Welkom Nienes en Novastar! Gefeliciteerd! Imp: kan me zo goed voorstellen dat je er boos en verdrietig van wordt. Ik leef echt met je mee! Kinderwagen: de goedkoopste die ik zag was 300,- en de duurste 1250,-! Gelukkig krijg ik er een tweedehands (een quinny) van een vriendin. Dan hoef ik alleen nog een Maxi Cosi te kopen. Het is alsof iets als er baby- voor staat, het meteen 3x zo duur wordt, poeh! Ik heb allemaal leuke en mooie spullen en meubels gezien, waar ik nog even voor moet sparen. Gelukkig is het voor het allerbeste doel.
@nienes, salie en novastar, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en leuk dat jullie mee komen kletsen! @cicey, fijne vakantie! @imp, wat een vervelende reactie van nota bene je eigen familie! Juist nu zou het fijn zijn als je steun hebt van je eigen moeder, erg jammer dat ze zo naar reageert... Ik hoop dat ze nog tot inkeer komt... @ vermoeidheid, moe, moe, moe! Ik heb ook totaal geen zin in het huishouden of werk... Slapen gaat ook niet goed, ik doe de hele nacht hazenslaapjes, heel erg vermoeiend. @buikje, in principe kan ik nog wel wat eigen broeken aan, maar draag liever al de positie broeken. Die zitten nu veeeel fijner! Buik is wel al goed zichtbaar. Veel eerder dan bij de vorige zwangerschap!
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden! Willen jullie alle gegevens in een bericht in kleur zetten, dan kan ik dat straks/morgenvroeg makkelijker bijwerken anders vergeet ik de helft weer of zie t over t hoofd Reageer straks/morgenvroeg even op iedereen!
Welkom nieuwe meiden @kinderwagen gelukkig hebben wij die nog van mijn dochter. Dat is 9 jaar terug maar hij is nog prima (quinny buzz). Hebben nu alleen een nieuwe maxi cosi aangeschaft. @buikje ik merkte vrij snel al dat mijn eigen broeken niet meer fijn zaten dus ik draag al even mijn zwangerschaps broeken. Voor andere valt het nog niet op, ben ook vrij stevig dus dan zal het denk ik minder snel een baby buik lijken haha. Wij gaan dinsdag voor een week naar Malta, en morgen inpakken etc, dus zal een weekje stil zijn van mijn kant. Kijk nu al uit naar het bijleren haha.
Welkom Nines, Salie en Novastar! Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen!!! @kinderwagen: Wij hebben de Joolz kinderwagen nog van zoon. Ooo en wat een super fijne wagen is dat!!!!! We hebben er zo'n schik van gehad dus die blijft! Ook hebben we alle grote dingen zoals maxi cosi en wiegje etc allemaal nog dus dat scheelt echt in de kosten!! Alhoewel we nu wel zoon naar een echte stoere peuterkamer gaan doen, dus daar moeten we wel geld in stoppen natuurlijk! Maar tegen de tijd dat hij weer uit het peuterbedje gegroeid is, kan nr 2 er in, dus dat scheelt allemaal wel!! Nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik EINDELIJK mijn intake!!! En ook EINDELIJK een afspraak voor mijn 1e echo!!! Alle meiden die morgen een echo of een afspraak hebben: heel veel plezier en succes!!
hoi (nieuwe) dames hier vanuit oostenrijk! Bergwandelingen en zw zijn is geen goede combi, was na een half uurtje omhoog al doodmoe. Heb zooo geen conditie meer! En uit eten is ook niet alles. Zit snel vol. Maar goed, liever dit en super blij met ons wonder! Zeg hoe is het met drieka? Heb geen uitslag van de eerste echo gezien of heb ik het gemist? Xxx
Had gelezen in een ander topic dat de echo van drieka goed was! Kinderwagen: wij denken toch de wagen gevonden te hebben.. De chicco urban. Hebben er vandaag even naar gekeken en we denken dat dit hem gaat worden
Zo meiden ik ben er ook weer even. Wij zijn vandaag heerlijk naar het strand geweest waar we lekker hebben uitgewaaid (en nat geregend..) Net thuis, toetiekapoetie maar het was een heerlijke dag! @kinderwagen: wij hebben onze mura verkocht en hebben een donkey gekocht (2e hands). Ons zoontje is net 2 als de kleine komt en aangezien wij veel met de hond wandelen en ik er sowieso 3x per dag met dadelijk 2 kids en een hond er op uit moet vind ik het toch wel prettig dat hij in de wagen zit op bepaalde stukken. Verder hebben wij ook alle grote dingen van mijn zoontje. Wij moeten alleen voor hem een nieuwe kamer maken en daar heb ik al helemaal zin in.
Welkom nieuwe dames! Leuk dat jullie mee praten. Dames die nog op vakantie gaan/zijn: heel veel plezier! Lekker hoor! Ik moet deze week nog werken en dan heb ik ook 2 weken vrij, maar wij gaan niet meer weg. Zijn al weg geweest in juni! @Imp, balen van die reactie. Zo reageerden mijn schoonouders ook wel een beetje. Niet eens gefeliciteerd, wel blij (denk ik), maar eerste wat ze idd ook zeiden: Zo, dat gaat wel druk worden. Aarrgh! @buik: hier begin ik (en ML) het ook te zien. Ben zelf ook een beetje stevig, dus denk niet dat andere het al door hebben. @moe: ik kan er over mee praten. Het liefst slaap ik de hele dag door. Maar goed, als ik maar iets afleiding heb, of iets doe, dan gaat het wel. @kinderwagen: wij hebben de Joolz Day en super enthousiast! Maar omdat onze eerste nog niet kan lopen, wordt de nieuwe wagen een duowagen. En ik hoop de Joolz (dus nog geen jaar gebruikt) goed op MP te kunnen verkopen. Dan valt de Bugaboo Donkey ook wel mee.. Verder wel een nieuwe kamer nodig voor onze eerste, maar dat komt allemaal nog wel. Meeste dingen hebben we nog, dus zal niet zo'n duur jaar worden zoals vorig jaar! Volgend weekend aan mijn ouders vertellen, ben benieuwd!
Gm meiden! Hier gister een dagje naar de zwaluwhoeve geweest. Wees niet bang ben niet de sauna in geweest (zo gemist *maar voor n goed doel*) had gratis dagkaarten gewonnen voor gister dus ff lekker ontspandagje met mams gehad. Heerlijk! @imp bah wat een stomme reactie zeg. Knuf voor jou!!!! @nieuwe welkom! Leuk dat jullie er zijn!! @wagen: wij hebben nog n bugaboo cameleon al twee kindjes in gegaan maar nog steeds n prima wagen! Heel misschien wil ik speciale bekleding (kap en dekje) laten maken omdat ik zelf wel iets verandering leuk vindt. Maar nog ff afwachten.
@Misselijkheid: Helaas, het is maar 2 dagen wat minder geweest.. voorlopig nog niet er vanaf dus. @Iedereen die op vakantie gaat: Veel plezier!! @Anna8: Gefeliciteerd met de mooie echo! @Geslachtsbepaling: A.s. vrijdag als ik mijn exacte termijn weet dan ga ik een afspraak maken in Lommel voor met 13 weken. Spannend!! @Plassen: Pfff hou op moet er meestal uit rond 1, 3 en 5 uur snachts. Voorheen nooit. Als ik echt uren voor het slapen gaan niets meer drink vaak alleen om 3 uur eruit. @Buik: Hier is mijn buik ook aan het groeien. Ben al totaal niet slank van mezelf hoor. Maar moet nu echt de positiesbroeken weer aan gaan doen. @Bekkenklachten: Heel vervelend! Sterkte ermee! Bij de 1e ook heel erg gehad! Veel fysio gehad enz maar hielp niets. @Kinderwagen: Hebben de mutsy evo van mijn zoontje, dus gaan geen nieuwe kopen, fijne wagen! @Sallie, Nienes, Novastar: Welkom en gefeliciteerd! Als jullie je aanvullende gegevens in kleur zetten in een bericht dan zet ik jullie in de lijst erbij! @Mamavlinder: Bedankt voor de hulp (mbt het lijstje ) @Imp: Bah wat een teleurstellende reactie zeg!! Niet leuk! @BrrtDnny: Veel plezier en succes bij de echo! & @4meidenmama bij de intake!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: ♥Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV 18-03: ♥ Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH ♥Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19-03: ♥Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis ♥LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 22-03: ♥Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV 23-03: ♥Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH ♥Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Mariskaatje, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24-03: ♥Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV ♥Roosjedoosje, 30 jaar, 1e kindje 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV Drieka, ?? jaar, 1e kindje ♥Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 27-03: ♥♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje ♥Mysa, 30 jaar, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje 28-03: ♥Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV Brrtdnny, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV 31-03: Sizow, 27 jaar, 1e kindje Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 01-04: ♥Kim008, 26 jaar, 1e kindje ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD 0 meisjes, 0 jongens, 5 verrassingen/geheim Afspraken 18-08: Brrtdnny, 1e echo 18-08: 4Meidenmama, intake 19-08: Sax, intake 19-08: Truelove, 2e echo + intake 19-08: Lizanne84, 1e echo gyn 15:30 20-08: Mamavlinder, intake 20-08: Charmedknorrie, intake 20-08: Ansji, intake 20-08: Little feet, 1e afspraak vk 21-08: Sterretje2013, 1e echo 21-08: Laura1986, 1e echo 21-08: Wondertjenr3 termijnecho + intake 20:00 25-08: Bajou, 1e echo 25-08: Sizow, intake 25-08: Mamavlinder, 4e echo 25-08: Zally, 2e echo 26-08: Kelly1609, 2e echo 26-08: Kakoe, 1e echo 26-08: Bregt, intake en 1e echo 27-08: Muisje89, termijnecho 28-08: Cicey, intake 28-08: Roosjedoosje, termijnecho 29-08: Charmedknorrie, 1e echo 15:00 29-08: Anna8, termijnecho 01-09: Prikkeldraad, 2e echo 01-09: Merlijntje83, 2e echo 01-09: Pippeke, termijnecho 01-09: Roosjedoosje, NIPT 02-09: Derde, 1e echo 02-09: Mysa, 2e echo 02-09: 4Meidenmama, 1e echo 02-09: Sizow, 1e echo 03-09: Mamavlinder, termijnecho 03-09: Arual83, termijnecho 03-09: Kim1988, nekplooimeting 03-09: Imp, termijnecho 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 04-09: Lizz1981, combinatietest 05-09: Pippeke, combinatietest 08-09: LaVitaBella termijnecho 09-09: Mariskaatje, termijnecho 11-09: Zally, controle vk 15-09: Merlijntje83, controle vk 27-09: Kelly1609, geslachtsbepaling 01-10: Arual83, controle vk 27-10: Kim1988, 20 wkn echo ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!!!
Mogguh meiden! @Novastar: jij ook welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat het deze keer een plakbeeb is! @Merlijntje83: hele fijne vakantie, Malta is heeeeerlijk! Ben je er al eens eerder geweest? Wij zijn er in elk geval enorm fan van! @pippeke: doe je wel rustig aan vrouwke? Stoer hoor, dat je überhaupt probeert een berg op te wandelen, ik word al moe bij de gedachte haha! @kelly: fijn dat je zo van jullie stranddagje genoten hebt ondanks de regen! En ik kan me ook nu al verheugen op het mooi maken van het nieuwe kamertje voor onze oudste straks...allemaal leuke nieuwe meubeltjes enzo, joepie! Wat wordt ze dan ineens groot... @brttdnny en 4meidenmama: veel plezier/succes vandaag bij respectievelijk de 1e echo en de intake! @wondertjenr3, wederom bedankt voor de lijst-update! Overigens heb ik een heel kleine wijziging: bij mijn intake op 20 augustus heb ik ook meteen de 3e echo! Fijne dag allemaal!!
Succes vandaag echodames!! Wij willen de mutsy evo kopen! Heel misschien de mutsy igo. Ik vind de wagens die de meeste hebben eigenlijk niks sorry. Een stokke vind ik er maar heel raar uitzien. De joolz een bijzonder onderstel, en de bugaboo heeft mn schoonzus (en ook iedereen naar mn idee in mn omgeving ) dus die wil ik ook echt niet! Maar gelukkig zoveel mensen zoveel wensen! Vrienden en tevens buren werkt bij de mutsy als grafisch designer! Misschien heeft hij nog wel een mooie wagen en bijzondere kleur. Van de beurs ofzo. Ik hou wel van een uitdagende kleur! Vandaag gaan we wandelen bij de lunensee. Een natuurlijk stuwmeer hoog in de bergen! Wish me luck!
Dames met afspraken vandaag veel plezier. Nieuwe dames welkom @kinderwagen toch maar de donkey hier heb hem al besteld nieuw. Mura gaat te koop die is nog geen 2 jaar oud. Jongste is straks 21 mnd als beeb komt en ook hondjes hier dus toch maar de donkey. @imp rot zeg de niet reactie van je moeder en broer is ook niet leuk als ze zo doen. @misselijk en overgeven hier nog steeds beroerd minimaal 10x per dag nog. Oh zal zo blij zijn als dat minder wordt. Heb woensdag afspraak staan voor acupunctuur hopen dat het wat gaat doen. @buik had ik al wat over gezegd geloof ik maar de positie broeken zijn hier ook weer uit de kast. Vakantie gangers heel veel plezier nog.
Nee, nog niet eerder geweest. Heb er vrienden wonen dus die hebben al een plan uitgestippeld van wat we allemaal gaan doen en zien lol. We hebben er enorm zin in
@ Brttny veel succes en plezier vandaag! We gaan uit van goed nieuws! @ 4meidenmama succes bij de intake Hier weer twee nieuwe afspraken 26 augustus intake VK en 3 september combinatietest Wat weten jullie al veel van draagzakken, kinderwagens e.d. Ik voel me echt een beetje een nitwit!
Bedankt voor de felicitaties. In kleur, even kijken hoe dat moet. Mijn nickname is dus Novastar, 32 jaar. Ik ben uitgerekend op 24-3-2015 van mijn eerste kindje. @kinderwagen: we hebben nog niet definitief besloten maar omdat we op loopafstand van het bos wonen denken we aan de mutsy 4-Rider. Die schijnt heel fijn te zijn in de stad maar ook of the road. @reactie ouders: balen als je ouders niet leuk reageren. Wij hebben het onze ouders vroeg verteld en onze moeders waren heel blij. Mijn vader vond het nog te vroeg om ons te feliciteren. Dat is niet zo leuk maar aan zijn gezicht zag ik dat hij wel blij was. Ik ken hem, zo is hij nou eenmaal. Mijn schoonvader feliciteerde ons wel maar begon meteen over iets anders. Dat vond ik eigenlijk erger dan mijn vaders reactie die wel luisterde naar ons verhaal.