@Victorie ik wens jullie erg veel sterkte ! En idd erg dubbel.. maar ... @Mysa Van harte gefeliciteerd met het kloppend hartje !
Lieve Victoire, ik wordt helemaal verdrietig van je onderschrift. Laat het nu maar snel op gang komen, dan kunnen jullie dit een plaatsje geven. Veel sterkte, ik hoop dat het geluk snel jullie kant op komt.
Laura, hier nog een ideetje om het te vertellen: Koppel drinkt cola. En heeft een onverwachte boodschap - Froot.nl
Oh Victoire, lees het nu pas. Sterkte meid... Mysa: gefeliciteerd! Wat fijn! 4meidenmama: jij ook gefeliciteerd! Welkom!
Mysa gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Weer eentje erbij op de lijst, al is en blijft het inderdaad dubbel na het bericht van Victoire van zonet... 4meidenmama: van harte met je zwangerschap! Wordt dit je vijfde kindje of denk ik dat verkeerd? Prikkeldraad: geinig filmpje inderdaad! Doet me denken aan de manier waarop wij ons nieuws (waarschijnlijk) bekend gaan maken in september. We hebben van die punten gespaard bij de cola waarbij je van die gepersonaliseerde flesjes kunt bestellen. We gaan er 4 bestellen, met daarop de namen van de drie leden waaruit ons gezin nu bestaat en op de vierde fles iets in de trant van 'tweede' of 'kleintje'! (mijn man vindt 'brusje' een wanstaltig woord dus die kreeg ik er niet door...) Daar maken we dan een foto van en die sturen we rond naar onze vrienden of ik zet hem op FB, dat weten we nog niet precies!
Oh, gaaf! Post je de foto ook hier? Ben benieuwd! We zouden eigenlijk afgelopen maandag de familie van mijn man op de hoogte stellen, maar dat stellen we uit tot na de volgende echo, als die goed blijkt te zijn. Mijn man is fervent blogger, dus ik gok dat er een blog van zijn hand gaat komen om het aan de rest te vertellen. Ook daar hebben we nog niet echt over nagedacht; eerst maar een hartje zien kloppen! Overigens voel ik me nog even zwanger als 2 weken terug; moe, hoofdpijn, lusteloos, misselijk en iedere 30 minuten naar de wc... Dat geeft me in ieder geval hoop!
hier ook erg snel moe trouwens .. bah , maar goed neem het maar voor lief Sinds deze week ook steeds vaker richt de toilet, maar ook daar niets mis mee, zal MvM alleen maar blij mee zijn. Morgen om 9.00 hebben wij weer een echo, ben zo benieuwd ... ik vind het steeds moeilijker om het tegen niemand te zeggen, morgen gaan we als de echo goed is even langs mijn tante en gaan we haar ook het goede nieuws vertellen. En van mij mag daarna iedereen het eigenlijk al weten ... Maar nog even overleggen met vriendlief of hij dat ook al ziet zitten
Nee sorry dat ga ik niet doen want ik wil hier anoniem blijven en onze namen komen niet heel vaak voor dus dan weten evt. meelezers meteen wie 'mamavlinder' echt is...en aangezien ik hier nogal persoonlijke verhalen post (o.a. over mijn miskramen, waar niet iedereen in mijn omgeving van weet) blijf ik dus liever anoniem...
Victoire nogmaals heel vel sterkte Mysa gefeliciteerd met de goede echo. Cicey morgen iig lekker op tijd voor de echo. Ben benieuwd of ze de 2de beeb nu wel goed in beeld kunnen krijgen. Mamavlinder logisch hoor anoniem willen blijven. Dat wil ik ook graag vanwege meelezers eventueel. Je weet maar nooit toch en niet iedereen hoeft bepaalde dingen te weten. Prikkeldraad hoop echt dat je bij de goede 50% zit Mama4meiden welkom hier en zoals al gevraagd 5de kindje? Leuk! Hier een baaldag net 2,5 uur geslapen met mijn jongste ben zo aan het overgeven geslagen niets maar dan ook niets blijft erin waardeloos. Sta ook heel wankel op mijn benen hopelijk trekt dit snel weg. Wel morgen ha voor zofran eens kijken of dat wil gaan helpen.
Dank je wel! Heb je al gember geprobeerd? je kan er thee mee trekken.. ik had er bij de vorige zwangerschappen wel baat bij.
Oh ja, dat kan ik me voostellen, mamavlinder. Groot gelijk! Zally: ik heb nu knijpfruit in huis voor als ik erg misselijk ben, maar wel zoetigheid nodig heb. Misschien kun je dat binnenhouden en zorgt het ervoor dat je wat minder wankel bent. (Wankelheid en duizeligheid komen door een lage bloedsuiker, en laat ik daar nou veel ervarig mee hebben)
Hoi meiden!! victoire: heel veel sterkte voor jou en je partner! Ik hoop dat jullie heel snel een beebje gegund is!!! Mysa: proficiat! Mamavlinder:'heb het werken overleefd! Was een zware dag! Gelukkig vandaag weer iets beter. 4meidenmama: welkom! @ hier: misselijkheid is bij omgeslagen in enkel ochtendmisselijkheid. Standaard elke ochtend overgeven (gal, want m'n maag is leeg) dan snel iets eten, weer overgeven en dan voel ik me beter. Kan er m'n vinger op leggen! Tegen de duizeligheid drink ik een kippenbouillonnetje en dan trekt het vaak wel weg (niet altijd jammer genoeg). Vandaag vertelt aan mijn leidinggevende dat ik zwanger ben. Ze was oprecht erg blij voor me!
Sorry, ik kan jullie niet meer bijhouden, dat geklets van jullie! Lees wat nare berichten, sterkte! Hier gaat alles ok, erg moe, misselijk.. Nu dan ook eindelijk afspraak gemaakt bij de verloskundige, op 20 augustus intake vk. Afspraak voor echo heb ik nog niet, maar weet dat mijn verloskundige die pas met 12 weken doet.. Dus ondertussen geniet ik van jullie mooie echo's!