16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Erin en Mamavanmarouan gefeliciteerd met de goede echo's! Fijn gevoel he?!

Mamavand wat afschuwelijk, inderdaad een keer is al ondraaglijk, laat staan twee keer. Heel verdrietig zeg en natuurlijk ben je van slag, veel sterkte!

Sasje wat vervelend dat je je zo beroerd voelde.

2. Femya

Femya Niet meer actief

Vanmorgen bij de verloskundige en ik dacht dat we meteen de echo zouden krijgen, maar ze wilde eerst nog mijn adres controleren en mijn bevallingsverslag lezen, pffff dat duurde mij een beetje te lang hihi. Uiteindelijk mocht ik gaan liggen en eerst een uitwendige echo waar ik al heel snel een duidelijk zichtbaar klein mensje lag, toen wist ik eigenlijk al dat het goed zat! Daarna het hartje zien kloppen, echt super!! Ze kon alleen niet heel goed opmeten, dus een inwendige echo gekregen en daar klopte de termijn precies, 27 mei 2013 uitgerekend! Mijn vriend heeft een filmpje mogen maken met ons fototoestel, dus wij hebben vanavond ons zoontje de echo laten zien en hij vindt het leuk dat hij een broertje of zusje krijgt :)

Wat een fijn gevoel zeg dat alles goed zit!

Hier ons ukje:

Bijgevoegde bestanden:

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, jeetje wat erg... en jawel je kan het hier ook gewoon zeggen.. als je dat niet zou kunnen zou ik hier ook kunnen stoppen met schrijven op het moment dat ik me k*t zou voelen.
    en nee dit wil je niet 1 keer meemaken, laat staan 2 keer.... sterkte meis.. ook voor je din... ik weet helaas hoe het is.... :(

4. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden met mooie echos gefeliciteerd!
    Zal straks even alles bijlezen.

Mijn echo was super!!! De kleine was nu al eigenwijs, wanneer ze een goede foto wilde maken, bleef ie maar wiebelen, rondzwemmen en bewegen met de armpjes. Jeetje, wat een geluksgevoel voel ik zeg. Een soort verliefdheid wat je bijna doet huilen van geluk.
    Ik was al iets terug gezet en dat is nu het vaste termijn geworden. Vandaag precies 10 weken. Zoooo bijzonder dat hartje en al die bewegingen. *zwijmel*

Solly voor ego berichtje!

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal mamavand. Dat wens je niemand toe, laat staan 2 keer.... dikke knuf voor jou en vriendin.

6. Femya

Femya Niet meer actief

Wat een leuk berichtje, heel bijzonder hè zo'n echo? Geniet ervan!

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden met goede echos gefeliteerd, wel even showen he!?

8. Femya

Femya Niet meer actief

Heb ik gedaan hierboven ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaa wat fijn dat er weer goede echos zijn!!!!

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Wat n gave echo! Hoop dattie van mij er morgen ook zo uit ziet!

11. Femya

Femya Niet meer actief

Dankje. Ik duim dat je morgen ook een mooie echo krijgt! Hoe is je gevoel nu? En hoe laat moet je? Spannend hoor!

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Half 2, ben weer doodznuwachtig
    Durf gewoon niet te hopen ofzo.. Morgen hebben we weer even uitsluitsel in ieder geval...

13. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Meiden, hier niet veel online. Ben zoooo moe. Ik kom rond 5 uur thuis van werk en duik gelijk mijn bed in... Wat voel ik me naar...

Ik zag weer goede echo's! Fijn!
    Ook wat mindere verhalen gelezen! Wat vervelend! En natuurlijk mag je dat hier kwijt!
    Ik ga weer slapen! Hopelijk tot morgen!!
    Ik moet nog 2 weken wachten tot de volgende echo...!

14. Femya

Femya Niet meer actief

Komt vast goed! Al snap ik wel dat je vertrouwen moet winnen. Ik ga ervan uit dat je morgen een mooie echo hebt!

15. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hoi allemaal,

Wat een gek idee dat ik al 9 weken zou zijn....
    Ik zie nog een paar x verdrietig nieuws, maar ook veel positieve berichten.

Hopelijk kan ik me snel in een nieuwe groep melden....

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie, komt goed meid!!!!! morgen heb je een fantastische echo. ik mag vrijdag weer... en met die bandenpijn moet de kleine het wel goed doen.. hihi

17. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hoi

Eindelijk ook nu met de 2 cijfers! 10 weken. Over 2 weken termijn echo!
    Voel me merendeel wel oké maar met meds hoor. Vandaag weer even niet lekker. Maar mijn man en mijn vader waren vandaag allebei bij me in de winkel.... En die zijn zoooo druk samen! Toen ze eenmaal weg waren ging t wat beter :)

Mooie echo's weer en las ook verdrietig nieuws. Balen zeg! Sterkte!

Morgen gaan we met onze dochter naar Dora in theater! Zitten op de 2e rij! Ben benieuwd hoe onze dochter het gaat vinden :D

Las dat veel meiden naar junkfood smachten!? Hier totaal niet! Moet er niet aan denken! Alleen lichte dingen krijg ik binnen en lekker groente en fruit. Morgenavond ga ik sushi eten met wat meiden en daar heb ik dus zoooo trek in, vind dat momenteel echt heerlijk. Vorige week al zelf gemaakt, Haha maar natuurlijk wel veggie ;)

Fijne avond

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ahhhh ik wil ook sushi maar durf niet is toch rauw???

19. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    jeeeeeeeeeetje dames wat kletsen jullie hard :D
    hier ook weinig online
    vroeg op bed etc

vrijdag termijn echo, dan ben ik ongeveer 10+5 als die in orde is zal ik ook iets geruster zijn denk ik.....

ik heb bijna nergens zin in qua eten.... had ik bij de eerste ook
    ik ben normaal een echte snoepkont, maar word er nu snel misselijk van... dus op zich wel goed hahaha

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ik eet de hele dag door zodat ik maar niet misselijk word... Ben straks echt tonnetje rond denk ik lalalalaa

Deel Deze Pagina