ik mag tochnog vanavand! Ze belt me net moet om 17.30 terug bellen en dan mag ik waarschijnlijk om 18 uur komen! Dus ik ben helemaal blij!!!!
gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's en foto's daar kunnen we toch allemaal weer ff op vooruit. Mijn dochtertje zegt dat onze baby een jongetje is.We zijn benieuw of ze gelijk heeft
nou bij is de NUB theorie blijkbaar nog erg moeilijk het staat nu 4 x jongen 3 x meisje (inclusief ander forum) dus ben benieuwd over ruim 3 weken naar jan koning voor geslacht andere echo's ook goed gelukkig! mama, fijn dat je dan nog mocht komen!
@love, ik dacht in eerste instantie ook een meisje... ondanks dat ik geen kaas van nub heb gegeten @mamavand, joehoe wat fijn. @linda, haha mijn dochtertje zegt de hele tijd een zusje... eerst zei ze een broertje en een zusje, nu is het alleen nog een zusje
nou meiden onze kleine ukkie doet het goed! Ik sta gelijk met mij banner en uitgerekende datum blijft dus 31 mei! verder was het druk aan het shoppen en bewegen. Maar het doet het goed. Onz zoontje zegt steeds doe maar broertje, zusje is niet leuk. maar de reactie om ons heen van vrienden en familie blijft overtuigend staan op een meisje. Dus ik ben benieuwd over paar weken weten we het!
Jaaaaa ik heb frummel gevoeld!! Ik zat voorover en ineens voelde ik het diep van binnen kriebelen!! Wauw
Ow nog n mijlpaal: zojuist het hartje gevonden met de angelsound!!! Wauw onze dag kan niet meer stuk! Hoe zijn de andere echos gegaan? En mamavd?
Suus wat fijn! Wij zijn nog steeds de angelsound kwijt helaas... Love en mamavand mooie echo's! @hier ik ben ontzettend ziek! Keelpijn, oorpijn ontzettend koud spugen... Straks maar even naar de ha. Gaan volgende week (eindelijk) op huwelijksreis en wil er niet ziek heen gaan! En dan gaat de hond ook nog spugen... Het is niet mijn dag vandaag.
Beterschap Froggieh! Wat een heerlijk vooruitzicht op huwelijksreis! Hoop dat je snel opknapt! Vandaag heerlijk vrij!
Hallo allemaal, Ik heb jullie verhalen meegelezen. Dacht zelf dat het niets voor mij was om mee te schrijven, maar kan het nu toch niet meer laten. Ik hoop dat ik nog op de lijst mag bij jullie! Ik ben 28 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap. Heel spannend dus allemaal. Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger en heb mijn eerste mijlpaal dus gehaald. 1 termijn echo gehad op 23 oktober, wat was dat geweldig zeg! Het was heel bewegelijk, ben helemaal verliefd en kijk regelmatig naar de fotos. En was zo blij dat het allemaal goed was. Volgende week 9 november heb ik mijn tweede echo: voor de nekplooimeting. Heel spannend. Ik hoop zo dat het goed is, zou echt niet weten wat te doen als het niet zo is. Maar ja dat wordt afwachten dus. Mijn vriend vond de combinatietest heel belangrijk dus toch maar besloten om te doen. Ik heb hele goede eerste 3 maanden gehad. Was wel heel moe, maar verder weinig kwaaltjes gehad. In de ochtend even misselijk maar zodra ik iets heb gegeten was dit weer voorbij. En nu is het helemaal weg. Ik ben zelf jeugdverpleegkundige op het consultatiebureau, dus zie heel wat babys . Zo leuk om het nu allemaal zelf mee te gaan maken. Groetjes
welkom djtje!!! in principe mag je de (recentste) lijst zelf kopieren en heerlijk zeg die eerste 3 maanden zo goed doorgekomen!!! ik heb toevallig gister de nekplooi gehad, die was gelukkig netjes 1.6 maar idd ik had ook wel even moeten bedenken als die ineens boven de 3 zou zitten hoe of wat dan....