16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Mmmwwwah!

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    True love, ik ben ook zo onzeker! Vanacht wakker geworden, voelde niks meer! Had nog 1 test hier liggen dus die maar gedaan.. Knal positief natuurlijk en vandaag misselijk en m'n borsten zijn enorm pijnlijk. Wisselt van dag tot dag! Ik wil ook graag gaan genieten maar de angst blijft toch een beetje!

3. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Yes, eindelijk ook een topic voor ons :)

Wij hebben afgelopen vrijdag de positieve test in handen gekregen, zo gelukkig!
    2e kindje en weer meteen in de 1e ronde raak.....wat een geluk is dat he?

20 maart ben ik uitgerekend, als ik terugtel vanaf de 1e dag van mijn menstruatie.
    Woensdag 13 augustus hebben wij pas de 1e echo, heb daar zoveel zin in......kan niet wachten tot het zover is.
    Gelukkig nog 3 weken vakantie tussendoor, hoeplijk gaat de tijd lekker snel en heb ik net als bij de 1e zwangerschap weinig kwaaltjes.

Enige wat ik in de 1e weken had was de geur van vlees/ koken, daarvan ging ik bijna over mijn nek.
    Ik ga met ons mannetje 2 weken naar de camping van ons pap en mam dus hoop dat ik het verborgen kan houden hahaha.
    Heb op dit moment ook al een darmbuikje, dus tja....als ik in bikini moet zullen ze vast iets af gaan vragen ;)

Gaan jullie ook urine opvangen voor Moeders voor moeders?
    Ik heb dat de vorige zwangerschap wel gedaan maar twijfel nu een klein beetje, is toch wel een gedoe..

4. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi la vita bella, ik had afgelopen vrijdag ook de test in handen...
    1e test ging mis, had te weinig druppels erin gedaan, was zooo zenuwachtig hihi! Gelukkig had ik een voorraadje aan testen, 2e test was een knaller, toen nog een 3e gedaan want we geloofden het gewoon niet BAM nog een knaller hihi zoooo leuk!

Darmbuikje, dat heb ik ook echt niet normaal, ik dacht dat het aan mij lag, leek wel 3 maanden zwanger gisteravond!

Het is voor ons trouwens de 1e, dus vind het mega spannend.

Steffie, ik ben ook erg onzeker en wil er ook van genieten, maar ik voel zo veel steekjes en dingen in mijn buik dat ik ook steeds naar de wc loop. gek van! Ik ben alleen maar moe vooral in de middag. Voor de rest voel ik helemaal niets en dat maakt me ook zo bang dat ik denk, oei zal toch wel goed gaan??!!

5. Anneke86

Anneke86 Lid

20 jun 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lizz1981 en LaVitaBella!

Aan mijn buik zie je gelukkig nog niks. We gaan volgende week met vrienden op vakantie en ik hoopte het toch nog even voor ons te houden. Ik vind het ook super spannend en ben ook wel bang dat het nog mis gaat.

Zojuist heb ik de verloskundige gebeld en heb 12 augustus mijn eerste echo. Eigenlijk een week te laat, maar dan is mijn man weg met de scouting. 18 augustus hebben we de intake.

Moeders voor Moeders weet ik nog niet. We gaan zowiezo eerst op vakantie, dus dat wordt al lastig en ik moet waarschijnlijk bloedverdunners gaan slikken/spuiten, omdat ik ooit trombose heb gehad. De komende maand hoeft dat nog niet, maar na de eerste echo moet ik naar de gynaecoloog. Zal dan ook wel een ziekenhuis bevalling worden. Ga ik voorlopig maar wel van uit.

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi meiden mag ik mee komen kletsen? Ik ben erg pril zwanger nog maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb al een paar mooie strepen gehad en ben vandaag op mijn nod. Ik heb een lf van 10 dagen vandaar dat het zo pril is nu. Ik ben vrijdag denk ik pas 4 weken. Uitgerekende datum kwam ik uit op 26 maart. Hier trouwens het 3e kindje.

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hoi en gefeliciteerd nieuwe mensen!

Moeders voor moeders zal zeker een gedoe zijn. Maar elke keer als je in het kannetje plast, denk dan maar even aan de vrouwen die niet zomaar zwanger kunnen worden en die de plas dus hard nodig hebben.
    Plassen in het kannet je is een gedoe, maar de manier waarop ik zwanger ben geworden is nog veel meer een gedoe! En dan mag ik nog blij zijn dat ik het ivf/icsi traject nog niet in hoef!

Sorry het mmm gebeuren heeft mij nogal direct gemaakt.

Ik heb sinds gister last van lage rugklachten bij lang staan. Zou dat ook door het zwanger zijn komen? Ik heb het idee van wel. Het is niet erg, heb het er graag voor over. Maar ben benieuwd!

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!!

Ik ga de lijst even bijwerken. Evt aanvullingen zal ik vanavond nog erbij zetten :)
    Zal dan ook wat uitgebreider reageren:)

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    ♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥

16-03: Anneke86, 28 jaar, 1e kindje
    17-03: Victoire, 37 jaar, 2e kindje
    17-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV
    17-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    18-03: Pippeke, 31 jaar, 1e kindje
    18-03: Little feet, ?? jaar, 4e kindje
    18-03: Lizz1981, ?? jaar, 1e kindje
    19-03: Muisje89, 24 jaar, 1e kindje
    19-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH
    19-03: Wondertjenr3, 25 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH
    20-03: Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis
    20-03: LaVitaBella, ?? jaar, 2e kindje
    21-03:
    22-03:
    23-03:
    24-03:
    25-03:
    26-03: Charmedknorrie, ?? jaar, 3e kindje
    27-03:
    28-03:
    29-03:
    30-03:
    31-03:

0 meisjes, 0 jongens, 2 verrassingen/geheim

Afspraken

29-07: Pippeke, 1e echo fert. kliniek
    31-07: Kelly1609, 1e echo
    31-07: Wondertjenr3, 1e echo 20:45
    04-08: Kelly1609, intake
    07-08: Maris87, 1e echo
    08-08: Truelove, 1e echo gyn
    12-08: Anneke86, 1e echo
    13-08: LaVitaBella, 1e echo
    18-08: Anneke86, intake
    21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00

Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop :)

10. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Hallo allemaal,

ik zou me graag ook hier willen aanmelden ( voorzichtig nog even ;)

Hallo Allemaal,

Ik wel me alvast voorzichtig aanmelden hier

Ik ben een hele vroege tester en teste gister al licht positief zie hier:

http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/525491-kv-indrooglijntjes-toch-niet-grr.html

en vanochtend weer twee testen gedaan, de ene om 7 uur en de andere om 9.30 en weer positief, waarbij ik echt bij de laatste met zekerheid kan zeggen dat deze echt positief is. Krijg het alleen niet zo mooi op foto

Heb in april ( dit jaar ) sinds 9 jaar MMM de eerste positieve testen ever gehad, alleen helaas op 6 weken een miskraam.

Nu hopen dat deze Beeb goed blijft plakken, ik ben nog wat voorzichtig maar toch Dikke vette YAY !

Naar mijn berekeningen ben ik uitgerekend op 27 maart. Wordt een drukke maand aangezien ik en mijn vriend ook in maart jarig zijn

11. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Proficiat aan de nieuwelingen!!!

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mvm komt volgende week dinsdag avond op bezoek :)

13. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Heel erg gefeliciteerd alle nieuwelingen!!
    Wat leuk dat het clubje al zo groot mag worden!

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwelingen!!

Hoe lang na je inschrijving bij MVM kreeg je een reactie? Ik heb dit weekend ingeschreven maar nog niks gehoord. Bij mijn zoontje had ik de volgende dag al een telefoontje gehad.

Alle opa's en oma's zijn inmiddels op de hoogte en vinden het allemaal erg leuk :). De rest van de wereld wordt pas na de 1e echo op de hoogte gebracht.

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb me gisteren ingeschreven :)

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo dagje weer geweest en even zitten. Leuk om een kletsclubje te hebben weer. Ik ben vanmiddag gewoon op de bank in slaapgevallen *proest* eerst zwangerschapssymptoompjes ;) wel alweer aardig misselijk geweest *zucht* ziet de bui alweer hangen de aankomende weken. Maar ik hou moed dat het misschien meevalt.

Oh en voor de lijst: 32 jaar, Thuis, Bv

17. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier nog geen echte klachten qua misselijkheid enz.
    Wel heb ik enorm last van mijn knieen en zijn mijn darmen flink van streek.
    Heb maar een paar h&m broeken via Mp besteld, want bij de H&M zelf hadden ze deze niet meer....

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik merk ook dat mijn darmen erg van streek zijn...

En even ego: ik heb net gebeld met een echo praktijk en ik kan daar 29 juli terecht :):) dus dat gaan we doen en dan 8 aug gewoon bij gyn

19. pippeke

pippeke Niet meer actief

Was erg onzeker. Toch maar een testje gedaan vanochtend. En gelukkig spat hij van het scherm af!! Nou kan ik er weer een paar dagen tegenaan!

20. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Nou ik mag hier ook aansluiten.
    Uitgerekende datum 23 maart 2015.
    Ik ben 33 jaar nog wordt in augustus 34 en dit is mijn 3de kindje.
    Heb een dame van bijna 13 en een klein dametje van 1 ook heb ik een bonuszoon van 11.
    Oh bevallen graag net zoals bij mijn jongste thuis en ga weer bv geven kom daar ook niet onderuit aangezien mijn jongste ook nog bv krijgt dat is een permanente fles/beker en van alles weigeraar;)

Qua kwaaltjes heb ik misselijk bah bah bah. En een beetje last van steekjes etc in mijn buik.

Deel Deze Pagina