16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk inderdaad op dezelfde dag uitgerekend.
    Heerlijk he om de eerste mijlpaal te hebben gehaald. Echt genieten.

Vandaag zou de vader met vriendin van mijn vriend komen en wilde we het nieuws vertellen. Melden ze het af omdat ze ziek zijn, grrr. We wilden het al eerder vertellen maar het lukte niet eerder. En nu duurt het nog langer. Morgen krijgt mijn vader het te horen (ook hij kon niet eerder). Onze moeders en beste vrienden weten het al. Wilde het zondag helemaal openbaar maken, maar dat de afspraak van vanavond niet door gaat gooit het roet in het eten.

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    dtje... grrr irritant!
    kun je het nog niet vertellen...

3. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Djtje: welkom en gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag uitgerekend, gezellig!

Vandaag de 12 weken grens gehaald *vreugdedansje* Toch wel een beetje een mijlpaal. De roze wolk is er al wel een beetje hier. Ik luister elke dag voor het slapengaan heel kort naar het hartje, en dat stelt me zo gerust. Nog 2 weken tot de volgende echo. Wat duurt het wachten lang zeg. Heb vandaag ook eventje een kriebeltje gevoeld in mijn buik bij het bukken. Ik probeerde het later nog eens, maar het gebeurde niet meer. Vraag me af of dat ons ukje was?

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Thx dames. komt goed

degene met een mijlpaal, gefeliciteerd.

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ow *helemaal verliefd* net weer stiekem hartje geluisterd en ik vond hem meteen!!! *zwijmel zwijmel*
    en noem mij titatovenaar ik voel de kleine frummel ineens vaker
    Kleine kriebels zijn t *zucht* zwijmel

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ suuskie: jaaa heerlijk he luisteren! Ik vind hem ook meteen. Bij mij ligt hij trouwens altijd meer aan de linker kant van m'n buik. Het lijkt zelfs dat mijn buik links iets dikker is dan rechts, kan dat?
    En dan dat voelen er nog eens bij, moet heerlijk zijn om het zo vaak te voelen!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    owwwww ik wil ze ook voelen :(

8. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dtje, welkom!

Doemaar, heel veel sterkte vandaag!

Ik werd vanmorgen gebeld dat de echo voor de combinatietest (wil mijn man erg graag) vandaag verschoven moest worden en of ik vandaag wilde komen. Mijn man gebeld en samen in de auto gesprongen. We hebben weer genoten van ons wondertje. Zo braaf als het bleef liggen voor de termijnecho, zo onhandig lag het nu. Een soort verstopt en gebogen. Ik heb dus moeten springen en met het echo apparaat is flink op mijn buik geduwd en gelukkig is het uiteindelijk gelukt om de nekplooi te meten. Het was 1,3 en lijkt dus goed. We hebben weer mooie foto's gekregen. Zal er 1 plaatsen maar hij is niet zo duidelijk, met mijn telefoon genomen.

Bijgevoegde bestanden:

9. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Cinl wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en de meting gunstig was! Een verassing dus dat je vandaag een echo had. Lijkt echt een mannending de combinatietest lijkt het hier. Ook hier vind mijn vriend dit zo belangrijk en heb dit bij meer van jullie gehoord.

Suuskie wou bijzonder dat je nu het kindje al voelt en het hartje al kan horen!

Sasje ook ik heb nog niks gevoeld, ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

Over twee weken hoor ik als het goed is voor het eerst het hartje bij de vk. Dit lijkt me inderdaad heel bijzonder

10. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djtje: Welkom!!!

@ Suus: mooie echo! Wat bijzonder dat je het al voelt!

@ clnl: Haha, lekker eigenwijs dus ;) fijn dat de nekplooi er goed uitzag. De echo is ook moooooi!!!!

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden, hier alles goed lijkt beter te gan, ik ben minder moe en voel me aardig goed!
    De roze wolk komt vanzelf meiden, bij mijn zoontje ook echt pas na 13 weken toen voelde ik me echt zwanger!
    Dus nog even geduld, het komt echt.
    Morgen krijg ik me angelsound, dus ben zo benieuwd of ik het kan vinden!
    Vk wilde nog niet luisteren donderdag. Dus ik ben benieuwd of ik het zelf kan viden morgen.
    We zullen zien, het frummeltje beweegt wel heel goed dus daar mogen we niet over klagen!
    Liefs

12. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hoi hoi mamavand,
    Fijn hè dat de roze wolk steeds dichterbij komt! Ik ben minder misselijk en spugen is gelukkig al weer een weekje geleden! Het moe zijn is er nog wel naar das minder erg. Gewoon lekker lui zijn en vroeg naar bed!

13. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    hier geen combitest gedaan uiteindelijk.

ik voel me ook totaal niet zwanger momenteel. niet misselijk, meer energie... ik kijk weer uit naar de controle volgende week woensdag..

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nou hier kan ik er neit meer onderuit dat ik zwanger ben hoor...krijg echt wel een dikke buik nu :)
    krijg echt opmerkingen van wat heb jij in 1 week tijd gedaan ;)

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Sas foto!!!!
    Mijn buik verstopt zich ineens, eergister n mega bobbel, gister niks en vandaag beetje haha

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha oke is in de maak :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    in mijn album want krijg hem hier niet geplaats...

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sasje, ja hoor een zwanger buikje hoor :D

@roze wolk die is bij mij maar tijdelijk... met 25 weken ben ik het meestal al zat haha.

@djtje, voelen duurt nog wel even hoor... in het begin is het echt wat gekriebel zo nu en dan... maar het echte schoppen, duwen en draaien komt ergens tussen de 17/18 weken en later.. komt goed;)

@buik hier een beste buik hoor... groeit bijna dagelijks zo lijkt wel

@erin, je zit in die 12 weken.. krijg je meer energie, misselijk hoort minder te zijn... komt goed.. schud je (.)(.) dan voel je je zwanger zijn wel haha

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Mooie buik sas!!!

20. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Mooi Sasje!!!

Ik heb soms ook een dikkere buik. Tot ik naar de WC en geweest, haha. Maar merk wel dat mijn buik niet helemaal plat meer is.

@mamavand: Fijn dat het wat beter gaat!

@erin: Wij hebben ook geen combitest gedaan. En voel mij daar ook goed bij.

Deel Deze Pagina