Veel succes meid! Zolang het geen echt helder bloed is,niet teveel zorgen proberen maken! Ik duim voor je!!!
@Elke inderdaad krijg ik die echo's bij Geertgen. Als het er echt twee blijken te zijn krijg ik verwijzing naar ziekenhuis voor de gyn. Dat is standaard bij een tweeling. Blijkt beebje 2 het toch niet te halen, dan ga ik naar de VK. Intake gesprek bij VK blijft gewoon staan op 19 augustus, mocht ik naar de gyn moeten dan zie ik de verloskundige toch weer bij kraambed etc dus wel fijn als ik nu al weet wie ze zijn @Elke nee ze zijn heel duidelijk.. Beebje 2 ligt iet wat achter, maar niet veel. Hartactie was niet echt met 100 % duidelijkheid vast te leggen. Daarom nog steeds eigenlijk een vraagteken. Dit is ook de reden waarom ik nu iedere week terug moet komen.
Hier vandaag flink geschrokken. Bruine afscheiding bij afvegen. Tot nu toe gelukkig pas bij 1 wc bezoek maar men wat voel ik me onzeker
ik had dat een paar dagen geleden ook, het was ook best veel.. nu het gestopt is, zijn mijn zorgen ook wat minder.. maar het blijft schrikken
Ik ben er weer! Vakantie was leuk! Ik heb niet alles onthouden hoor (zwangerschapsdementie begint vroeg dit keer) @Victoire: als je dit nog leest...bedankt voor je update en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. @Cicey: Jeej voor baby 1! Wel fijn dat ze nu elke week een echo willen doen, hopen dat baby 2 ook snel laat zien dat zijn/haar hartje wil kloppen! @Meiden met bruinverlies: schrikken is dat...maar onthouden...zodra het niet helderrood is maken verloskundigen zich niet zorgen...dus wij natuurlijk ook niet... @Besloten groep...ik wil er wel in...maar ik zou het zonde vinden als we daardoor opgesplitst gaan worden... @Hier: jeej 7 weken dansje... @Wondertje: ik las iets over chagerijnig zijn en moeite hebben met lijst bijhouden...als ik je moet helpen dan moet je het zeggen hoor! Edit: @Facebook: vind ik ook goed, maar dan wel echt besloten, mijn familie hoeft niet te weten wanneer ik allemaal wel niet buikpijn heb... @Ik las ergens iets over pijn in bil...dat heb ik nou ook, vorige zwangerschap ook...moet ik eigenlijk mee naar fysio...maar ja koppig he... @Meetings....hahahahahaha jullie allemaal uit Noord-Brabant...en ik uit het hoge noorden... gezellig!
Yep ook gehad vorige week. Er zijn hier toch best wel een pak meiden in dit topic die ook bruinverlies hadden. Stelt me al wat meer gerust
@ bruinverlies; hier ook 2x gehad (alleen bij afvegen) bij 5wk1dg en 6wk1dg en toch een prachtige eerste echo bij 7wk5dg, ik weet hoe het is maar probeer je te ontspannen en niet teveel googelen. Daar staan namelijk de ergste berichten en die helpen sowieso niet! Veel succes voor alle dames in spanning. @ lizz, weet je al iets?
@Mooie echo's: jeeeeej. @Bruine afscheiding: Schrikken he! Zolang het geen helderrood is/wordt, is het meestal onschuldig @lijst: Heb geen hulp nodig hoor, vind het zelf veel te leuk hihi. Toch bedankt! Enige waar jullie me wel mee kunnen helpen is de wijzigingen in kleur te zetten @pijn in de bil: Vorige keer ook gehad, straalde uit naar mn been. Heet ischias. Heel vervelend!! @woonplaats: Iedereen uit noord-brabant?? Ik kom uit Limburg iig
ik zal eens googelen op ischias...bedankt voor het naampje geven aan de kwaal... En ik had natuurlijk moeten zeggen: jullie allemaal uit het zuiden van het land/belgie...
Onder het scherm waar je je reactie typt staat: snel reageren, en daarnaast een balkje met: meer opties. Daar op klikken en dan kun je de kleur van de letters selecteren. Op die A klikken en dan een andere kleur aanklikken. Naast het bijlage-tekentje...
Hoi meiden cycey blijft spannend dus , besloten groepje lijkt me ook leuk maar hier is ook goed goede echos gefeliciteerd bruine afscheiding schrikken ik woon in belgie trouwens tegen de panne . hier hondberoerd heb nu primperan gekregen morgen maar is halen en hopelijk gaat het dan beter en kots ikniet al mjn eten uit
@dames met geode echo's: gefeliciteerd! Cicey ik duim hard voor je dat beeb 2 het ook gewoon prima blijkt te doen!! Fijn dat je alweer snel terug kunt voor een nieuwe echo. Verder lukt het me even niet om op iedereen te reageren. Weet niet wat ik vandaag heb maar ik ben echt stikchagrijnig!!!!:x En ook neerslachtig en onzeker, omdat ik vandaag nauwelijks misselijk ben geweest. Dan denk ik meteen dat er iets mis is met mini-me. Ook zit ik morgen precies op de termijn (7w5d) waarop het kindje bij de MA die ik heb gehad ermee op is gehouden, nadat we het hartje nota bene al hadden zien kloppen. Het houdt me dus heel erg bezig en ik vraag me steeds af of dit hartje het nog wèl doet...daarom vind ik de echo van a.s. maandag eigenlijk nog veel spannender dan die van afgelopen maandag! Sorry voor de egopost...hopelijk gaat het morgen beter