16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Truelove wat fijn!!!!
    Gefeliciteerd, mooie echo hoor! :D

2. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Gefeliciteerd truelove!

3. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Gefeliciteerd Truelove en Kelly, super fijn om te horen dat alles goed is! Zulke berichten zijn altijd leuk om te lezen

@ Cravings; ik wou dat ze er waren... alleen maar overgeven, niets blijft binnen :(. Vandaag maar even een receptje besteld bij de dokter, hoop dat dat helpt

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wat mooi en fijn om te horen dat er zo'n mooie echo's zijn gezien, gefeliciteerd allemaal!
    Wij zullen geduld moeten hebben tot dinsdag.......

Hier enorm zit in dropjes en chips....heel erg maar heb zowel gisteren als eergisteren een hele zak chips op....jammie!
    Vanmiddag naar de kermis en daarna een verjaardag, slechte dagen zo hahaha :)

De vorige zwangerschap had ik vooral de 1e 4 maanden enorm veel zin in fruit, dat is nu helaas anders.

Verder zijn mijn misselijkheidsvlagen gelukkig bijna weg en zolang ik 's nachts de 9 uur slapa haal gaat het overdag nu ook wat beter.
    Wel moet ik veel niezen en daardoor steken....auw!

En las hier ook al een keer terug, de hele vorige zwangerschap verkouden geweest, veel loopsneuzen en daardoor kapotte neus van binnen. Ach ja, als dat alles is ;)

5. Ansji

Ansji Niet meer actief

@truelove, gefeliciteerd met je mooie echo!

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gefeliciteerd truelove!!!!!

Hier veel minder trek in eten dan bij mijn vorige zwangershap. Maar dat komt ook wel door de misselijkheid. Ik vind het ook niet erg, wil niet zoveel aankomen ;) al had ik gister wel steeds zin in brood met smeerleverworst. Maar ja dat mag weer niet zo vaak...

7. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een mooie echo's, fijn meiden! Moet een geruststelling zijn.

Ik heb vanmorgen VK gebeld en toch om een vroege echo gevraagd. Ik heb steeds een beetje een vage zeurende pijn aan de linkerkant, mijn eierstok lijkt t wel. Ik heb een beetje de angst dat het embryo in de eierstok/eileider groeit en niet in de baarmoeder.

VK reageerde gelukkig heel lief. Vond t terecht dat ik de zorg wilde wegnemen, aangezien stress ook niet goed is. Voelde me nogal een zeur, en daarom erg blij met de reactie van de VK.

Morgen kan ik terecht, dus dat is fijn. Het wordt wel een inwendige echo, aangezien ze van buiten nog niet zoveel kunnen zien omdat t nog zo vroeg is. Is dat gevoelig?

Ben heel benieuwd!

8. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

@ Roosje, nee hoor dat zou niet gevoelig moeten zijn. Bovendien ben je veel te gefixeerd op dat schermpje om er veel van te merken! Ik wens je een hele mooie echo, succes!

9. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Roosje, ik heb er vorige week ook 1 gehad omdat ik dezelfde klachten als jou had maar dan nog wat erger.
    Bij mij bleken het toch echt mijn darmen te zijn ;)

Ik vond het niet pijnlijk of vervelend gelukkig!

10. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    @truelove, lizz en Kelly: fijn dat alles goed was!! Gefeliciteerd!!!

@roosjedoosje: tijdens mn eerste zwangerschap had ik ook af en toe vage steken en nu je het zegt, links onder in mijn buik. Verder geen bloedverlies maar een zeurende pijn. Bleek dat ik al een tijdje met blaasontsteking rondliep. Deze merk je veel minder snel op tijdens je zwangerschap. Als je het niet vertrouwd gewoon even urine wegbrengen naar je huisarts.

@kleding: ik kan mn eigen kleding nog aan maar merk dat ik dan (vooral bij hoogzittende broeken) snel buikpijn krijg. Dan maar weer mn zwangerschap broeken aan, zitten veel beter.
    Leuke site voor zwangerschapskleding Goedkope kinderkleding online kopen | Ik en mijn kind

@eten: vooral nu ik ook nog eens gestopt ben met roken heb ik veelal last van snaai buien, heb op dat moment alleen geen idee waarin en zodra ik voor de kast sta zie ik niets wat me opdat moment lekker lijkt. Uiteindelijk eindig ik dan altijd met een pak creamcrackers op de bank.

@emoties: heel herkenbaar allemaal, kan ook opeens overal om gaan zitten mekken (zelfs om reclames oid) vind het zelf verschrikkelijk maar weet dat ik hier over 9 maanden weer heel hard om kan lachen. Ben helemaal niet zo van mezelf en herken me er dan ook echt niet in terug.

@kwaaltjes: merk dat ik naast mn moeheid ook ontzettend duizelig ben als ik te snel op sta (zijn er meer meiden die hier last van hebben?) eet en drink naar mijn idee meer dan voldoende. Misschien handig als ik dit toch even doorgeef bij de Vk of Ha.

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Truelove gefeliciteerd met de mooie echo !!

En e rest ben ik alweer vergeten sorry ...

Wilde een echo plaatsen van gister, maar kwaliteit is zeer slecht. Mijn vriend kan niet met mijn telefoon omgaan dus moest ik zelf even al liggende foto's maken en dat was geen succes....

Volgende week gaat dat goed komen ;)

12. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    @roosjedoosje: fijn dat je morgen terecht kan!!

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik heb vorige week ook een inwendige echo gehad omdat het uitwendig nog niet goed genoeg te zien was. Ik vond het heel spannend aangezien ik ooit problemen heb gehad met mijn vagina ( te gespannen) maar het deed helemaal geen pijn.

14. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik heb heeeeel veel inwendige echo's gehad, toen ik voor de eerste keer moest was ik ook heel erg zenuwachtig. Maar het stelt echt helemaal niks voor! Je voelt er niks van, ook de eerste keer toen ik zo zenuwachtig was voelde ik er niks van, dus geen zorgen.

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    19 augustus intake+ echo VK 😁

16. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    @ Allen: bedankt voor de lieve berichten en het wegnemen van de spanning voor een inwendige echo, ik ben er klaar voor :)

@kakoe: ik was ook erg duizelig, eigenlijk vanaf het moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger was. Ben even langs de huisarts geweest toen om mijn bloeddruk en Hb (ijzer) te laten meten. Bleek dat mijn HB waarde aan de lage kant was, en nu heb ik voor 6 weken ijzerpillen gekregen. Schijnt vrij veel voor te komen bij zwangere vrouwen, omdat er ineens veel meer bloed in de omloop is. Ik slik ze nu 3 weken en merk dat het echt minder wordt.
    Mocht je nou echt het idee hebben dat je van je stokje gaat, span dan je kuiten aan als je staat. Tip van mijn vriendinnetje die VK is, dan schijn je minder snel om te vallen. En verder gewoon proberen rustig op te staan. Succes! :)

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden met de goede echos, van harte, fijn zeg!

Lees nog steeds mee, maar weinig tijd om te reageren, sorry. Met de kinderen thuis van school en het huishouden wat daardoor extra veel tijd in beslag neemt kom ik bijna nergens aan toe. Ben ook zooo moe. Misselijkheid hele dag door, maar tot nu toe alleen bij kokhalzen gebleven gelukkig.

Duizelig herken ik ook. Eerst gaan zitten, niet direct op staan en ik neem af en toe dropje, is niet super goed, maar mijn bloeddruk is aan de lage kant. Mn hb is nog niet geprikt. Volgende week dinsdag naar de vk (geen echo) en dan lekker 2,5 week op vakantie!

Heb ook inwendige echo gehad voor fertiliteitsonderzoek toen we 12 rondes bezig waren, beetje drukkend gevoel, maar meer ook niet. Ze doen het meestal erg voorzichtig volgens mij. Niet druk om maken!

Jeah 8 weken inmiddels! Wil het zo graag vertellen, maar we wachten tot na de echo en dus tot na de vakantie! Alleen mn beste vriendin weet het, :) maar die woont ook niet in ons dorp. Hier gaat roddels heeeel snel!

18. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hier zo naar de ha primperan helpt niet blijf overgeven gisteren zat ik al tegen uitdroging aan. Assistente zei al neem maar iemand mee mogelijk moet je Door naar het zkh
    Reageer straks weer

19. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Hoera Truelove, gefeliciteerd!

Roosje: bij mij viel de inwebdige echo ook mee. Ik zei tegen de gyn dat ik er tegenop zag, waarop ze antwoordde: "ja, maar ik doe dit de hele dag hoor, dus ik kijk nergens meer van op!". Helaas was ik niet ad rem genoeg om te zeggen: "het gaat me niet om dat ik in de beugels lig, maar dat je zo met een apparaat bij me naar binnen gaat!". Ach, en inderdaad: je bent veel meer bezig met wat er op het scherm te zien is. Succes morgen!

Imp: ik moest zo lachen om jouw craving; ik had net een patatje met naar binnen gewerkt toen ik het las. Dat eet ik normaliter nooit ala lunch!

Nu weekend en dan mogen we maandag met z'n vijfen, geloof ik. Spannend hoor! Ik duim voor ons allemaal!

20. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Oh bah, Zally, sterkte!

Deel Deze Pagina