Oh mamavlinder, ik snap dat het nu even extra eng is. Hou je taai! *knuffel* Cicey: hoera, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de echo's van de andere dames. En ikke: vandaag 7 weken!
@Mamavlinder: heel veel succes! ik leef met je mee.... @Woonplaatsen: haha het viel me gewoon op dat bijna iedereen die tot nu toe verteld had waar ze wonen, uit noord-brabant of daaronder kwam... Blijkt dat ik toch niet de enige die wat noordelijker woont Bedankt voor jullie reacties... @Prikkeldraad: gefeliciteerd met de 7 weken! @Kaaskroketje: balen van de misselijkheid, hopen dat morgen de medicijnen gaan werken!
@bruinverlies, ik had op de dag van mijn eerste positieve test ook bruinverlies, dat heeft bijna anderhalve week geduurd. En toch een goede echo! Zolang het bruin is, niet teveel zorgen maken... @mamavlinder, ach meid toch, natuurlijk ben je er mee bezig. Ik hoop dat je een goed gevoel hebt over deze zwangerschap. Ik kom idd uit Noord-Brabant
Mamavlinder probeer je niet te druk te maken ! Hier 8weken dansje Vandaag binnen 4weken naar de gyn ben zooooooooo benieuwd of alles goed gaat zijn . Dames vraagje ik heb nu omnibionta pronatal . Is een tablet met vitamines en een capsule visolie . Nu is dit vrij prijzig en zag dat davitamon mama compleet , en biover mama complet ook een tablet en capsule is met visolie . Maar zou dit htzelfde zijn ? Ik vind ht gewoon zonder dat ik voor htzelfde 15euro per maand meer betaal kan ikbeter elke maand iets kope voor de kleine uk toch
Ik wil best even op de verpakking kijken voor de hoeveelheden vitamines en visolie van de davitamon zodat je kunt vergelijken...
Vandaag ook weer precies 7 weken zwanger, jippie! Helaas de laatste dagen wel heel erg misselijk dus dat is gewoon balen, morgen de huisarts eens bellen en kijken wat die zegt. Heb Sea Bands maar geen idee of die helpen, heb vanmiddag toch weer moeten overgeven. Mijn normale broeken krijg ik niet meer aan met mijn darmenbuikje al bijna 2 weken helaas. Dat vind ik allemaal niet zo erg en ook niet dat ik soms wat krampen heb in mijn onderbuik. Het echte vervelende vind ik de misselijkheid en hoe het me beperkt in mijn dagelijkse leven en functioneren.
@Mamavlinder: Snap je heel goed. Dat had ik toen ook. Ben nu ook heel onzeker.. Dikke knuf! @Ego: Ik vandaag 8 weken, jippie!! Nog 2 weken en dan eindelijk weer een echo. Gaat veel te langzaam! @Darmenbuik: Hier beginnen mijn broeken ook flink te krap te worden. Had natuurlijk nog een restbuikje van de vorige 2, maar is nu echt aan het groeien. Kan niet wachten tot het echt een babybuik is! @Lijst: Werk morgenvroeg weer bij!
Snap het mamvlinder.. hopelijk heb je maandag gewoon een goede echo!! Ik ga nu alvast voor je duimen! En bruin bloed, heb het (gelukkig) nog niet gehad, afkloppen.. maar ik snap de onzekerheid. Maar wat ik hier al voorbij zag komen, zo lang het niet helder rood is, dan volgens mij geen zorgen! Woonplaats, ik woon in de buurt van Utrecht, dus ook niet brabant! Hier ook beginnend buikje, ook leftovers van vorige zwangerschap en nu darmen. Elke dag zo'n last van! Ook misselijk, maar hoef niet over te geven. Maar elke keer dat misselijke gevoel is ook niet fijn! Vanavond schoonouders verteld, waren erg blij, maar begonnen wel gelijk: ooh, dat gaat druk worden! Haha! Zijn heel praktisch en nuchter.. mijn moeder zal bijvoorbeeld gaan huilen! Haha! Jullie plannen voor het weekend? Ik een etentje (waar ik nog even onder de drank uit moet komen) en verder weinig bijzonders.
Bedankt voor de lieve woorden maak me iets minder zorgen maar bel morgen toch even de vk. Hier nog geen plannen voor het weekend. We wilde nog gaan zwemmen met de kleine man maar denk dat we dat nog even uitstellen.
Hallo dames! Gefeli met de goede echos en succes voor diegene die morgen moeten! Zo met de vermoeidheid is het wel lastig om alles bij te houden. Terwijl ik wel alles lees hoor! Vandaag had ik echt vaak gevalletje: last van de hormonen... Ik werk aan de balie in een ziekenhuisapotheek. Moest zo'n 3/4 x bijna huilen met de mensen aan de balie! Veel mensen met medicijnen tegen de misselijkheid vanwege chemokuren. Ook een stel die goed nieuws had. Na heel veel jaar sloeg het aan. Ze ging weer een nieuwe 6 weken kuur in vol bijwerkingen. Maar omdat het aan slaat gaan ze er vol goede moed tegenaan. Ik was zo blij voor die mensen! Had echt tranen in mn ogen! Denk dat ze het wel hebben gezien.. Ook een meisje die 3 soorten antimisselijkheids zetpillen kreeg. Vanwege zwangerschap. Ze was nu 7 weken. Al opgenomen geweest. Op 1 dag kreeg ze 3 primperans 3 emesafene en nu een zofran 16 mag erbij! Als laatste redmiddel. Bij der eerste was ze 9 maanden misselijk. Ze was zo misselijk dat ik de wanhoop in der ogen zag. Had het zo met der te doen! Als dit niet hielp zaten ze eraan te denken om het te beëindigen. Nou zou ik met mijn achtergrond dit nooit doen maar ik zag hoe erg ze het ermee had en hoe zwaar. Aan het eind wenste ik haar ongelofelijk veel sterkte en succes. En natuurlijk nat en rood aanlopen de ogen weer. Had ook in het begin laten vallen dat ik hetzelfde termijn was. Ze wenste me veel succes ook. Heel lief. Pfff het was me het dagje wel! Hoezo last van mn hormonen...
Oh en brabo hier die liever geen fb wil. Ook op heb ik al 2 groepjes. Zie het echt niet zitten om er nog 1 bij te hebben. Afspreken weet ik ook nog niet. Ligt eraan hoe hecht het word. Ik ga in september 9meiden van Q groepje ontmoeten! Allemaal in de mmm. Gelukig ik sinds deze week niet meer de eigen zwangere. Moet ook even kijken hoe het blijft gaan hier. Niet iedereen blijft even actief is mijn ervaring ( ik ben wel categorie die hard..) de groep word vanzelf kleiner en met de tijd en goed ingevulde onderschriften leer je iedereen vanzelf kennen!
Dag allen, pfff... is flink bijlezen af en toe. Ik behoor tot de categorie meer meelezen dan zelf schrijven merk ik, maar ik vind t wel erg interessant en soms ook herkenbaar wat iedereen meemaakt. ik heb zelf nog weinig symptomen, niet misselijk etc. Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant heb ik soms daardoor ook de angst dat het misschien 'niet goed zit'. Heb wel enorm gevoelige en opgezette borsten en heb het energielevel van een luiaard lately...ben net een week op vakantie geweest en heb elke mdag tussen de middag op bed gelegen. Ik voel wel soms van alles rommelen in mijn buik, en heb ook af en toe steken/krampen in mijn eierstokken lijkt t wel, voornamelijk links. Ik hoop dat dit niks negatief is.. Volgende week intake bij de VK, en dan pas twee of drie weken erna denk ik een echo...zo spannend. Nog even afwachten dus, en maar proberen te vertrouwen op mijn lichaam en de kracht van ' t kleine ding' .....
Oh ik lees herkenning... Ichias... Wat doe je eraan? Ik zat te lezen in de bijsluiter van voltapatch, maar durf die toch niet te gebruiken. Heb deze nacht liggen draaien en keren, steeds die pijn. Gaat het wel over gaan? Is nu zo'n 3 weken aan de gang.
Hey meiden! Hier ook zo'n onzeker momentje! Stond vanochtend op en m'n borsten doen geen zeer meer.. Wel overgegeven dus dat stelt me al iets gerust maar ik haat het dat bestaande symptomen zo ineens verdwijnen... Ben nu weer erg ongerust.. Hopelijk doen ze morgen gewoon weer heel veel zeer! Sorry voor het ego berichtje!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18-03: ♥ Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH ♥Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19-03: Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 22-03: ♥Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV Roosjedoosje, 30 jaar, 1e kindje Kim008, 26 jaar, 1e kindje 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV Drieka, ?? jaar, 1e kindje Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: ♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje ♥Mysa, 30 jaar, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje 28-03: ♥Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV Brrtdnny, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 29-03: 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV 31-03: Sizow, 27 jaar, 1e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas 0 meisjes, 0 jongens, 5 verrassingen/geheim Afspraken 08-08: Truelove, 1e echo gyn 11-08: Muisje89, 1e echo + intake 11-08: Anna8, intake 11-08: SteffieD, 1e echo 11-08: Mamavlinder, 2e echo 11-08: Prikkeldraad, 2e echo 11-08: Merlijntje83, 1e echo 12-08: LaVitaBella, 1e echo 12-08: Pippeke 2e echo (vk) + intake 12-08: Kim008, 1e echo gyn 13-08: Zally, intake 13-08: Elke12345 gyn10:30 14-08: Kakoe, intake 14-08: Imp, 1e echo + intake 14-08: Cicey, echo 15-08: Roosjedoosje, intake 16-08: Drieka, 1e echo 18-08: Brrtdnny, 1e echo 18-08: 4Meidenmama, intake 19-08: Cicey, intake 19-08: Sax, intake 20-08: Mamavlinder, intake 20-08: Charmedknorrie, intake 20-08: Ansji, intake 20-08: Little feet, 1e afspraak vk 21-08: Sterretje2013, 1e echo 21-08: Laura1986, 1e echo 21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00 25-08: Bajou, 1e echo 26-08: Kelly1609, 2e echo 26-08: Kakoe, 1e echo 26-08: Bregt, intake en 1e echo 29-08: Charmedknorrie, 1e echo 15:00 02-09: Derde, 1e echo 02-09: Mysa, 2e echo 02-09: 4Meidenmama, 1e echo 03-09: Mamavlinder, termijnecho 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop