16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Novastar: Tekst selecteren en dan op de A drukken hierboven in het tekstvak waar je typt en dan een kleur pakken.

Zal het nu even voor je doen ;)

Novastar, 32 jaar. Ik ben uitgerekend op 24-3-2015 van mijn eerste kindje.

2. Sizow

Sizow Lid

22 jul 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Nienes en Novastar!

Imp: echt balen van de reactie... ik leef met je mee

Echo en Intakers vandaag heel veel succes!

@kinderwagen, pfff ik voel me echt een leek haha. Ik lees al jullie merken en dan google ik ze. Geen idee nog welke ik ga kopen. Ik laat me wel goed voorlichten denk ik in zo'n winkel. Anders koop ik er 1tje op marktplaats...

@buik, heb ik eigenlijk nog niet, wel een halve kilo aangekomen maar ik pas mn broeken nog en ik draag voornamelijk jurkjes... je ziet dus nog niets eigenlijk. Mn vriend ook niet.

@draagdoek koop je zoiets in afwisseling met een kinderwagen?

@vermoeiheid is hier nog wel aanwezig maar misselijkheid helemaal niet meer. Heb vorige week steeds last gehad, maar de laatste 3 dagen helemaal niks... weet niet of het goed of slecht is... wel heel erg last van mijn borsten, voornamelijk s'avonds... pfff dan doen ze gewoon echt pijn kan ik d'r wel van janken.

Voor de rest vandaag laatste dagje vakantie. straks even gezellig met een vriendin afspreken en lunchen en nog even de stad in voor een kadootje.

Fijne dag allemaal!

PS Novastar je kan kleuren aanpassen als je in het reageren boxje onderaan de pagina gaat typen en dan de tekst selecteerd die zie een A met een zwarte balk, hier kan je de kleur aanpassen!

Succes!

3. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hoi dames
    sorry voor men afwezigheid kom gewoon niet toe aan reageren .
    Dames met vakantie veel plezier

buik , hier groeit hij ook lekker draag nu ook al positiekleding

misselijk nog steeds

plassen elke nacht 2 a 3 keer .

geslachtsbepaling 13weken lijkt me heerlijk het dan te wten wij wachten tot de echo met 16weken , vind beetje "dom"naar een echo bureau te gaan aangezien we elke 4weken een echo hebben .

nieuwe meiden welkom

wondertje , ik wil nog steeds op de lijst blijven he :p eens de vermoeidheid en de misselijkheid wat beter zijn za ik ook wat meer reageren .

Hoe is het weer bij jullie ? Hier is het bewolkt af en tie fikse bui enorm veel wind en fris . Zomer is voorbij

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Kaaskroketje: Tuurlijk hoor ;)
    Na 2 sept ga ik iedereen die niet of weinig post een bericht sturen en zonodig eraf halen.
    Er zijn ook heel veel mensen die gewoon nooit reageren en dat vind ik een beetje zonde van die lap tekst haha. Jij reageert vaak genoeg hoor ;)

Hier is het herfst lijkt t...

5. Ansji

Ansji Niet meer actief

@Brttny, veel succes vandaag!

@4meidenmama, succes bij de intake.

@Pippeke, Oh, wat ben ik jaloers op jou! Wij hadden nu ook naar Oostenrijk gegaan, maar dat is niet doorgegaan. :( Mijn man is niet zo'n vakantieganger en als ie er onderuit kan komen... Wij zijn de zolder aan het verbouwen en erg druk daarmee, dus vakantieplannen maar weer in de koelkast gezet. We zijn wel al een weekje in eigen land geweest, daar zal ik het mee moeten doen... Maar wat zou ik nu graag ook in de bergen wandelen!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Succes voor iedereen met een echo
    Hier zo musselijk vandaag dat ik bijna heb moeten overgeven in de AH
    Was blij dat ik thuis was met de oudste. Trillende handen. Zweet brak me uit. Duizelig. Niet zo fijn dus. Vandaag laatste dagje vrij en dan morgen weer aan het werk na 3 weken.
    Kan er nog wel 3 gebruiken. Voel me alles behalve uitgerust.

geslachtsbepaling 11-9 met 13,4w

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Thanks, wondertjenr3!

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @KIM: Niet fijn zeg als je je zo voelde bah. Nu hopelijk iets beter.

@Hier: Over 2 dagen eindelijk naar de vk jippie!!!! helaas nog geen echo maar het is een begin. Had vanmorgen wat urine weggebracht omdat ik zoveel buikkramp heb wat lijkt op harde buiken, maar op het eerste gezicht was de urine schoon nu wel op kweek, maar daarover kan ik morgen pas weer bellen. Hoop eigenlijk wel dat t BO is want dan hebben die krampen een verklaarbare reden en is t niet zo dat mijn baarmoeder nog gevoeliger is deze zwangerschap, maar helaas ben ik bang dat het laatste toch het geval zou zijn

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

oh das balen ansji!
    Hier is het vandaag echt stralend blauwe lucht! Iets minder wind zou wel fijn zijn.. Komen we met die lift boven op die berg.. Koud! En waaien omg! Wij domme nederlanders vonden het beneden tshirtenweer en had mn vestje mee voor zekerheid. Maar hoe hoger hoe kouder natuurlijk. Had het kunnen weten maar echt dom van ons. En hadden nog wel geweldige wind en waterproof jassen in het huisje. We zijn na half uurtje naar beneden gegaan. We hebben een 10 dagen kaart gekocht voor 3 dallen ds gaan een andere keer met jas wel terug

10. pippeke

pippeke Niet meer actief

nog iets tofs trouwens.. Dacht in de papieren gelezen te hebben dat rauwe ham wel mocht. Dus ik smullen van de schwartswalden shinken (want cervelaat en salami mag ook al niet..) toch maar googlen, mag het toch niet! Wat een gedoe. Het zit nu al in mn buik hoor. Ach die 2 plakjes.. Heb nu maar gekookte ham gekocht. Kan moeilijk 2 weken jam en chocopasta op mn brood eten..

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goh pippeke dacht ook dat het mocht.
    Eet het al de hele zwangerschap oeps .

12. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Rauwe ham wordt inderdaad sinds kort ook afgeraden... Maar er zijn al zooooveel vrouwen voor ons die het hebben gegeten dat die twee plakjes vast geen kwaad kunnen :)

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo bestelde ik van de week bij de All you can eat japanner/sushibar gebakken ossenhaas (kleine portie gelukkig) helemaal vergeten dat dat niet doorbakken was paar kleine stukjes gegeten de rest maar aan mijn mannetje gegeven ;)

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik lees over rauwe ham (serrano/parmaham) de ene keer met mate, dan weer beter van niet en dan weer wel. Omdat deze soorten wel bewerkt zijn (gepekeld en gedroogd) doe ik maar het zelfde als bij gepekelde rauwe vis zoals Hollandse nieuwe: alleen vers en niet vacuüm verpakt uit de supermarkt. Er worden steeds weer etenswaren bedacht die niet mogen. Straks mogen we alleen nog water en sla. Smakelijk! &#128540;

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Sorry meiden vandaag weer voor het eerst wezen werken.. Dat valt weer even tegen!!! Morgen weer een echo en intake begin weer zenuwachtig te worden!!

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ha meiden,

Weer even een berichtje van mij vanuit Zweden. Ik lees bijna elke dag even bij, maar van een berichtje plaatsen komt het meestal niet.

Gefeliciteerd aan alle meiden met de goede echo's!
    Maar ook heel veel sterkte aan Steffie.. :(

@misselijkheid: Hier nog steeds lekker beroerd! Heel de vakantie lig ik voornamelijk ziek op bed te hangen. We gingen een paar dagen naar de andere kant van het land voor de bruiloft van mijn vriend z'n neef, maar helaas was ik zo ziek dat ik niet mee kon. Ik ben dus in de hotelkamer gebleven :( VL en DL zijn wel naar de kerkdienst gegaan, maar niet naar het feest. Toen kwamen ze mij lief gezelschap houden. Ik baalde wel enorm want ik had wel zin in een Zweeds huwelijksfeest!

Gisteren eindelijk een wat betere dag (maar 2 keer overgegeven!) maar vandaag weer erg beroerd. Af en toe zit er ook een beetje bloed bij. Iemand ervaring mee? Is dat gewoon omdat m'n slokdarm geirriteerd is?

Morgenavond gaan we weer aan boord van de nachtferry en dan rijden we woensdag vanaf Kiel weer naar huis. Op zich wel fijn om weer naar huis te gaan, maar ik baal wel dat ik niet echt van de vakantie heb kunnen genieten.

@overige kwaaltjes: Gelukkig weinig last van veel plassen! Waarschijnlijk omdat het meeste vocht er aan de voorkant weer uit komt ;) . Verder wel heeeeel moe, duizelig, opvliegers... Ik herken het helemaal niet van mijn vorige zwangerschap!

@kinderwagen: Wij hebben ook een Mutsy Evo voor onze dochter dus die gebruiken we ook voor de baby. Onze dochter zit eigenlijk bijna nooit meer in de wagen. Meestal wil ze 'Lopelope!' en anders dragen we haar. We zullen wel zo'n plankje kopen.

@buik: Die is al wel zichtbaar, maar ik heb al jaren een beetje een slap buikje. Ik draag meestal een stretch jegging met een jurkje, dus dat zit nog wel goed. Ik heb nog wat zwangerschapskleding van mijn vorige zwangerschap die ik kan gebruiken. Ik denk wel dat ik 1 nieuwe zwangerschapsjeans koop, want de 2 die ik nu heb zijn redelijk uitgelubberd.

@gelachtsbepaling: Bij mijn dochter hebben we na de 20-weken echo een gendercake laten maken. Erg leuk en lekker! :D
    Ik ga vragen of mijn zus het dit keer wil maken, aangezien ik nu regelmatig bij haar op echo mag komen. Dus ik denk zodra ze het kan zien. Ik moet nog even precies met haar afspreken hoe of wat. Eerst even de termijnecho van a.s. donderdag afwachten :)

17. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    @Laura een gendercake? Dat klinkt leuk, wat is dat joh??
    Wel balen dat je zo ontzettend misselijk bent en je vakantie er helaas beetje door verpest is... :(

@mezelf:
    YESSSSSS nog 1 nachtje en dan lekker intake en afspraak maken voor de 1e echo!!!! Loop achter op al die dames die al snel naar de 2e en 3e echo mogen haha!

@dames die vandaag een afspraak hadden: hoe is het allemaal gegaan? Ik hoop goed!!!

18. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Een gendercake werkt als volgt: toen de echoscopiste het geslacht bekeek hielden wij onze ogen dicht. Ze maakte er een foto (met het geslacht er als woord bij) van en deed die in een gesloten envelop, uiteraard zonder iets te verklappen.
    Die envelop bracht ik naar een mevrouw die voor ons de taart maakte. Aan de buitenkant van de taart valt niets te zien, maar de binnenkant is dan roze of blauw. Dus pas bij het aansnijden (wat we dan deden in het bijzijn van familie en goede vrienden) zie je wat het is!

Bij deze een foto van onze taart destijds :)

image.jpg

19. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Wauw wat leuk!!!!!!!

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @laura ik heb het idd vaker gezien en vind het een super leuk idee!

Deel Deze Pagina