Hier niet meer misselijk(stom he dat je dan meteen gaat twijfelen of alles nog wel goed is) Ik merk wel heel goed als ik teveel gedaan heb.Mijn buik is 's avonds zo hard als een voetbal,echt niet prettig. s'morgens ben ik weer bijna plat. Moet donderdag voor intake en 3de echo,vind het toch wel weer super spannend nu die dag dichterbij komt,wel jammer mijn vriend moet werken en kan er niet bij zijn.ik ga samen mijn ons dochtertje.
hahah suus dat zei ik nog tegen me man. vanmorgen 2 x boterhammen en bak yoghurt met appel. 10 uur weer een appel midags 4 sneden brood. middags weer bak yoghurt met appel avond lasangna best bord met salade. en vanavond 2 snenden brood met een bak yoghurt en banaan! Als ik niet moddervet word weet ik het ook niet meer! hahahaha ik eet echt veel, maar el gezond brood, fruit. Warm eten. Echt heerlijk. heb dit sinds anderhalve week. maar goed ben 162 en woog voor de zwangerschap 49 kilo dus het kan ook wel een kilo erbij aan! Maar ikmoet er wel om lachen bij me zoontje had ik dit pas vanaf een week of 30!
Halloo! Ook ik heb vandaag weer een echo gehad! Het was 1 kindje en alles was goed! We hebben het hartje gehoord en de beeb heeft al ff naar ons gezwaaid. Volgens de vk zijn wij de gevarenzone uit. Ook het bloedonderzoek was helemaal goed! Wij zijn 1 dag vooruit gezet, nu op 9.2 weken zwanger. Dit betekent dat mijn uitrekendatum nu een dag is terug gezet naar 26 mei 2013
@suuskie, hier loop ik ook de hele dag te snaaien hoor. en het is niet allemaal gezond @mamavand, jeetje 49 is wel weinig hoor.... pffff ik ben net zo lang, doe mij er maar 10 kg bovenop haha. maar je eet goed iig @gizmobo, fijn dat je echo oke was @linda, nee hoor is niet raar... maar wel fijn dat je je beter voelt... dat maakt een zw toch een stuk fijner @love, ja en strax komt er iets wat je ineens fantastisch vind en dan ben je de hele zw verslaafd aan dat eten haha
goedemorgen meiden, @harde buik herken ik ook linda....freaky he....en ik merk dat ik het ook heb wanneer ik me niet lekker voel hoe het komt weet ik ook niet...is wel iets om na te vragen aan de gyn denk ik..want lijken dan wel harde buiken maar dat kan zo vroeg toch nog niet? @Hier ook al dag 2 met hoofdpijn....hopelijk ga ik dit nu niet krijgen ipv misselijkheid hoor....of ja liever hoofdpijn dan misselijk eerlijk gezegd maar even goed pfff....
Gizmobo wat fijn! Hier al hele nacht en ochtend op wc darmen spelen en wedstrijdje Pfffff Maar goeie nieuws is nog 2 uur en dan echo! Spannend Sas hoofdpijn is ook geen pretje denk ik...
zijn misschien de zenuwen suuskie?? ik had dat ook iedere x bij controle dat ik me niet lekker voelde....toch onbewuste spanningen
suuskie spannend! doemaar, whahaha ja wie weet! maar bij de 1e ook niet gehad gizmobo, fijn dat alles er goed uit zag!!
@love, weet nog wel wat waar je bij de eerste geen last van had.. ik iig niet.... een brok in de keel bij het kijken naar een concert van k3 met mn meisje vanmorgen... hoezo last van de hormonen
hey allemaal! sorry reageer weinig maar ben heel druk! morgen op vakantie dus ook weet even niet hier.. echo vandaag was super!! hij/zij bleef bewegen en wilde niet gemeten worden haha.. nu 11 weken en 1 dag dus beetje verder.. val ik denk ik net buiten deze club..
Jaaaaa goeie echo!! Kleintje wasdruk dus konden bijna niet meten of n foto maken hahaha kleine adhd! Zooo blij weer
@ suuskie: wat fijn dat de echo goed was. En betreft sushi. Je mag rauw vis maar geen gerookte zalm maar voor de zekerheid eet ik vanavond vegetarisch. Better safe than sorry. En dat is ook heerlijk! Moet trouwens nu niet denken aan rauw vis... Lees dat we allemaal lekkere drukke beebjes hebben! Hihi dat beloofd wat! @hier. Vandaag vergeten de flessen voor mvm buiten te zetten... Slim ze komen altijd wel vrij laat dus net buiten gezet hoop dat ze nog moeten komen... Waren vandaag bij Dora in theater. Dochter vond het fantastisch en was heel teleurgesteld toen het afgelopen was hihi.
Jaaa weer goede echo's wat fijn!! Suuskie wat zul je opgelucht zijn! Ik had trouwens helemaal geen stuiterend kindje, heel even bewoog ukje zijn armpjes en beentjes maar dat was het dan ook hihi. We zullen zien over 7 maandjes... Wat leuk Frogiieh dat je dochter Dora zo leuk vond! Kon ze het goed volhouden? Ik durf eigenlijk nog niet zo goed met Yanoah naar dat soort dingen, maar goed het is dan ook echt geen kindje dat stil blijft zitten geloof ik... Liefsvanmama ik hoop ook voor je dat je snel bij een clubje mag aansluiten, knuffel!
Wie van jullie doet de combinatietest? De vk sprak behoorlijk op me in gisteren zeg pfff, ik ben nu 37 dus is er al geen sprake meer van screening maar van diagnostiek en wordt je eigenlijk raar aangekeken als je er geen gebruik van maakt. Vanavond nog maar eens goed over praten met mijn vriend...
Vanmiddag een hele mooie goede echo gehad!!! Beebje was heel beweegelijk en het hartje klopte heel mooi We konden zelfs al de armpjes en beentjes zien... Definitieve uitgerekende datum 30 mei