16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Prikkeldraadje jeeeej gefeliciteerd !!

2. muisje89

muisje89 Lid

6 jul 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kloppend hartje gezien
    En 27 augustus termijn echo

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Joepie muisje89 wat fijn, jij ook gefeliciteerd!!

Dit is een goede echo-dag, ik voel het gewoon! :D
    *spreekt zichzelf moed in*

4. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Yep!! Ik ken ze vanuit mijn werk, en omdat het in het dorp is was de keuze snel gemaakt! Ook zijn veel mensen die ik ken zeer te spreken over ze!! Weet jij dan ook of je bij de eerste afspraak een controle echo krijgt ter bevestiging van je zwangerschap?

Mijn vriend vraagt echt elke week.. Hoe lang moet ik die kratten nog buiten zetten? -ik ben pas 2 weken bezig- ;)

5. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Proficiat muisje!!

Mamavlinder.. Zo is het precies!! Ook voor jou ga ik duimen!

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @mariskaatje: geen zorgen! Tonijnsalade en tonijn uit blik mag wel! Zalm mag ook als je hem bij de visboer haalt en hij dus niet vacuüm verpakt is geweest.

Gefeliciteerd prikkeldraad en muisje!!

7. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Jeeeej muisje ook voor jou gefeliciteerd ?!!

Mamavlind3r ik duim !

8. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muisje en pikkeldraad: gefeliciteerd!! Super nieuws!!

@mamavlinder, ze is 6 weken verder (heeft het pas laat verteld). Inderdaad erg leuk en gezellig!!

Nou, ik ga computer afsluiten en richting VK voor intake! Succes dames die straks nog echo hebben!

9. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Muisje en Prikkeldraad: gefeliciteerd met de goede echo's!

Mamavlinder en Anna: Succes!

Ik lees hier iets over flessen van MvM omschudden...Nu is vandaag de mevrouw geweest om alles uit te leggen maar heeft niks gezegd over flessen omschudden...heb ik iets gemist?

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Mariskaatje: Ja, die krijg je ;)
    Vind ze echt super.
    @Imp: We bedoelen het omschudden van de plas in het kannetje in de fles ;)
    @Muisje: Proficiat!

11. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Imp.. Ik bedoelde idd het omschudden van het witte kannetje naar de blauwe container zeg maar.. Je krijgt snel genoeg in de gaten wat ik bedoel! Succes ;)

@wonder.. Fijn!! Misschien komen we ons nog eens tegen op de praktijk! Zonder te weten wie we dan zijn.. Hahaha! ;)

12. Mariskaatje

23 jul 2014
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Limburg
    Dank je Kelly! Ik heb soms het gevoel dat ik echt zo'n panische zwangere aan het worden ben! :D

13. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ow haha bedankt voor de uitleg!

14. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Muisje en Prikkeldraad, goed nieuws gefeliciteerd!!! De hartjes doen het goed voor maart 16 -31!! :D

15. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Muisje: gefeliciteerd!
    Merlijntje, Anna en Mamavlinder: succes zometeen, ik duim voor jullie!

[edit:]Zojuist ook aangemeld bij MvM. Nu durf ik het wel aan!;)

16. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Vanmiddag de echo gehad. Jammer genoeg niet geheel positief.
    Het vruchtje was nog maar 8mm en ik zou volgens de echo nog maar 6w5 dagen zwanger zijn terwijl ik volgens berekening (en ook berekening van gyn) al 8w3d hoor te zijn. Dus vruchtje loopt 1,5 week achter. Er was wel een hartje te zien maar klopte traag (wat ook wel logisch is voor een termijn van 6w).
    Er is dus een kans dat het een miskraam word. Nu heb ik een nieuwe datum gekregen voor een echo (25/8) maar zolang ga ik niet wachten. Vind ook dat ik slecht geïnformeerd ben.. Kreeg het hartje niet eens te horen en 'we moesten het allemaal maar afwachten'. Ik heb dus naar een andere praktijk gebeld en de situatie uitgelegd. Ik mag daar vrijdag om 11u naartoe en dan gaan ze nogmaals kijken. Het kan namelijk ook dat ik gewoon een late bevruchting heb gehad of dat het gewoon een traag vruchtje is.

Ik ben wel erg bang dat het fout afloopt (was 50/50 volgens gyn) en ik hoop dus dat het vruchtje vrijdag al wat gegroeid is!

Ben wel gelijk op internet gaan lezen en het komt wel vaker voor dat een vruchtje te klein is en dit gelukkig met goede afloop maar heb de schrik flink te pakken!

17. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Jeetje Steffie dat is schrikken zeg.
    Ga heel hard duimen dat het gewoon heel erg laat ingenesteld is en wat trager groeit!

Het hartje van onze beeb klopte trouwens ook nog erg traag maar dat was heel normaal bij die termijn (tussen 6 en 7 weken) volgens vk.
    We hebben het hartje ook niet gehoord.

Pff wat een spanning zeg, kan me voorstellen dat je niet tot de 25e wilt wachten, veeel te lang!
    We duimen met je mee!!!

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat een spanning Steffie! Maar dat je het hartje niet gehoord hebt dat klopt volgens mij wel. Dat doen ze pas vanaf 12 weken geloof ik.

19. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Sommige echo apparaten ook. Vorige keer bij mijn zoontje ook rond 8 weken via de echo gehoord.
    Deze keer niet, dus verwacht het de volgende keer wel.
    Maar als een echo apparaat dat niet kan dan doen ze indd met de doppler rond 12 weken.

20. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ow ik dacht dat er zodra er hartactiviteit is, je het hartje te horen kreeg!
    Ik heb er eigenlijk een slecht gevoel bij. Als ik alles ga berekenen en terug kijk op de zwangerschapstesten ( had op 20 juli een digitale 3+) loopt het vruchtje achter. Vind 1,5 week ook wel lang.. Het enige positieve is dat er een hartje was!

Deel Deze Pagina