bruinverlies. Ze heeft me doorgestuurd naar de gyn. en ik kan vanmiddag al terecht. Ben heel benieuwd of ik een onderzoek krijg en ook een echo...ben nogal gespannen.
    Al mijn klachten als zere borsten, weeige gevoel etc is verdwenen. Ik hoop maar zo dat het geen MA is! I keep my fingers crossed...

9. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    oja, en wij hebben het inmiddels aan mijn ouders verteld. Wij hebben een tijdje terug een reis gemaakt van 3 maanden. Daar hebben we een filmpje van gemaakt en aan het einde hadden we daar de echo ingeplakt. Mams huilen, pa tranen in zijn ogen hihi, zo mooi!
    Ook mijn schoonzus en zwager weten het inmiddels, had haar een doosje tampons gegeven en opgeschreven dat ik die voorlopig niet meer nodig had. Kwam zij met de mededeling dat ze hoopte dat zij ze ook voorlopig niet nodig had, die zijn dus ook bezig zoooo leuk!

10. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    @brrtdnny: fijne vakantie!! Geniet ervan!!

@Kelly: veel plezier!!

@Bajou: ik was tijdens mn eerste zwangerschap ook er in mezelf gekeerd maar vond dit heerlijk. Wilde eigenlijk het liefst alleen mn man om me heen hebben en verder vond ik het wel best. Verder niet depressief of iets dergelijks maar gewoon op me zelf en geen behoefte aan andere mensen om me heen. Nu heb ik het minder maar dat komt omdat er nu ook een klein mannetje om dd nodige aandacht vraagt.

Ik ben nu 2 dagen gestopt met roken en moet zeggen, t gaat me voor als nog makkelijker af dan ik gedacht had. Heb dit wel al een keer eerder gedaan (bij mn vorige zwangerschap, helaas zo stom om een maand na geboorte weer te beginnen) maar toen had ik meer moeite.
    Wel fijn, ook mn man is gestopt.

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden met een echo succes!!!!

12. Ansji

Ansji Niet meer actief

#1112 Ansji, 5 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2014
    Jeeeeeeejh, wij hebben het hartje zien kloppen! Helemaal verliefd...:D Alles zag er goed uit en ons kruimeltje zit op schema qua groei. Zo gelukkig! Ik mag ook stoppen met de utro-bollen, ook wel fijn :p

@Pippeke, speciaal nog aan de gyn gevraagd over symptomen tijdens de eerste weken van je zwangerschap; Je lichaam past zich inderdaad aan en symptomen zeggen helemaal niks over de voortgang van je zwangerschap, dus heb je geen symptomen (meer) vooral geen zorgen maken!

@Lizz, goed dat je terecht kan vanmiddag! Dat bruinverlies is niet fijn. Ik weet er alles van, heb het bij mijn eerste zwangerschap ook weken gehad, maar heb hier toch een prachtig, gezond dochtertje rondlopen... En wat de symptomen betreft, nou ja, zie bericht hierboven. Ik duim voor je...

@vertellen, veel vrienden en familie wisten van ons ICSI traject, dus het was niet echt een geheim dat ik zwanger kon raken, veel mensen die ons na staan weten dus al van onze zwangerschap. Na de 12 weken echo mag de rest het ook weten.

@Speranza, jij ook veel succes!

Het dringt nu ook echt goed tot me door, de ICSI is gelukt, ik ben zwanger wij verwachten ons tweede kindje...wat een rijkdom!

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Super ansji!! Gefeliciteerd

14. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ohhh Ansji Gefeliciteerd !!!! YAY !!!!!!!!

15. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Hoera, gefeliciteerd Ansji!

16. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Ansji gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws!! We zijn beiden succesverhalen van de ICSI! Lekker genieten nu he! Wat fijn dat je mag stoppen met de utro-bolletjes, hier nog tot einde van de maand...

De volgende afspraak staat... 13 augustus om 10.30 bij de gynaecoloog gelukkig lekker snel weer!

17. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @elke, hier nog een succes verhaal met ICSI , ja oké even morgen echo afwachten...

18. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh Ansji wat super fijn voor je!! gefeliciteerd meid!

Nou dat geeft mij toch weer een klein beetje hoop hihi thanks!
    Ben zo gespannen voor vanmiddag ;(

19. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    @ansji: wat een heerlijk nieuws!!! Gefeliciteerd!!!

Voor alle meiden die vandaag hun echo nog moeten krijgen -> heel veel succes! Duim voor jullie

20. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Sorry dacht jij IVF Cicey! Maar dan driedubbel YAAAY voor de ICSI dames! :D

@ Lizz, heel veel succes vanmiddag, ik duim voor je

Deel Deze Pagina