16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    suuskie ik voel ze ook niet :( en zoveel vet heb ik ook niet :(

@mamavand nee ik heb dit niet meer gevraagd aangezien dit een echoscopiste was en geen arts of iets dergelijks...ik zal dit over 2 weken eens aan de gyn vragen...

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    zorgverzekering: ik heb gehoord dat ze vanaf 1 nov ( morgen) de nieuwe pakketten online gooien! dus dan ga ik ook ff koekeloeren welke t beste is... volgens mij als je zwanger bent ben je sowieso goed gedekt ook als je 'maar' 2 sterren hebt.. je hoeft niet max te verzekeren.. tenminste niet bij die van zilverenkruis.
    wtb tandarts is een ander verhaal, manlief kreeg een kroon: hoppa 600 euro betalen..

3. Femya

Femya Niet meer actief

Nee ik ben helemaal niet dun (flink te zwaar helaas) maar moet wel zeggen dat ik vanaf dag 2-3 na eisprong al kan voelen dat ik zwanger ben door druk in mijn baarmoeder, dus volgens mij ligt het eraan hoe gevoelig je baarmoeder is ofzo...

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voel nu als ik op mijn buik lig het 'ballonnetje' van mijn baarmoeder, maar verder nog helemaal niks... Ik zal dus ook (on)geduldig moeten afwachten....

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hmmm kga straks even op mn buik liggen! hahaha

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik voel helaas ook nog niets. Ik kijk er wel enorm naar uit, ik probeer er ook echt op te letten. Ik voel alleen mijn darmen...

7. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hey dames,
    Vieze smaak herken ik. Geen idee waar het vandaan komt...
    Zorgverzekering, moet ik nog eens achteraan ja. Nog niet naar gekeken..
    Hier aan het aftellen tot dinsdag. De 12 weken echo en als die goed is wordt het tegen iedereen verteld. Nu weten ouders, broer, zus en beste vrienden het...! Heb er zin in!

8. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Ik ben sinds deze week trouwens niet meer zo misselijk. Kan weer gewoon opstaan en hang niet meer boven de wc! Wel nog een weeïg gevoel en erg moe (lig vroeg op bed) maar dat is niet zo heel erg! Wel sinds vandaag opeens laat van pukkeltjes... Hmm die hormonen zijn flink bezig...!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik ben 162 en 49 a 50 kilo dus niet echt dik! Maar vlgens mij heeft het ermee te maken hoe je baarmoeder ligt!
    Ik voel het wel heel duidelijk en de latste twee dagen word het steeds meer.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeej tweety, lekker hoor... ben je er zometeen vanaf misschien wel:D

@voelen... ik voelde linette echt schoppen met 19 weken.. daarvoor niets
    Arnaud met 12 weken kriebelen met 17 weken schoppen
    dus nu zal niet anders zijn... 1 keer gevoeld 2 weken terug die kriebel dan.. zal binnenkort wel komen.. en schoppen, draaien, duwen met een week of 17 ook

@suuskie, ik zit bij cz en ga echt niet overstappen... ze bieden een goed pakket.. enige is dat ik nu de pakketten ga vergelijken of ik strax beter uit ben met een aanvullende gezinspolis of wat ik nu als aanvullende heb en extra tandarts... maar daar zit ik wel goed.

@appeltje ach ze zijn gewoon irritant... ik wil zij zeggen dat ze ook willen maar uiteindelijk gebeurd er niets. ze zei tegen me dat de arbo niet zo snel stappen hadden ondernomen.. hallo ik heb dat gemeld een paar keer en werd mij medegedeeld zelf de arbo te bellen....en zei haar gelijk, dat is niet aan mij.. jullie moeten de arbo opdracht geven mij op te roepen, is niet aan mij om mezelf op te roepen ten gunste van jullie... ik heb mijn eigen plan getrokken, zelf gesprekken gevoerd met de reintergratiebureaus (moet 2de spoor bij mij) en een keuze gemaakt.. hun een plan laten opstellen en die naar mijn werk door te sturen.... dus ik ben ze een stapje voor iedere keer. en nu willen ze bij een ander bureau nog een offerte laten maken, maar heb al te kennen gegeven dat ik daar toch niet naar toe ga. wat ik heb uitgekozen past bij mij, voel ik me veilig en daar kan ik wat mee... en dat is het belangrijkste ik moet reintergreren;)
    sorry weer een heel verhaal

11. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken de vieze smaak helaas ook. Ben ook vreselijk misselijk en hang ondanks medicijnen toch regelmatig boven de wc dus dacht dat het daarmee te maken had, geen idee.

Over het kindje voelen, ik denk dat ik het gisteren gevoeld heb, maar twijfel erg omdat mijn darmen ook zo aan het rommelen zijn. Bij de eerste 2 voelde ik het rond de 17 weken. Ik zou het gevoel moeten herkennen maar ben toch niet zeker, lijkt nog zo vroeg.

@Doemaar, wat een vervelende situatie zo, succes!!

Ik heb vanmorgen bij mijn oudste in de klas geholpen met het voorleesontbijt, broodjes smeren en daarna opruimen. Erg leuk maar geen goed idee als je last hebt van zwangerschapsmisselijkheid. Ik heb me in de klas goed gehouden maar op de fiets terug goed beroerd en eenmaal thuis kon ik alleen maar spugen. Morgen even andere medicijnen vragen want dit helpt niet en ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden. Sasje, wat heb jij tegen het overgeven?

12. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enenenenenenenen???? :D

Manlief vind dat ik niet op mijn buik moet gaan liggen, misschien plet ik de baby wel ;)
    Hij is zo lief, maar soms een beetje te. Kan me dat namelijk niet voorstellen.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy hahaha, nee hoor die plet je niet.... die zit goed beschermt... je gaat vanzelf anders liggen als je niet meer lekker licht op de buik.

hier koppiijn pffff heel irritant. strax boodschappen doen, en vanmiddag komt de gemeente hier met een delegatie, heel fijn maar heb er niet zo een zin in.. nu eerst eten want sterf van de honger

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Haha niks hoor wel n beetje buik in de weg gevoel maar geen ballon ;)

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Volgens mij moeten er n hoop voor n echo vandaag toch? Ikke in ieder geval en ben weer bloednerveus!!!!
    Zit alweer de hele ochtend op t toilet hoe bedoel je spanning...

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier!!!
    Ik moet nog tot na het weekend wachten....

17. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Succes allemaal met de echo!!! :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@buik slapen, hier zegt vriendlief juist; geniet er nog maar van want nog ff en dan kan het niet meer :)

@medicijnen ik gebruik zetpillen van primperan :) helpen goed!
    heb ook emesafene gehad maar daar kon ik me niet mee redden.

@ echos meiden die vandaag moeten heel veel s6!!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie haha meis relax komt goed... voor mij is dit de eerste week dat ik geen echo heb.. volgende week de 12 weken echo en nekplooi.. daarna mogen ze me wel voor om de week inplannen... denk ik....

alles echo's veel plezier en fotootje spammen he

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    thanx!!! ben toch stiekem nog zenuwachtig! ml kon eerst niet mee maar heeft nu toch geregeld dat hij kan! ik moet om 15.15 uur pfff duurt nog lang

Deel Deze Pagina