@Ziek en beroerd: sterkte allemaal! Hier is het ook geen feestje... @Echo's, leuk hoor! Allemaal al babietjes om te zien met armpjes en beentjes! Wij hebben onze babykamer gekocht! Hij staat bij schoonvader want daar gaat mijn man met schoonvader hem schuren en schilderen. Het gaat een brocante kamer worden, wit voor een meisje, grijs voor een jongen. Dus vanaf 10 december-geslachtsbepaling kunnen ze gaan schilderen, tot die tijd beginnen ze vast met schuren want dat is echt een hoop werk nog! Verder ben ik nog steeds hartstikke beroerd. Vandaag bij cardioloog geweest, ze hadden ritmestoornissen en boezemfibrilleren gevonden. Ze stonden niet helemaal te springen om deze uitslag, maar hopen dat het niet erger gaat worden anders ga ik extra medicatie krijgen en dat is het laatste wat je zwanger wil natuurlijk. Heb trouwens heel veel zin in de echo maandag! Hopelijk zien we dan echt al een beetje de vorm van een klein babietje!
@lopi, hoop voor jou ook dat die spanning eraf gaat... @chickie, ja hoor maandag zie je al een echt minimensje. Tof zeg babykamer. @dna, leuk dat je het hartje al gevonden hebt @appeltje, cnl en sasje... hopen snel op beter.. Hier 10 weken hoera, de dubbele cijfers.. ben blij ermee. zo nu douchen, aankleden en naar de zwemles met de kleine meid
Wat zijn er toch een hoop misselijk hier! Ik had het bij mn dochter t/m 13 weken, dus heb nog even te gaan. Hoop dat het dan weer over is. Het belemmert je zo he! Heerlijk al die goede echos! En zo leuk idd dat het nu echt kindjes worden om te zien. Wat gaat dat toch hard. (al duren de weken hier maanden voor mn gevoel ) Zijn er nog meer dames die het nog niet vertelt hebben? Wij gaan het pas net voor de 12 weken vertellen. Ik bedacht me gisteren dat ik morgen al op een kwart van de zwangerschap zit! En sommige hier zitten al bijna op een derde! Whaaa zo gaat het wel heel hard! Geniet ervan dames!
Chickie leuk babykamer! Doemaar jeeeeej dubbele cijfers! Dreamer 1/4 i like! Haha ikke ook bijna en wie weet bevallen we eerder Mauw jij ook fijn weekend Hier nog steeds niet vooruit te branden Wel ons portiek versiert en kindjes blij gemaakt met heeel veel snoep Was weer leuk halloween
Wat leuk Halloween! Hier niets gehoord of gezien. Het kan ook zijn dat ik lag te slapen Even een vraag: Hebben jullie een gezinsauto? Of willen jullie dit kopen? Wij zijn ons aan het oriënteren maar komen er nog niet helemaal uit. Wie heeft er tips welke auto handig is!
Ehm elke auto met 5 plaatsen is goed toch?? Wij hebben een opel astra 5 deurs en een c1 5 deurs Prima vinden wij! Wagen past achterin en zitje op de stoelen!
Ik heb ook een C1 maar 3deurs en vind het zelf een beetje krap. Mijn man heeft een Seat Leon, ook 3deurs. Wij willen nu 1 grotere auto ipv 2 autos. Opel Astra is inderdaad ook een optie!
Ja 3 deurs is onhandig, maar n auto is n auto Onze toekomstige wagen past trouwens wel achterin bij de c1 ff gecheckt haha en de baby zal altijd naast mij 'Zitten' op passagiersstoel.. Heerlijk he die wintertijd?
Wel fijn om te weten dat het past! Nu heb ik minder 'haast'. Ik dacht echt dat het krap zou worden. Ja heerlijk! Wij gaan zo wandelen in het bos. Vanavond weer heerlijk de kaarsjes aan. Fijne zondag!
mauw wij hebben een bmw 320 van 2005 met 5 deurs ideaal! Ook aardig wat kofferbak ruimte. Alle zieke!!! Sterkte en beterschap @all ik heb even par daagjes rustug aan gedaan druk gehad, en als ik teveel op internet zit maak ik me aleen maar zorgen! Dus hier even rustg aan. donderdag echo! Ben zo benieuwd!!!
@mauw, wij hebben een Jeep Cherokee, dus ruim genoeg en ik rijdt een Renault Clio 3-deurs... alles past er in dus voor mij ruim genoeg
Hier rijdt mijn man de 3-deurs clio, en ik een skoda fabia combi van de zaak. Die laatste is meer dan ruim genoeg, en niet zo duur.... Manlief ligt ziek in bed: last van zijn ingewanden. Hopelijk is het voedselvergiftiging en geen virus, want ik heb geen zin om aangestoken te worden. Hij is echt zielig, maar ben wel heel blij dat ik het niet heb!
Hier op zoek naar een gezinsauto. Rijden nu in Opel corsa 3 deurs uit 2007. Die is echt te klein dus zijn al op zoek! Iemand nog tips haha! Hier een lekkere luie zondag...! Heerlijk!
wij hebben een opel zafira,Grote ruime achterbak met in de vloer nog 2 extra stoelen verborgen,dus een 7-persoons auto. Ik kan hier de wandelwagen met wieg in zetten zonder iets in te hoeven klappen.
goedemiddag meiden, ook wij moeten op zoek naar een nieuwe auto......en we zijn zo verliefd op deze auto...we rijden nu een hele mooie bmw 3 serie van 2003 maar deze heeft lederen bekleding en kan de hoedenplank niet eruit halen want zit vast verwerkt aan achterbank. en nu gaat de duo kinderwagen sowieso niet meer passen, dus wij gaan op zoek naar een bmw station van 2006/2007...
@sasje, he hoe is het met jou vandaag. Wij hebben in de jeep ook lederen bekleding, iedeaal schoonhouden indien nodig
@sasje, super!!!! hopelijk de eerste van vele .....hmmm mag mn spelling ook in twijfel trekken boven dit berichtje... iEdeaal.... foei foei foei.... nou ja blond zullen we maar zeggen. Nou ik heb hier echt last van mijn banden, darmen.. doet echt enorm veel pijn, liep er krom van... pffff morgen effe de vk bellen om te vragen of er niets tegen te doen is... loopt helemaal door tot mn billen, dus buik, onderrug buik. net wel effe op de wc gezeten dat lucht wat op.