16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat ben ik blij met mijn verloskundigepraktijk zeg! Ik heb net het telefonisch spreekuur gebeld om even te overleggen dat ondanks het weinige bruinverlies dat ik heb dat ik me er toch niet lekker bij voel. Eigenlijk heb ik 26 augustus pas de termijnecho maar ik vond dit te lang voor mijn gemoedstoestand. Nu mag ik vrijdag 15 augustus voor een extra echo . Ben nu al zoveel rustiger. Stom he!

2. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen maar fijn Kelly! Jaa, apart dat het je rustiger maakt, maar prima toch! :)

Ik heb net een heerlijke broodje smeerleverworst op! Heerlijk, haha, sorry Imp!

Nu de middag op werk door zien te komen en dan om 15:30u naar de VK!

3. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    OOoo wat fijn Kelly!!!
    Hier dus ook bruinverlies gehad. 3 dagen achter elkaar, hele kleine beetjes.... Nu al voor de 4e dag niets meer te bekennen. Ik heb dus de 19e intake en daar wordt pas een afspraak voor de echo gepland. Hoop stiekem een beetje dat ze me (met wat geluk) direct een echo kan geven en anders heel snel een afspraak kan plannen. Ik voel me nu verder niet zo onzeker meer omdat het afgelopen is, maar ik vind het toch ook wel heel erg spannend hoor.

Heb jij nog steeds verlies? Hoelang al? En hoeveel?
    Echt super fijn dat je eerder mag komen!!!!!!!!

4. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Fijn dat je eerder mag komen, Kelly! En zal ook duimen dat jij al eerder mag, Sax!
    Mijn lief en ik zitten nu te wachten tot we binnen worden geroepen. Ben nu toch wel erg zenuwachtig, want na vorige week is de kans 50% dat het niet goed is... Duimen jullie mee?

5. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Fijn Kelly dat het eerder kan!

Hier maar een klein plakje indische cake op brood gedaan... :p Ik had gewoon nergens zin in en de smeerkaas is op... :p

Edit:
    Ik duim voor je prikkeldraad!

6. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Kelly Super fijn dat je eerder mag, voor je het weet is het alweer vrijdag.

@Sax ik hoop dat je eerder mag

@Prikkeldraad ik duim voor je

7. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @sax, vandaag nog niks gezien maar de afgelopen dag wel iedere dag 1x bij het afvegen. Maar eigenlijk is het te verwaarlozen zo weinig maar het zit me gewoon echt niet lekker. Slaap er zelfs slecht van.

Hoop voor jou dat je gelijk even mag spieken de 19e!

Ik duim voor je prikkeldraad!!

8. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Prikkeldraad ik duim zeker voor je!!!!!!!!!!!

Hoe is het met alle andere meiden met echo's vandaag?

9. Ansji

Ansji Niet meer actief

Prikkeldraad, ik duim ook voor je!

10. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Anna8: haha lachen dat je collega ook zwanger is! Is ze ook ongeveer even ver of al verder?

@smeerworst: bleeeh moet er even niet aan denken nu!

@salami: oeps dat heb ik in m'n eerste zwangerschap gewoon regelmatig gegeten aha! Maar ik had inderdaad inmiddels al gehoord dat het tegenwoordig niet meer mag dus ik had het al afgezworen. En nu de rauwe ham dan ook maar...Ik dacht dat dat wel mocht omdat het gerookt is maar nee dus...

@kelly wat ontzettend fijn dat je volgende week al terecht kunt! Ik begrijp als geen ander dat dat je rust geeft! Zelf ga ik straks aan de gyn vragen of ik met 10 weken weer bij hem mag komen. Dan heb ik in week 7, 8, 9, 10 én 11 een echo, precies de meest spannende weken. Kan me niks schelen als dat vaak is, als het mag doe ik het!!

@prikkeldraad: Ik hoop dat alles goed was en jullie dus bij de goede 50% zitten!!!

@hier: vanochtend ging het wel maar nu begin ik toch wel weer erg nerveus te worden! Nog iets meer dan twee uur wachten...

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Die lijst van het voedingscentrum.... Zucht. Sorry, niks persoonlijks maar krijg er de kriebels van. Je mag geen tonijn eten maar E-nummers en aspartaam zijn veilig en oké. Dat gaat er bij mij niet in.

12. Ansji

Ansji Niet meer actief

Mamavlinder, succes strakjes!

13. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Dank jullie voor het duimen; het heeft gewerkt!
    We hebben een kloppend hartje!!!

1september mag ik weer
    Blij blij blij blij!!!

14. Ansji

Ansji Niet meer actief

Super prikkeldraad! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten...

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Prikkeldraad wat heerlijk, ik ben zoooooo blij voor jullie!! Gefeliciteerd!

En Bajou, tja die lijst...Ik ben inderdaad ook een fervent tegenstander van aspartaam en van sommige E-nummers. Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze die wél toestaan voor zwangeren...

@Ansji thanks!! :)

16. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Prikkeldraad YAY !!! Van harte gefeliciteerd !!!!! WHoooi !!!!!

17. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
    Poeh, even bij lezen na 2 mindere dagen. Flink misselijk geweest en met hoofdpijn rond gelopen.

@prikkeldraad wat fijn!!

Wij mogen pas om 6 uur...ik merk dat ik toch wel een beetje zenuwachtig ben (fijn, meteen mn darmen in de knoop). Hoop dat alles ok is :).

Mijn dochtertje is sinds gisteren weer hier. Moeilijk wel om mn mond nog te houden, maar als alles goed is na de echo straks dan gaan we het haar morgen vertellen voor we naar mijn vader gaan. Dan kan zij het opa en oma vertellen.

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  19. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    @ prikkeldraad.. Proficiat! Wat fijn voor jullie!!

@eten.. Ik snap er soms echt niets meer van wat wel en niet mag.. En als je op internet gaat lezen staan er soms ook verwarrende dingen, of ben ik de enigste die het gewoon niet snapt? Ik was vandaag met collega's gaan high tea-en, en ik heb de sandwich met zalm laten staan maar wel de sandwich met tonijn salade gegeten.. En nu lees ik weer dat tonijn niet mag, zucht!!

@misselijkheid.. Ik ben met vlagen misselijk, nog niet echt specifiek van een bepaald soort iets. Oh nee wacht! Van het omschudden van de urine in de MvM container daar krijg ik wel kokhalsneigingen van.. Brrrr!

20. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Prikkeldraad: Super! Proficiat!!

@Mariskaatje: Had je nou dezelfde vk's als mij?
    Ah bah, dat omschudden daar moet ik ook heeeel erg van kokhalzen, gatver.
    Ben ook blij als ik er vanaf ben (sorry!)
    En hou mn neus dicht hoor, maar gewoon het zien ervan, bleh

Deel Deze Pagina