16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @ Suuske daar werkt mijn verloskundige helaas niet samen mee, het was of thuis, of ziekenhuis anthoniushove of kraamkliniek Westeinde. En anthoniushove heb ik niet veel goed van gehoord uit de buurt die daar bevallen is. Dus dan maar kraamkliniek. Gelukkig is het een apart onderdeel. Alleen als het mis zou gaan moet ik naar t ziekenhuis. En daar gaan we niet van uit. Eerste ook alles goed gegaan.
    En ze zeggen dat de 2e makkelijker is :p
    En vriendin van mij is daar pas bevallen en ze vond het geweldig en ze is best een zeurkous met dat soort dingen! Dus voel me er wel goed bij.

Met de eerste ben ik in bronovo bevallen, wat ik eigenlijk weer wilde (ben zelf ook in bronovo geboren) maar woon buiten de regio :(
    Toen ik zwanger werd van de eerste woonde we nog in Scheveningen en had geluk dat ik in bronovo mocht blijven omdat mijn oude kinderarts (wat nu de kinderarts van mijn dochter is) daar zit! maar helaas nu mag t echt niet... Zo balen!

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Onze vk was de eerste zw bij sportlaan aangesloten dus nooit over nagedacht sinds mn operaties daar gebleven
    Anthoniushove ben ik geboren! Grappig!
    Ik ken de kraamkliniek van westeinde niet maar wel dat mn buurvrouw laatst in westeinde is bevallen en dat ze dr te lang hebben laten doorgaan.. Wel eind goed al goed hoor
    Ik ken eigenlijk niemand die in sportlaan is bevallen behalve barbie haha

3. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Weer nieuwe dag en vandaag de termijn echo!! Spannend! Eerst ff ochtendje werken, dan in mijn pauze op controle (zit tegenover mijn werk) en weer middagje werken...! Succes vandaag allemaal!

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier tweety!!!!
    En de rest die vandaag echo heeft!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Trouwens wat fijn al die goeie echos gisteren!
    Zie dat alleen tweety echo heeft vandaag! Succes!

Hier weer thuis gebleven, beetje kop in t zand politiek kan ff de wereld niet aan en wil in bed blijven en doe datdus ook
    Normaal ben ik niet zo maar ben gewoon ff op..

6. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @ suuske, hihi ja barbie. Maar geloof dat ze het wel goed heeft gehad daar. voor mij is t ook te ver weg, dan beval ik straks in de auto haha. Woon randje Rijswijk (staat uit en sta in rijswijk) We zullen het wel zien. Als het kind maar eruit komt haha gaan tegen die tijd nog eerst kijken.

Ook gelijk vraagje aan alle meiden. Gebruiken jullie wat als jullie diarree hebben? (lekker op de ochtend ;)). Wij gaan donderdag op vakantie naar Egypte en hoor dat er veel diarree krijgen van de veranderingen in het eten etc. Dus wilde wel iets meenemen. En sowieso ORS (of was t OSR?)
    Heb altijd eerder last van obstipatie dan diarree maar in de zwangerschap weet je t maar nooit en wil absoluut niet daar iets halen haha

Fijne dag nog! Hier laatste werkdagje! Dan lekker 1,5 week vakantie :D:D Zooo'n zin in! En aan toe!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie het zij zo... gewoon doen;)

hier druk aan de poets.. boven al klaar.. beneden alleen nog zuigen en dweilen en dan steek ik mijn kop in het zand en kijk effe niet naar alle vette vingers op de ruiten;)

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor onze vakantie in Mexico hebben wij immodium gehaald. Werkte als een trein (manlief kon vervolgens 3 dagen niet meer...), maar weet niet of je dat tijdens zwangerschap mag...

9. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hier trouwens gister echo En hup! Daar is de buik :D
    Vanmorgen foto gemaakt. 12w2d
    Ben benieuwd of klanten er nu wat van gaan zeggen ;)

Bijgevoegde bestanden:

10. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Ik ga straks even naar de DA. Vraag het daar wel. Meneer die daar werkt heeft apothekersdiploma en weet echt alles! Ben al 100x voor iets naar hem geweest haha. Hij zal het vast wel weten. Zal m iig onthouden! Bedankt!

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Frog je mag niks van immodium ofzo hebben dus dat worden bananen en wit brood eten voor je ;) en bij buikpijn paracetamol en inderdaad Qrs of ors geeen ideee
    Wel leuk egypte!!! Waar precies?
    Neem daar niks van de dokter ik kreeg daar ook de bekende buikloop en kreeg jetsers van pillen die hielpen als n tiet maar ik had 3 maanden later nog obstipatie

Gewoon geen sla eten en geen drinken met ijsklontjes en dan komt het goed

DOemaar: zou ik ook moeten doen schoonmaken.... Misschien doe ik straks n poging

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Mooie buik frog!!! Ik heb toen aan dr gevraagd en je mag niks van diareeremmende med tijdens je zwangerschap

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh ik heb immodium en norit in huis... norit mag je geloof ik wel... immodium moet ik even kijken.. *sta op en loopt naar de medicijnen* ja je mag het gebruiken ook even gegoogled, maar advies is om het wel even kort te sluiten met de HA

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot zover mijn tip dan....

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Doemaar: ik mocht t nie van de ha? Khad toen de ergste buikgriep ever
    En hij verbood t me?

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, volgens mijn google ben ik de enige die zegt dat je immodium mag gebruiken;)... bel effe de vk op die weten het echt wel.
    NORIT MAG TIJDENS DE ZWANGERSCHAP.. daar is je oplossing staat op apothekers.nl:D wordt al jaren gebruikt door zwangere vrouwen die aan de diarree zijn

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oke kan bij twijfel dus niet doen. ze kan iig norit veilig gebruiken... dus dat is ook ook oke.. minder goed dan immodium maar t werkt;)

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    .... Gewoon duimen dat je geeeeen diaree krijgt hahahaha

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, mooie buik BTW:D

@suuskie, ja begin altijd met frisse tegenzin.. meestal doe ik de avond ervoor al de slaapkamers stoffen en dweilen en de wc's boven en beneden.. dat scheelt psychologisch een hoop haha

eerst effe een pak wasa leegeten.. hongerrrr

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha ja dat kan ook nog

Deel Deze Pagina