Bleh de gedachten aan smeerkaas alleen al Maakt me misselijk. Hetzelfde trouwens met pannekoeken, ham, spinazie en nog veel meer! Tosti's en boterhammen met smeerworst kan ik wel goed verdragen. De gedachte aan fruit maakt me ook misselijk .. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat niet alleen was ik daar voor gek op Zweedse balletjes maar tijdens de zwangershap hoefde ik ze echt niet. Sindsdien ook bijna niet meer gegeten.
Smeerworst kan ik ook vaak wel hebben, vooral op een beschuit. Maarja dat mag je maar max 1x per dag...
Dames met echo succes en veel plezier . eten ik eet eigenmijk ook alleen waar ik zin in heb anders kots ik ht toch maar uit de lijst goed idee , zou idd zonde zijn dat je door de max tekens zit terwijl er veel niet reageren . Hier ook zo moe , maar ik rust smidaggs indien mogelijk ook wat samen met de kids .
Smeerworst vind ik nu erg lekker, smeerkaas ook, lekker op een volkorencracker, krijg gelijk trek... Weet iemand of je salami mag? De een zegt van wel, de ander weer niet
Haha, hier ook ineens dol op smeerworst! Maar inderdaad mag maar 1 sneetje per dag verder smacht ik naar quarter pounders van de mac, heel slecht, dus ik spreek met mezelf af dat ik maar 1 x per maand naar de mc mag! Waarschijnlijk wordt het vandaag al, want we gaan straks naar de bios met de kinderen, hihi. Veer eet ik gezond hoor, ben niet zo'n fruiteter, maar drink wel veel vruchtensap en eet graag groente. Ik mis wel nu al de biefstukjes en carpaccio en filet, mmmm.... Nogmaals succes met de echos! Morgen mag ii naar de vk voor intake, heb een hele lijst met vragen, haha. Je zou zeggen je hebt er toch al twee, maar juist nu zijn er veel dingen die ik wil vragen. Zo gaan we de eerste twee dagen van de vakantie naar europapark en ik wil toch weten of ik in de achtbaan mag (sowieso sla ik de over de kop etc over), maar ik weet nu niet of je daar nu niet in mag doordat de beugels in je buik drukken, wat nu dus nog niet het geval is of dat het ook biet mag door de gkrachten etc. Verder hadden ze bij de laatste bevalling ontdekt dat ik drager ben van gbs, en ik wil weten wat er nu gebeurt mochten ze dit bij bloedprikken weer ontdekken. En zo heb ik nog een hele lijst
Oeh, jammer! Heb ik bij de vorige zwangerschap veel gegeten, mocht toen wel nog... Volgens mij wordt het afgeraden om in de achtbaan te gaan, vanwege de g-krachten en inderdaad die stang in je buik.
Achtbanen worden inderdaad afgeraden. En ik was vorige week in plopsaland en daar stond zelfs bij de grote glijbaan een bord met een kruis door een zwangere vrouw. Ik heb het risico dus ook niet genomen
Hele rustige achtbanen zou ik mss wel in gaan met de kids. Maar daar heb je ook amper g-kracht of duwende stangen. Lijkt me ook niet dat je wilde attracties in zou gaan toch?
Cevelaat heerlijk idd maar mag ht niet meer ? Is het eerste wat ik ervan hoor . achtbanen zou ik niet doen , het staat meestal ook aangegeven dat ht niet mag als je zwanger bent , ik neem ht risico niet .
@Kaaskroketje: Is ook pas sinds kort schijnbaar. Vertelde mijn vk Eten en drinken tijdens de zwangerschap | Voedingscentrum
Nou jullie worden allemaal bedankt hoor! Nou heb ik zin in smeerleverworst... *en dat heb ik natuurlijk niet in huis* Edit: Over eten: vorige zwangerschap at ik ook gewoon boerenmetworst...nu mag dat ineens niet meer...
Ooh ok , geen cervelaat en salami meer dan , heb wel veel zin in komkommer , en heb een halve watermeloen gekrgen van mijn papa , ga ik straks wat van eten met wat yoghurt . Veel trek in gezonde dingen maar evengoed in troep , frietjes vind ik smerig dus dat eet ik even nit meer en spaghetti ook niet , dat kots zo moeilijk
Hier net lekker een beetje verse ananas op samen met zoonlief. Was zijn eerste keer en hij vond het heerlijk! En manlief opdracht gegeven om als hij naar huis komt even langs de lidl te rijden voor verse broodjes en flinterdunne ham. Die vind ik zo lekker! Dus dadelijk lekker een broodje met ham en kaas. Om genoeg te drinken heb ik een plastic fles bij de hand. Vanochtend daarvan al 2 leeggedronken, 1 met aanmaak en 1 met water. Het enige nadeel is dat ik nu dus iedere 5minuten moet plassen
Ik heb hier een grote fles water van 2liter staan , doe de moeite niet om een gles te nemen , ik drink die fles op voor de avond en dan gaat er een blikje cola aan , om vervolgens weer water te drinken , mot ook elke 5botte gaan plassen maar ja liever dat dan weer ezn blaasontsteking , doe trouwens als er in de flzs 1/4 water nog zitsoms wel wat grenadine of cranberrysap bij .