Ik wil het in elk geval proberen; heb wat vriendinnen die heel enthousiast zijn over het dragen. Nu zijn zij ook van het "natuurlijk ouderschap" en dat gaat mij wat te ver, maar het lijkt me heerlijk om in bepaalde situaties het kleintje bij me te kunnen dragen.
Ik heb even een draagdoek gehad maar dat knopen was niet aan mij besteed. Nu heb ik een beco butterfly draagzak en ben daar heel tevreden mee! Gebruik hem nu niet meer voor mijn zoontje maar heb er afstanden mee gewandeld. Gaan we met nr 2 ook weer doen
Ow, de Manduca is ook nog een drager met klik systeem trouwens. . @Prikkeldraad ik snap wat je bedoelt . Ik ben ook niet van dat extreme hoor, maar vind dragen heerlijk. Met mijn dochtertje had ik een ringsling en een tricot draagdoek. Heb ze eigenlijk te weinig gebruikt naar mijn zin, dus daar hoop ik nu met beebje nr 2 verandering in te brengen. Ik heb nu een geweven doek gekocht. En waarschijnlijk zal manlief dat niets vinden dus er zal nog wel een drager met klik systeem bij komen gok ik
Hallo Dames, Ik heb weer bijgelezen.. altijd interessant om te lezen wat er bij anderen leeft @Cravings, bij mij is het juist andersom.. voor de zwangerschap was ik echt een zoetekauw.. iets zoets ging er altijd wel in.. maar nu moet ik er niets van weten.. hoop dat het zo blijft. fruit daarentegen kan ik geen genoeg van krijgen @Draagdoek, wil er ook wel meer over weten en een keer een instructie krijgen van hoe te wikkelen.. ik ben zelf niet zo lang (1,63) en helaas ook geen hele sterke rug @Hier, we zijn vandaag een dagje op de camping geweest waar we vanaf volgende week een weekje zullen zitten, goede vriendin die ook zwanger is is er dan ook.. heb er zin in! Zal volgende week niet zoveel online zijn, maar dan heb ik des te meer om terug te lezen bij terugkomst
@draagdoek: hier ook een draagmama ik heb n rekbare en edn geweven doek een bondolino en een beco butterfly. Voor de nieuwe beeb wil Ik denk ik n amazonas of n little frog!
Ik heb een tricot slen liggen, maar dat vond ik eigenlijk nogal een gedoe steeds met knopen en zwieren en flappen... Niet dat je je beeb ff uit de auto haalt en vlot de winkel binnen stapt. Ben wel geinteresseerd in andere tips... Manduca schrijf ik in elk geval al op!
@ mooie echo's : meiden met de supermooie echo's,gefeliciteerd @ cravings : ook enorm veel zin in hartig eten.. vroeger kon ik me daarin bedwingen maar nu lukt dat niet meer zo makkelijk @ bruinverlies: laatste keer was een week geleden,sindsdien niks meer.. @ klaagmodus aan: voel me weer zo onzeker als ik dit topic doorlees... ik heb zo weinig symptomen in vergelijking met jullie! Enkel pijnlijke en grotere borsten, meer plassen en meer eetlust... het maakt me best onzeker,ook al zou ik blij moeten zijn natuurlijk ik verlang zo naar de echo dinsdag!!
Ik zat ook aan een draagdoek iets te denken maar wil wel een makkelijke en denk niet zo'n hele doek die je moet knopen. Wil ook gewoon een wandelwagen. Zat hier op zp te kijken en een bondolino leek me wel wat. Makkelijk verstelbaar en lijkt me makkelijk.
Oh Kim, dat dacht ik ook! Hier alleen misselijk (gelukkig zonder overgeven), moe en inderdaad vandaag enorm behoefte aan een frietje. Oh: en -nog niemand over gehoord- harde poep. Hetkenbaar voor iemand? Hoop dat niemand aan het ontbijt zit tijdens het lezen. Ik kijk dus om de paar dagen in de spiegel of er al een darmenbuikje te zien is en of ik al verschil zie bij mijn borsten... Qua dragen: de minimonkey leek mij ook wel praktisch, die kwam ik op matktplaats tegen: ⥠MINIMONKEY baby boxhangmat & draagdoek ineen NIEUW - Babydragers en Draagdoeken - Marktplaats.nl
Mogguh allemaal! @draagdoek: ik weet het nog niet. Lijkt me aan de ene kant veel gedoe, maar als je het eenmaal over de knie hebt wel handig! Ik heb ook een paar 'draagvriendinnen' dus ik zal hen tzt eens om tips vragen. @harde poep: ja hoor heb ik ook! Is sowieso een veelgehoorde klacht tijdens de zwangerschap helaas...veel vezels eten, goed drinken regelmatig bewegen schijnt te helpen. Laat ik dat nou de laatste tijd alledrie te weinig doen....Hmmmm...
Hoihoi! @cravings: veel zin in fruit! En soms kan ik iets erg graag willen en er ontzettend veel zin in hebben, dan 2 happen eten en dan niet meer moeten! @draagzak: weet ik nog niet.. Ik ben ook maar klein (1m60) dus vrees dat ik hem niet zo heel lang kan gebruiken. @klaagmodus: gisteren hele zware dag op het werk gehad en daarna 's avonds een trouwfeest! Ben doodmoe en ik moet zo weer tot 18.30u werken! Ik denk dat ik zondag niet veel waard ben! Maar goed des te sneller is het maandag!! Merk wel dat ik steeds onzekerder word. Ook omdat m'n kwaaltjes minder worden.. Althans m'n borsten doen niet meer zoveel pijn en misselijkheid is ook niet zo erg meer... Hoop zo dat alles wel goed is maandag!!!
@Prikkeldraad: De minimonkey is niet ergonomisch genoeg.. Voor jou en baby. Heel weinig steun. Je baby hangt er ook heel slecht in. Zou m dus afraden. @Bondolino: Lijkt me ook wel wat, alleen geen ervaring mee. @Harde poep: Hier ook.. had het sowieso al maar nu heel erg. @Veranderingen: Mijn borsten zijn zo enorm gegroeid.. ze zijn huge hahaha. Heb normaal een grote C/kleine D. Nu zeker minimaal een grote D. Ze puilen gewoon mn bh uit dus maar even kijken voor nieuw. Darmenbuikje begint nu ook echt op te bollen. @Cravings: Ook veel zin in fruit! Is ook een van de weinige dingen wat er in gaat. Net als beschuitjes (met pure hagelslag mmm). Verder meer zin in zoet dan hartig. Bij mijn zoon had ik echt meer zin in hartig! Bij mijn dochter juist in zoet. Hahaha ben het echt steeds aan het vergelijken. @SteffieD: Succes vandaag! @Roosjedoosje: Succes en veel plezier vandaag!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18-03: ♥ Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH ♥Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19-03: Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 22-03: ♥Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV Roosjedoosje, 30 jaar, 1e kindje Kim008, 26 jaar, 1e kindje 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV Drieka, ?? jaar, 1e kindje Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: ♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje ♥Mysa, 30 jaar, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje 28-03: ♥Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV Brrtdnny, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 29-03: 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV 31-03: Sizow, 27 jaar, 1e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas 0 meisjes, 0 jongens, 5 verrassingen/geheim Afspraken 09-08: Roosjedoosje, 1e echo 11-08: Muisje89, 1e echo + intake 11-08: Anna8, intake 11-08: SteffieD, 1e echo 11-08: Mamavlinder, 2e echo 11-08: Prikkeldraad, 2e echo 11-08: Merlijntje83, 1e echo 12-08: LaVitaBella, 1e echo 12-08: Pippeke 2e echo (vk) + intake 12-08: Kim008, 1e echo gyn 13-08: Zally, intake 13-08: Elke12345 gyn10:30 14-08: Kakoe, intake 14-08: Imp, 1e echo + intake 14-08: Cicey, echo 15-08: Roosjedoosje, intake 16-08: Drieka, 1e echo 18-08: Brrtdnny, 1e echo 18-08: 4Meidenmama, intake 19-08: Cicey, intake 19-08: Sax, intake 19-08: Truelove, 2e echo + intake 19-08: Lizanne84, 1e echo gyn 15:30 20-08: Mamavlinder, intake 20-08: Charmedknorrie, intake 20-08: Ansji, intake 20-08: Little feet, 1e afspraak vk 21-08: Sterretje2013, 1e echo 21-08: Laura1986, 1e echo 21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00 25-08: Bajou, 1e echo 26-08: Kelly1609, 2e echo 26-08: Kakoe, 1e echo 26-08: Bregt, intake en 1e echo 29-08: Charmedknorrie, 1e echo 15:00 02-09: Derde, 1e echo 02-09: Mysa, 2e echo 02-09: 4Meidenmama, 1e echo 03-09: Mamavlinder, termijnecho 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop
@Dames met bruinverlies: dat gebeurt blijkbaar best vaak... Lijkt me wel erg schrikken. Gelukkig kunnen de meeste van jullie bij de verloskundige terecht voor de nodige geruststelling. @Draagdoek/zak: Hier een bondolino. Hij bevalt goed. Ergonomisch maar niet veel knopen. Het is hier wel zo dat ik bedacht had veel te gaan dragen maar baby 1 vond het 3 keer niks. Maar nu is hij wel heel handig met de vakantie. Je bent toch wat vrijer met een draagzak/doek ipv een kinderwagen. Bovendien paste de kinderwagen niet in de auto toen we op vakantie gingen. @SteffieD: Wel rustig aan doen hoor! (naja proberen dan, ik weet hoe het werkt...) Hopen dat het snel maandag is zodat je dan je baby kan bekijken! @Cravings: Dat is pas handig als je veel zin hebt in fruit! Dat is nog gezond ook. @Dames die maandag echo hebben: hopen dat het weekend snel gaat! Het is al bijna maandag! En bijna maandag betekent: bijna donderdag...en dan mag ik ook! Wel balen dat dan de vakantie ook voorbij is en ik echt weer aan het werk moet. @Kwaaltjes: Ik snap dat het je onzeker maakt als je minder kwaaltjes hebt. Ik probeer er echter wel van "te genieten", als ik sommige vrouwen hier hoor wat ze moeten doorstaan. Ik krijg duidelijk een dikkere buik, mijn borsten zijn wat voller en ik ben wat misselijk. Voor mij zijn er dus genoeg tekenen dat ik zwanger ben. @Zally: alles wel okee? Al nieuws? Hebben jullie ook de hele tijd de neiging om naar je banner/ticker te kijken? Ik wil hem wel verder kijken....
Ik ga het vandaag op mijn werk vertellen... Maak me een beetje druk want ik heb dus de 19e intake bij vk.. Maar ik moet die dag werken en aangezien die week een drama is met personeel ben ik bang dat ze het niet kunnen regelen..
Spannend! Naja voor de verloskundige krijg je gewoon vrij natuurlijk. Je bent ook niet de hele dag weg, dat scheelt misschien. Maar anders proberen de volgende keer een afspraak te regelen op je vrije dag? Dan heb je die stress ook niet. Mijn verloskundige doet ook 's avonds afspraken, maar die mazzel moet je natuurlijk wel hebben.
Draagdoek hier de bykay wil er een ringsling en een geweven doek bij. De bykay was ook erg fijn. Dametje zat er graag in en nog steeds wil ze er graag in. @dames met bruin verlies wat lijkt me dat vervelend en super onzeker makend hier gelukkig geen last van. @Hier idd naar het zkh. Ben behoorlijk uitgedroogd eenmaal daar aangekomen en gezegd hebbende dat ik niet ging blijven mocht ik na 2 infuuszakken en een dosis zofran weer naar huis. Mits mijn drinken er ook in bleef. Was om half 1 vannacht weer thuis. 1 voordeel had dit wel heb echo gehad en hartje klopt. Moet vandaag wel urine laten controleren op ketonen. Moet zeggen nu met zofran gaat het redelijk pas 1 overgegeven. Ben wel heel erg suf hierdoor. Hopend dat het na 12 weken beter gaat. Maar de gyn zei al hou er rekening mee dat dit gaat blijven de hele zw.