16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Voor de lijst,

Ik ben 33 jaar, 2e kindje, thuis bevallen en BV

Vanavond ga ik het aan de 1e vertellen, mijn beste vriendin komt langs. kan niet wachten om haar reactie weer te zien.
    Mijn 1e zwangerschapstest heb ik nl samen met haar gedaan toen we samen een weekendje Belgie weg waren.
    Zij was toen dus ook de 1e die het wist.
    Wil het nu ook weer aan haar vertellen, want nog 4 weken mijn mond dichthouden zal niet meevallen ;)

Morgenvroeg ene echo van mijn been, daar zitten sinds 2 weken 2 bulten op....huisarts vertrouwt het niet.
    Zal wel niets zijn, maar vind het toch een beetje spannend!

2. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Imp van Harte gefeliciteerd !!! Welcome to the club ;)

Ik doe zaterdag nog 1 digitest en dan stopt het testen voor mij ook , dan geloof ik het wel.

Dit keer vertellen we het nog maar tegen een handje vol mensen. En mogen het meer wensen weten na dat we voor het eerst het hartje hebben zien kloppen. En na 12 weken schreeuwen we het van de daken. Althans dat is het plan ;)

Ik vind het ook super spannend, hoop zo op geen bloedingen en bruinverlies etc zodat ik echt kan gaan genieten.

Zal de HA ook eens vragen of ik iedere week mijn bloed mag laten prikken tot de echo dat we het hartje hebben zien kloppen.

Vind het ook nog echt onwerkelijk .. ik bedoel na 9 jaar MMM nooit zwanger geweest en nu gewoon 2 pogingen achterelkaar zwanger ... Misschien heeft het zo moeten zijn... Who knows... Maar ben echt super blij.

Hoop niet dat ik van deze roze/blauwe wolk val.

Vandaag weer heerlijk aan het werk, ik werk vanuit huis dus dat is nu echt wel fijn, ook met het weer. Hond om me heen, ik vermaak me prima ;)

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen! Het wordt hier steeds drukker! Gezellig zeg!! Gefeliciteerd allemaal! Wat een geluk mogen wij ervaren he!!!

Hier heb ik t gisteren tegen mijn beste dinnie gezegd die is nu 10w zwanger en met mijn 2e en haar eerste scheelde we maar 10 dagen :-D helemaal leuk om weer samen te zijn! Misselijkheid begint hier nu toch wel toe te nemen maar gad niet anders verwacht nav mijn vorige zwangerschaplen. *bereidt zich voor op weer vele spuugsessies* maar goed sls t mijn functioneren weer in decweg gaat zitten dan vraag ik wel weer meds bij de ha. Moet wel de kindjes blijven doen! Volgende week ga ik mvm bellen vorige 2x ook meegedaan. Soms met veel moeite vanwege t spugen maar goed ieder drupje helpt!

4. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Imp. van harte gefeliciteerd! Hoe oud is je kleintje? Ik heb een dametje van 13 mnd en een grote dochter van bij 13 jaar.

Cicey wat ben je lang bezig geweest zeg. Wat rot lijkt me dat.
    Hier 1x in ronde 1 1x door de pil heen en nu in ronde 4. Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen voor je en je ha zal daar toch wel aan meewerken om elke week bloed te prikken.

Ipv van vandaag ongi te worden nog maar een test gedaan en loopt mooi op vergeleken met die van dinsdag. Ben alleen vergeten een foto te maken binnen de afleestijd stomme ikke;) moet zeggen dat ik het wel weer spannend vind allemaal. Heb de hele dag trekkerig gevoel onderin mijn buiken en zoo misselijk s morgens bah bah dat had ik de vorige keren niet.

Vertellen ik heb een vriend die over enthousiast is dus oma's en opa' 's zijn allemaal al op de hoogte zijn zus ook. En ik ben wat voorzichtig met vertellen laat nou eerst maar eens de eerste echo afwachten.

5. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    ♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥

16-03: Anneke86, 28 jaar, 1e kindje
    17-03: Victoire, 37 jaar, 2e kindje, ZH
    17-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV
    17-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    18-03: Pippeke, 31 jaar, 1e kindje
    18-03: Little feet, ?? jaar, 4e kindje
    18-03: Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH
    19-03: Muisje89, 24 jaar, 1e kindje
    19-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH
    19-03: Wondertjenr3, 25 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH
    20-03: Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis
    20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    21-03:
    22-03:
    23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV
    25-03:
    26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    27-03: Cicey, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    28-03:
    29-03:
    30-03:
    31-03:

0 meisjes, 0 jongens, 2 verrassingen/geheim

Afspraken

29-07: Pippeke, 1e echo fert. kliniek
    29-07: Truelove, 1e echo (echopraktijk)
    29-07: Victoire, 1e echo fert. kliniek
    31-07: Kelly1609, 1e echo
    31-07: Wondertjenr3, 1e echo 20:45
    04-08: Kelly1609, intake
    07-08: Maris87, 1e echo
    08-08: Truelove, 1e echo gyn
    08-08: Lizz1981, 1e echo + intake
    12-08: Anneke86, 1e echo
    13-08: LaVitaBella, 1e echo
    18-08: Anneke86, intake
    21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00

Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop :)

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Gefeliciteerd en welkom @imp

@LaVitaBella: Hoe reageerde je vriendin op het nieuws?
    Succes met de echo van je been, hopelijk niets ernstigs!!

@cicey: Wauw, 9 jaar mmm, ga heel hard met je meeduimen dat deze baby gezond en wel in maart geboren wordt!!

@charmedknorrie: Hopelijk deze zwangerschap wat beter qua misselijkheid!!

Hier heel dankbaar voor mijn 'vruchtbaarheid'. 1e door de pil heen na verkeerd medicatie advies. De andere zwangerschappen gelijk in de 1e ronde. Mag me daar heel gelukkig mee prijzen...

Vertellen... Volgende week woensdag ben ik jarig. Ik kan mn mond niet meer houden dus ik ga cupcakes maken met baby 'dingetjes' op en die dan neerzetten, kijken wanneer het opvalt hihi. ;)
    Komen toch alleen belangrijke mensen die het wel mogen weten. Voor de rest houden we het nog geheim.
    Twijfel alleen over mijn dochter.. die zal dat natuurlijk ook zien en niet meteen begrijpen. Vind dat nog te vroeg om haar uit te leggen dat er nog een baby bij komt. Die vertelt dat nl maar al te graag aan iedereen die ze tegen komt haha

7. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat een hartelijk welkom! Dank daarvoor. :)

@Zally: Hier een dametje van 10 maand.

@MvM: ga ik ook aan meedoen, maar ik ga niet vandaag gelijk opgeven, wil eerst even aan het idee wennen en nog een test doen. Morgen gaan we op vakantie dus daarna maar even contact opnemen.

@Vertellen: Vorige keer vond ik het echt super moeilijk om niks te zeggen vanwege dat ik me niet lekker voelde. Maar we hadden afgesproken om te wachten tot na te echo (met 10 weken) en het toen ook gelijk aan iedereen verteld. Er was geen verhullen meer aan, ik kreeg al best een buikje.
    Nu heb ik me voorgenomen dat ik het nieuws nog wat langer voor me wil houden maar ik ben benieuwd of dat gaat lukken. ;)

@Wondertje3: Leuk idee van die cupcakes! En tof dat je de lijst bijhoudt!

@Lavittabella: Succes met de echo van je been. :)

8. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi meiden!
    Voor de nieuwelingen! Van harte gefeliciteerd!
    Hier heb ik 16 augustus een verjaardagsfeest dus als ik dan m'n eerste echo heb gehad, dan denk ik dat ik het ook vertel. Het valt zoiezo op als ik niet drink, want ik drink normaal altijd wel een wijntje op een feestje!
    Mijn klachten vallen wel mee haha.. In het begin maakte ik me nogal druk dat ik zo weinig voelde maar m'n borsten zijn al een maat groter (na de vakantie maar ff shoppen) en heb een serieus 'darmenbuikje' en ben erg moe! Misschien mezelf maar gelukkig prijzen en hopen dat de klachten weg blijven ☺️
    Heb wel gedroomd vannacht dat ik een jongetje kreeg.. Ben benieuwd!

9. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Welkom nieuwe meiden !
    Zo ik durf weer wat posten en blij te zijn
    eindelijk de resultaten van het bloedprikken en hcgwas toen 1230 wat blijkbaar goed is .
    Namiddag kan ik bellen naat de gyn

10. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gefeliciteerd iedereen!!!

Wat blijft het toch bijzonder om zo'n kleintje te mogen verwelkomen he! Wat een respect voor alle mensen die in MMM hebben gezeten.
    Ik word blijkbaar heel makkelijk zwanger. Zoontje (nu 16mnd) was in ronde 1. Nu heb ik waarschijnlijk vorige maand (ronde 1) een hele vroege miskraam gehad en nu is het alweer raak. En ik weet dat dat niet vanzelfsprekend is bij anderen vandaar dat ik ook meedoe met mvm.

Wij hebben het onze ouders verteld en 2 vriendinnen. Verder nog niemand. Na de 1e echo stuur ik een foto rond van ons zoontje met een shirt aan waar op staat dat hij grote broer wordt.

11. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hier weten onze ouders het en 2 vriendinnen . Ik vertel de rest nog niks tot 12weken .

Ik wordt ook relatief snel zwanger
    1ste na 14 rondea
    2de na 6rondes
    3de na 6rondes
    Nu 4de ronde
    Ik kan helaas niet meedoen aan mvm had het anders direct gedaan .

12. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, gisteravond schrik van me leven! Had ineens bij afvegen roze slijm/afscheiding. Dacht gelijk ja hoor dit is mis! Gelijk de vk gebeld en die heeft me redelijk gerust kunnen stellen. Kennelijk is het heel normaal dat dit kan gebeuren in het eerste trimester en dan het kan komen van inspannen, sex, hoesten, niesten etc. Ik had een hele zware parasolvoet verplaatst. Mss kwam het daardoor. Het is bij die ene keer gebleven, maar ik zit dus om de 10 min op de wc om te kijken..pfff dit gaan lange weken worden!!

Kaaskroketje wat goed!! mega opluchting lijkt me!

wat vertellen betreft, ik heb het net tegen een collega verteld, zij is de eerste die het weet. Moest het gewoon kwijt! Mijn ouders wil ik het volgende week vertellen en de rest na de 1e echo.
    Duimen dat alles goed blijft gaan met ons allemaal!!!

13. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @lizz, dat is schrikken geweest zeg! Fijn dat de vk je enigszins gerust heeft kunnen stellen. Hopelijk was dit de eerste en laatste keer!

14. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zo ik heb net de HA gebeld, om door te geven dat ik zwanger ben.

Heb meteen gevraagd of het mogelijk is of ik de eerste weken iedere week bloed mag komen prikken. Mag tussen 14.00 en 14.30 terug bellen. Ben super benieuwd, ik hoop het wel, zo hoop ik me minder druk te maken en eens te kunnen genieten ...

15. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Cicey
    ik hoop dat ze deraqn willen meewerken , lijkt me in jullie geval wel .

Ben echt misselijk blehhh , vanaf 14uur kan ik de gyn bellen

16. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zo heb net terug gebeld en ik mag bloedprikken, krijg meteen 4 formulieren mee voor 4 weken dan kan ik even vooruit.

dinsdagochtend de eerste keer ... wat een opluchting nu al ;)

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @liz wat een schrik zeg!!!!!
    @Cicey wat fijn!!!!

Hier zo onzeker pfffff herkennen jullie dat?

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat fijn cicey!

Mvm belde me vanmiddag. En ze vroeg of ze gelijk langs mocht komen. Nou geen probleem ben toch thuis. Maar ik had net daarvoor geplast. Dus met veel moeite nog een beetje kunnen plassen maar deze was erg licht want ik had veel water gedronken. Gelukkig toch een dikke vette streep!

En nu weer heerlijk genieten met mijn zoontje in de tuin en het zwembadje.

19. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    @liz wat zal je geschrokken zijn wel fijn dat de vk je een beetje gerust kon stellen.
    @cicey wat fijn zeg. Super dat de ha je ongerustheid serieus neemt. Hoop op mooi hcg uitslagen voor jou en dat het netjes op gaat lopen.
    @charmedknorrie dat herken ik wel hoor dat onzeker zijn. Had ik bij mijn jongste ook en nu weer. Blijf ook maar kijken of ik geen bloed zie etc. Ook ga ik nog wel een test doen. Maar ergens volgende week pas want ik wil graag een knaller zien. Dan ben ik hoop ik wat geruster. De onzekerheid was met mijn jongste weg toen ik de eerste echo had en het hartje zag en hoorde. Was met 8,5 weken.

20. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cicey wat fijn voor je! Dan kun je weer ff door. Dat wachten is echt verschrikkelijk. Misschien heel stom hoor, maar wat meten ze dan in je bloed waardoor jij meer zekerheid hebt?

Deel Deze Pagina