16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sizow

Sizow Lid

22 jul 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met de echo's!

Ik ga ook niet in een besloten groep :( dan idd liever een geheime facebook groep te zijner tijd!!

Liefs!

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @misselijk: hier ook in de late namiddag en avond. Gisteren leek het weer iets beter mee te vallen. Maar hangt echt van dag tot dag af.

@vertellen: heb ook enkele ideetjes opgedaan van internet en ga proberen van een movie trailer te maken. Met DL in de hoofdrol als "Grote Zus" :). De 'affiche' is al af en ziet er al netjes uit. Nu dus nog wat filmpjes bij elkaar zetten met een muziekje eronder en tekst erbij.

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo net ha ass gesproken en mag vanmoddag weer meds halen voor de misselijkheid. Zit nu gewoon te janken van blijdschap ben zo'n vaatdoek in de ochtend en dan heb ik nu nog cakantie als ik straks weer moet werken zou t helemaal n verschrikking zijn. En dan zit ik pas op 7 wk dus mijn piek moet nog komen.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wanneer is die piek eigenlijk?

5. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hcg piek ligt rond de 10w

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Pffff hate it

7. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Benieuwd hoe t bijnCicey is!!

8. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik ook, ben steeds aan het F5-en haha

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Oooh nee met 10 weken?? We voelen ons nu al zo beroerd haha..

Ben ook benieuwd naar cicey!

10. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Vorige zwangerschap duurde het tot 13/14 weken, hoop dit keer toch echt niet.
    Vrijwel daarna begon bij mij het brandend maagzuur.
    Ik heb een spiertje verslapt van slokdarm naar maag, dus krijg het altijd extreem. Daarbij ook nog eens dat mijn baarmoeder altijd (te) hard groeit... dus dat is voor mij ware hel omdat ik het zo extreem krijg.

11. 4MeidenMama

6 aug 2014
    78
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel, het valt eigenlijk wel mee.. ze hebben veel aan elkaar en houden ook goed rekening met elkaar.. als ze allemaal tegelijk hun zegje willen doen dan is het wel een kippenhok:D

Om nog even het lijstje aan te vullen: ik ben 33, moet in het ziekenhuis bevallen en ik denk dat het fv wordt, aangezien de vorige 4 keren er geen druppel melk op gang kwam..

12. 4MeidenMama

6 aug 2014
    78
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe werkt zo'n besloten FB groep eigenlijk?
    krijgen je FB vrienden daar dan niets van mee.. ik ben post namelijk haast nooit iets op FB en zou het niet prettig vinden als de hele club kan volgen wat ik schrijf..

13. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Nee je vrienden zien daar niets van mits de instellingen goed staan van de groep.

14. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee die fb groep is als het goed is dan geheim.
    Weet zelf ook niet goed hoe het werkt haha.

15. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Haha ik wel ben nogal lid van een hoop groepen op fb
    Je kan hem idd op helemaal geheim zetten dan kunnen andere mensen hem ook niet zoeken zonder link.

16. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @besloten FB-groep: dat is misschien ook wel een idee, al zal ik dan wel een aparte FB gaan aanmaken met een schuilnaam want ik wil echt niet met m'n echte naam communiceren....misschien heel flauw maar daar ben gewoon heel principieel in...

@truelove: niet schuldig voelen joh! Toch herken ik het wel een beetje, vooral in het weekend gaan wij normaal gesproken wat later naar bed maar dat trek ik nu echt niet!

Ik ben ook benieuwd naar alle echo's van vandaag!!

*klaagmodus aan*
    A.s. zaterdag komen er twee bevriende stellen bij ons langs, met twee kindjes. Heel gezellig natuurlijk, maar ik zie er nu al tegenop. Ze komen al in de ochtend en blijven waarschijnlijk tot einde van de middag...Dan kan ik dus geen middagslaapje doen pfffff!! En dan ook nog naar de speeltuin enzo...bleh!
    *klaagmodus weer uit*

17. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Klopt een geheime groep
    Is dan ook echt alleen voor de leden zichtbaar.

18. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @mamavlinder maar als je daar zo principieel
    In bent zou je dus ook nooit aan meetings mee doen? Echt jammer want ik heb op dat soort manier echt mooie vriendschappen aan
    Over gehouden

19. 4MeidenMama

6 aug 2014
    78
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor de info.. dan lijkt het me wel wat!

20. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Wat wordt er hier toch heerlijk veel gekletst. Wederom mooie berichtjes en vervelende berichtjes, dus ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot door iemand te vergeten. In algemene zin gefeliciteerd voor alle dames met goed nieuws en heel veel sterkte voor het slechte nieuws..

@ Maris87 en Lizz1981; veel plezier met de echo's vandaag!
    @ Cicey; en?? hopelijk nog steeds goed nieuws!!
    @ privé-groep; ben ik ook niet echt een voorstander van, FB misschien wel maar dan zal ik net als Mamavlinder met een andere naam in de groep komen.

Vanmorgen heel vervelend nieuws gehad, één van onze beste vrienden die gelijk op liep met onze zwangerschap (zij waren 1 dag eerder uitgerekend) hebben gisteren/vannacht een miskraam gehad. Dat drukt je wel weer met de neus op de feiten zeg, ik zag er zo naar uit om alles met hen samen te beleven... Wat zijn dit toch onzekere periodes :(

Deel Deze Pagina