@mamavanmouaran, valt mee hoor.. ze heeft eventjes gepiept en au gezegd en dat was het. vervolgens een dappermedaille gehad. maar goed, oogjes, oortjes, hart longen lever darmen ok. lengte nu precies 1 meter haha. gewicht 14,55kg dus ook goed. zijn er vanaf, alles gaat nu naar de schooldokter @sasje, volgende week naar de dermatoloog bij onze huisartsenpraktijk. dan zien we wel wat er gaat gebeuren. ja fijn he zo veel controle, ik heb tot nu iedere week een echo gehad.. das ook wat overdreven misschien, maar wel fijn. poepen zal zich strax wel weer herstellen, maar wat je kunt proberen en dat staat normaal bij de zonnatura en/dieet producten is sinasappelsap van nutricia met extra vezels om tijdens de zw je darmen wat beter te laten werken.. 1 per dag doet wonderen. heb het effe opgezocht, het heet stimulance. @Suus, veel plezier. babydump heeft wel wat aan positiekleding hangen.... althans die bij ons. maar vind dat allemaal zo duur. en dan ga ik wel naar noppies winkel die het ook niet voor niets weggeeft haha
grrr ik heb zo iets irritant aan mijn rechterbeen....zodra ik ga staan trilt die op een bepaalde plek heb het nu al 3 dagen heel irri!!! wij hebben onze kamer ook al gevonden maar ik wil eerst nog bij babypark en van asten gaan kijken.....wij vinden de athene erg mooi bij babydump
meiden ik heb ook zo vresselijke pijn in me darmen. Wat kan ik daaraan doen?? Zo erg had ik het bij mijn zootje niet maar nu is het verschrikkelijk me hele buik doet pijn! Is echt niet normaal. Liefs mamavand
Babydump viel tegen maaaar owjeeeej We hebben helemaal tegen onze principes in een wagen besteld! Hahaha echt erg! Het is de joolz earth elephant geworden (krijgen hem van de familie) En heb 1 legging meer was er niet, wat is positiekleding lelijk Hoe was de echo van laura?
@suus, haha tja positiekleding kan tegenvallen maar dan heb je echt het verkeerde te pakken... bij ons zit ook een noppies en daar vind je echt super leuke dingen... en bij h&m, hema is het allemaal wat minder opvallend dat gaat echt wel.. en ik weet niet of er een promiss bij jullie in de buurt zit, maar die hebben ook een afdeling positiekleding die ook goed te doen is.... en sommige dingen van miss etan ook. geen idee nog niets van laura gezien
Onze hema's hebben geen mama afdeling super super irritant! H&m ben ik nog nie geweest en noppies lijkt me duur? Ik heb nog 7 mnd om op warenonderzoek te gaan...
@suuskie, ja noppies is redelijk geprijst, had vorig jaar toevallig geluk de spijkerbroeken die ze al jaren hadden gingen eruit omdat ze iets veranderd werden, dus heel goedkoop kunnen krijgen.. en je moet opletten wat je koopt... maar op zich is het te doen. oh balen dat hema dat niet heeft... ach ik heb er alleen een legging vandaan haha.... en miss etam? vind wel dat dat daar kleren zijn die je echt aan moet zien... ik pas bijna geen kleren, neem het gewoon mee en dan is het goed, maar daar moet ik het soms wel effe aanzien.
He dames, Hier ben ik eindelijk weer eens. Hoe waren de echo's vandaag? Ik moet nog bijna 2 weken wachten... Wat duurt het lang... Ik ben weer opnieuw heel misselijk en moet weer veel overgeven, Vorige week in mijn vakantie ging het goed. Nu ik weer druk ben met werken, gaat het niet. De maandag gaat vaak nog maar vanaf dinsdag is het echt een hel. Heb vandaag een dagje thuis gewerkt (werk 4 dagen in de klas en 1 dag buiten de klas) ook gesproken met directeur. Hopelijk kan ik het volhouden. Het zwanger zijn valt me nu echt vies tegen... Heb er ook nog eens 2 dagen migraine bij en huil huil huil... (sorry, klaagmodus gaat weer uit, maar moest het ff kwijt) Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en kan ik binnenkort er een beetje meer van genieten...
Hoi,sorry dat ik op me laat wachten. Heb vanmorgen intake en echo gehda.Kreeg uitwendige echo dus niet zo duidelijk.Heb ff geen puf om hem in te scannen.Komt nog wel. Ik was samen met ons dochtertje(vriend was werken helaas, is zzp-er dus kan niet zomaar vrij nemen).Dochter was helamaal verleifd op ons babietje. Ik ben nu 9+1. Krijg over 4 weken weer een echo maar ze gaan nu in principe uit van uitgetelde datum 29 mei. Het hartje klopte goed en hij/zij lag heerlijk op zijn rug te dobberen. Voor de 20 weken echo hebben we medische indicatie voor maastricht,omdat ons dochtertje een hartafwijking heeft gehad krijgen we 20-weken echo met een kindercardioloog erbij. Ons dochtertje roept voortdurend dat het een jongetje is, de wijsneus. Oma bekeek de echo en zei, ach wat een ienie-mienie baby, maar daar werd Marit boos van.Nee,de baby is gewoon heel klein,en ienie-mienie is van sesamstraat. haha. Heb straks kei-hard moeten janken.Waren bij opa en oma aan het eten en na het eten ging Marit met opa spelen. Ze waren een beetje wild en marit vloog over de rugleuning van de bank met haar hoofd op de grond. Ik had zo met haar te doen. Tand door de lip, een bloedneus en een grote dikke blauwe bult op haar hoofd. Toen kon ik de tranen zelf niet meer houden. Ze ligt nu net pas in bed,heeft een sinasprilletje gehad voor de pijn, moeten haar straks wakker maken om te kijken of ze helder reageert. Ben nu kapot, ga me wassen en naar bed. Morgen werken. Samenvatting van de dag. geen zak gedaan in huis. een super-echo gehad samen met ons dochtertje en lekker alle tranen uitgejankt voor het slapen gaan. Welteruste allemaal
@linda, iig een super echo... maarre maastricht? woon jij daar dan ook in de buurt..... grappig... ja tenzij ze het leuk vinden om je vanuit boven de rivier naar onder te sturen voor een echo haha ach en die dagen horen er nu eenmaal bij. ik heb ook van die doelloze dagen ertussen zitten... wordt echt tijd dat ik uit die ziektewet kom en weer wat zinnigs ga doen zo langzamerhand. nou duik mijn mandje in, morgen de eer aan mij om weer even te spieken... vriend en dochter gaan mee.. vriend voor de eerste keer... zo dan... haha. dan gelijk effe bloedprikken voor zw en nekplooi hebben we dat ook vast in de pocket
Ahhhh linda wat erg van je meisie! Arm kindje Fijn dat je echo goed was! Doemaar heeeeel veeeeel plezier morgen! Leuk leuk leuk Truste iedereen
*komt even snel goed nieuws brengen* Vanmorgen een pretecho gehad. Was zo onzeker! Maar ons beebje doet het super! Precies op termijn en alles erop en eraan wat nu hoort. En net als zn grote zus zn handje naast zn hoofd hahaha. Ben heel blij en weer even gerustgesteld. Dinsdag officiële termijnecho. Ben alleen nog steeds kotsmisselijk ondanks de meds, dus duik zo mn bedje weer in. Kom maar op met alle goede echo verhalen!
meiden ook ik zet mijn klaagmodus aan.. uk trek het echt niet meer...ik ben weer zo ziek...ben er echt helmaal klaar mee kan alleen nog maar huilen wat een ellende dit....had zo gehoopt dat ik na dit hele traject een fijne zwangerschap zou krijgen maar helaas dus ik ben op en wacht het weekend af en anders bel ik maandag naar het zh dat ik het niet meer trek. heb net zetpil genomen en kruip zo mijn bed in.