16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hey meiden!

Gefeliciteerd met jullie kloppende hartjes en cicey met je mooie echo!!

Ik laat straks wat weten! Stik zenuwachtig!

2. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Wat is er alweer lekker veel geschreven, ik kan het soms niet helemaal bij houden! Nu heb ik weer tijd om even per persoon te reageren (voor zover ik dat nog niet had gedaan), dus ik hoop dat ik niemand vergeet...

@Imp: Gefeliciteerd met de goede echo, fijn nieuws!

@Mamavlinder: Veel plezier met je meidenweekend!

@Lavitabella: Wat een mooie uitnodiging, leuk ventje ook!

@Bajou, Prikkeldraad & Pippeke: Fijne vakantie!

@ Vertellen: Wij hebben het nu aan onze ouders en een klein clubje vrienden verteld. De MK van een goede vriendin met ca. 9 weken heeft de schrik er aardig in gebracht. Daarom toch nog maar eventjes wachten totdat we het wereldkundig maken. Ik geloof niet dat ik iets op facebook wil, veel mensen die ik daar als "vrienden" heb gaat het verder niets aan... Of misschien eens wat mensen ont-vrienden dan? ;)

@Babyspullen: Ook nog niets gekocht, om dezelfde redenen als de meeste hier :). Wel al veel gehad overigens, rompertjes, knuffeltjes en t-shirts enzo. Wel leuk dat het allemaal unisex is, hoewel ik wel heb begrepen dat daar helemaal niet zoveel van is. Wij willen graag dat het een verrassing blijft, dus dan moeten mensen maar wat harder zoeken naar leuke dingen :D

@ Hier: Maandagochtend naar de dokter om de gang van zaken nu verder te bespreken. Dan zijn de misselijkheidstabletjes ook op en ik ben best bang dat als ik er mee stop dat het in alle hevigheid weer terug komt. Daarna gaan we een afspraak maken bij de VK (zit ook in die praktijk) en voor de combinatietest. Denk dat dat vrij snel al zal zijn, aangezien het alweer 9wk2dg is vandaag!

@Kelly1609, Anna8, heel veel plezier en succes met de echo! Ik ga weer uit van allemaal kloppende hartjes, gezien de super-resultaten tot nu toe! Roosje succes met de intake!

@SteffieD, Ben heel hard aan het duimen voor jou! Hopelijk goed nieuws straks

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Kelly1609, Anna8 en SteffieD: ik duim heel hard voor goede echo's voor jullie vandaag!!

@Roosjedoosje: hopelijk een prettige intake voor jou!

@Bajou en pippeke: fijne vakantie allebei!

@Sax: erg herkenbaar dat een zwangerschap zwaarder is met een drukke dreumes erbij...ik ervaar het ook zo! Toch moet ik af en toe ook wel gniffelen, bijv. wanneer ik een plasje doe in de 'maatbeker' van MvM en mijn dochter ziet dat, komt ze naast me staan: "Mama potje plassen!" :D

@brttdnny: fijn dat je een goede vakantie hebt gehad ondanks de misselijkheid!

@imp en Mariskaatje: gefeliciteerd met de kloppende hartjes, joepie!!

@Cicey: en, al leuke reacties gekregen op Facebook? :)

@Kim008: nee je bent zeker niet de enige die het gevoel heeft dat het 'ongeluk' brengt als je vroeg aan mensen vertelt dat je zwanger bent. Ik heb dat ook heel sterk! Wij wachten zelfs tot na de combinatietest (bij ruim 12 weken) met het vertellen aan iedereen. Dan vertellen we het uiteraard wel als eerste aan onze directe familie en goede vrienden. Iedereen moet zelf weten wanneer hij het nieuws wereldkundig maakt, sommigen doen het al heel snel en dat begrijp ik ook, maar wij zijn gewoon heel voorzichtig geworden. En ik vind het eigenlijk ook wel leuk om dit geheimpje alleen met m'n man (en tot nu toe slechts één goede vriendin) te delen.

@Prikkeldraad: heb je lekker geslapen uiteindelijk? En hoe is het met je hoofdpijn?

@wondertjenr3: ik hoop voor je dat de misselijkheid structureel minder gaat worden!

@hier: eigenlijk niets te melden haha! Fijne dag allemaal! :D

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik mag om 14:00u! Had gisteravond even instort moment. Misselijk en toch wel gespannen voor de echo. Maar een goede nacht doet wonderen! We gaan er gewoon voor! Positief instellen en dan gaat het een top weekend worden!!

Reageer vanmiddag uitgebreid!

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden, deze week wat minder kunnen kletsen want druk bezig geweest met klasje inrichten. Misselijkheid is nu redelijk handelbaar, maar helaas nog lang niet weg.

Qua vertellen, pfff ik wil het het liefst vd daken schreeuwen maar dat is vooral omdat ik me zo rot voel en dat ik het dan fijn vind dat mensen het weten. Nu n handjevol mensen die het weten. na de echo met 10w mag iedereen t weten.

Meiden met n echo veel plezier en ik duim voor goede resultaten!!!!

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Meiden met een echo succes!!!!

Ff ego: yes negen weken!!!!

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Kelly1609, Anna8, veel succes vandaag!

@SteffieD: Ook mijn duimen draaien nog steeds overuren voor een goede echo vandaag!

@Bajou en pippeke, geniet lekker van jullie vakantie!

@Mamavlinder, veel plezier dit weekend!

@Babyspullen, voor de baby koop ik nog niks, ik denk pas na een week of 16. Wel ga ik vandaag kijken voor wat zwangerschapskleding, mijn broeken beginnen al een beetje strak te zitten...:)

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Bedankt voor de vakantiewensen! Vandaag is inpak-dag, dus ff doorbijten... De vermoeidheid he. We gaan een weekje richting Normandië.

Voor de echo's vandaag, veeeeeel succes.

9. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik had weer een prachtige echo :) ben zo blij!!! Kleine uk bewoog zelfs al!! Waarschijnlijk word ik met de termijnecho weer wat naar voren gezet maar dat zien we dan wel. Ukje is al 27,8mm <3

10. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Meiden hoe zit het bij jullie en vooral bij de de dames die het hartje al gezien hebben.. Ik heb met regelmaat krampen niet van darmen echt bm.. Maar we hebben nog geen echo gehad en nu maak ik me zorgen??

11. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Jaaaaa Kelly wat fijn dat je echo goed was, en wat geweldig dat je het kleintje al hebt zien bewegen!! :) Dat lijkt me zó prachtig!

@brttdnny: volgens mij geen enkele reden tot zorg! Zeker als je er geen bloedverlies bij hebt. Zelf voelde ik vanochtend toen ik van m'n fiets stapte (na een kwartier gefietst te hebben naar m'n werk) voor het eerst ook een soort kramp in/bij m'n baarmoeder, het voelde een beetje als bandenpijn.

Als je het niet vertrouwt kun je natuurlijk altijd je VK bellen, daar zijn ze voor! Maar ik denk dat het geen kwaad kan en dat het echt je baarmoeder is die een beetje aan het groeien is!

12. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

Vandaag slecht nieuws gehad. Het hartje is gestopt met kloppen. Ik moet dus nu de miskraam afwachten.
    We zijn er erg verdrietig over maar kunnen het zeker een plekje geven! We weten nu in ieder geval dat we zwanger kunnen worden en hopen dat het snel weer lukt en dat ons een lief beebje gegund is!

Bedankt allemaal voor jullie geduimendraai en steun! Ik kom af en toe nog eens meelezen met jullie en hoop voor ieder van jullie voorspoedige zwangerschappen en super mooie beebjes!

Liefs!

13. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Dat meen je niet steffie! Wat rot!! Verdorrie..

Heel veel sterkte en blijf zo positief denken!!

Dikke knuf!

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    :(:( steffie... Heel veel sterkte.. Neem de tijd &#128139;

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @SteffieD:

Pff nee verdorie! Had zo erg op goed nieuws gehoopt.... :(
    Ontzettend veel sterkte!!
    Hopelijk mag je ons snel weer melden dat je weer in verwachting bent!!

Dikke knuffel!!

16. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Neeee Steffie wat vreselijk! Kippenvel all over hier!!
    Echt verschrikkelijk nieuws!

Knap dat je meteen zo positief bent, dat moet je ook zijn hoor!
    Neem alle tijd die jullie nodig hebben om dit te verwerken, en houd vooral hoop voor de toekomst!
    Als je er behoefte aan hebt kun je mij als 'ervaringsdeskundige' altijd een PB sturen! Hele dikke knuffel!!

17. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Steffie heel veel sterkte met het verwerken hiervan

18. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ojee steffie heel veel sterkte wat vreselijk :(

19. Ansji

Ansji Niet meer actief

Oh nee Steffie! Wat erg! Heel veel sterkte de komende tijd. Heel erg knap dat je er nog zo positief instaat, steun elkaar en ik hoop voor jullie op snel een nieuwe, goede zwangerschap! Dikke knuffel!!

20. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ah nee Steffie wat erg! Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina