@erin, wat zeggen ze op de website dan van de levertijd oh zie het al normaal binnen 5 werkdagen, zou dus vandaag of morgen ook nog kunnen... ik zou ze effe bellen voor een lever indicatie @all, effe wat anders we lopen allemaal zo tegen de 12 weken aan, sommige wat verder, maar is het een idee om de mk's eraf te gaan halen...ik kan me voorstellen dat het voor de meiden die zo nu en dan meelezen confronterend kan zijn, of gewoon niet aangenaam daarnaast zijn ze allemaal bezig om opnieuw zwanger te raken of zijn zelfs al zwanger. laat effe wat weten
Thans doemaar! Meiden die ook echo's hebben! Succes! Ben wel zenuwachtig maat minder dan gisteren maar na de vorige keer wil ik het nu wel heel graag zien zit toch stiekum angst dat het toch niet Goed zit ofzo Suuskkw blij dat je gevonden hebt. Hoe laat heb je echo... Hier nog lang wachten pfff maar goed!!!
Doemaar: wat die meiden willen... Hier weer n sloot bloed, maakt me zo bang... Geen krampen gelukkig Net weer hartje gehoord... Wrom Ineens dat bloed snap dr niks van Hoop echt dat het niks is... Nog 2 uur wachten
Oh gets.... Hoop het ook. Zie dat we wel even ver zijn Vlinders, misschien er 1 zin van maken. In nagedachtenis ofzoiets... En aantal erbij. Maar wat de meiden willen idd
@suus, meis ik duim voor je, dit klinkt als veel bloed zoals je beschrijft @vlinders w8 gewoon tot de meeste ook hun zegje hebben gedaan
@suus, gedver wat rot zeg dat bloed ik snap je gevoel helemaal. maar je hebt het hartje nog gehoord..??Heb je een angelsound..? Misschien is het gwn een propje bloed ofzo..dat heb ik wel is vaker gehoord en gelezen..Ik hoop dat het niets ernstigs is..had je nou ook een echo vandaag..??Hoelaat @chilleke, hoe laat heb jij je echo..?? @doemaar, ik denk dat het voor de meiden die een mk hebben gehad idd confronterend zal zijn o misschien ook helemaal niet..Denk dat we het beste aan hun kunnen vragen wat ze willen. @all, ik heb om 11.40uur een afspraak ben echt super zenuwachtig...
Ik had ini minie beetje bloed verloren gister maar de vk va mij wijdte het puur aan me werk, ik werk op dinsdag de hele dag in de huishouding en doe dan best zwaar werk. Dus de vk dacht dat het daarvan was. Maar hier kan ik het harthje ook steeds vinden. En het beweegt ook duidelijk. Maar, hier is het nu weer over. hoop dat het meevalt. liefs
Tweede helft mei 2013 mama's lijst 14 mei - Sasje24 26j; 1e kindje zh ; fv 16 mei - Flotsje 29j; 3e kindje zh ; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje thuis ; fv 17 mei - Erin79 32j; 1ste kindje thuis ; bv 17 mei - DNA86 26j; 1e kindje zh ; bv 17 mei - Djtje 28j; 1e kindje 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje zh ; fv 19 mei - LoPi 34j; 1e kindje zh; bv 19 mei - Mothertobe1 22j; 1e kindje zh ; bv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje zh ; fv 20 mei - Happy2013 29j; 1e kindje thuis ; bv 20 mei - Kimmy 26j; 2e kindje zh ; fv 20 mei - Mauw 26j; 1e kindje ; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje zh ; bv/fv 22 mei - Astrid0 40j; e kindje zh/thuis ; bv/fv 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje zh ; bv/fv 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje /thuis ; bv/fv 24 mei - Marcia 30j; 2e kindje zh ; bv/fv 24 mei - Chickie 33j; 1e kindje zh ; fv 25 mei - Jesje1982 30j; 2e kindje zh ; fv 26 mei - Dreamer83 29j; 2e kindje zh ; bv 26 mei - Pinkelientje 25j; 1e kindje zh ; bv 27 mei - Senna 29j; 3e kindje zh ; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje zh ; bv en fv 27 mei - Gizmobo 22j; 1e kindje zh ; fv 28 mei - Sofie28 32j; 4e kindje zh ; bv/fv 28 mei - Ineke1983 29j; 2de kindje zh ; ks; bv 28 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh ; bv 28 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje zh ; bv 28 mei - Suuskie 27j; 1e kindje zh ; fv 28 mei - Kiwi1405 27j; 1e kindje zh/thuis ; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje zh bevalling; bv 30 mei - Appeltje1985 27j; 1e kindje zh ; bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje zh ; fv 31 mei - Zonzon 22j; 1e kindje zh/thuis ; bv 31 mei - Mamavand 25j; 2e kindje zh ; bv 01-juni - 83linda 28 j; 2de kindje zh; bv Afspraken 08-11: Happy 2013 - VK 08-11: Chilleke - 3e echo 08-11: Suuskie - 6e echo + combitest 09-11: Djtje - 2e echo + combitest 12-11: Femya - nekplooimeting 14-11: Sasje24- controle gyn 14-11: Tweety1983 - VK 14-11: Erin79- controle VK 15-11: DNA86 - 3e echo (nekplooimeting) 15-11: Doemaar - VK 15-11 : 83linda vk echo 15-11: Femya - vk controle 16-11: Dreamer83 - nekpooimeting 22-11: Appeltje1985 - 3e echo 22-11 : 83linda vk echo 22-11: Kiwi1405 - hartje luisteren/ uitslag bloedonderzoek 26-11: Lopi - echo 15w 03-12: Froggieh controle vk 04-12: Happy - Geslachtsbepaling 05-12: Erin79- geslachtsbepaling 10-12: Chickie - geslachtsbepaling 07-01: Doemaar - 20 wkn echo Lieve vlindertjes Pom77 - 7wk Liefsvanmama - 6wk mamavankoenensjoerd Salcia - 6wk Themar - 8wk Maartje78 - 9.3 wk Angel77 - 9 wk Flippo123 -7.3 wk Lauraa98 - 10.3 wk Zoe1976 - 11.3 wk
goedemorgen meiden, @vlindertjes ik zou ze laten staan, en dan er idd misschien een andere naam van maken dat we wel aan ze denken! @suuskie oei geetjs ik hoop dat gewoon alles dik in orde is!! je hoort het wel vaker dat iemand bloed verlies heeft...ik 2 meiden die hebben het de hele zwangerschap gehad...en nooit een aanleiding voor gevonden! heel veel s6! @echos andere meiden ook heel veel s6 vandaag!!! @hier beetje vreemd gevoel in mijn buik....ga misschien lunchen met beste vriendinnnetje maar dit is afhankelijk of ik me goed blijf voelen...ff afwachten dus.
He meiden, De lijst weer even aangepast.. lees wel mee, maar beetje druk geweest van de week, dus weinig tijd om te reageren op alles. Afgelopen maandag weer afspraak gehad bij de VK. Alles helemaal goed! Een druk en beweeglijk kindje, die het ontzettend goed doet. Ben nu vooruit gezet van 31 mei naar 28 mei. Die zaterdag daarvoor heb ik ook bloedverlies gehad, beetje onhutst, maar volgens echo (binnen 10 min mocht ik komen) een beweeglijk en goed groeiend beebje! Nu bleek van de week dat ik blaasontsteking heb. Wel vaker gehad, maar nog nooit met bloedverlies. Dus ben blij dat we dat nu weten. Misselijk ben ik bijna niet meer gelukkig. 1 a 2 dagen in de week voel ik me niet helemaal goed, en ook spugen, voor de rest gaat het goed. Dus gaat de goede kant op! Deze week ook met werk besproken hoe verder na mn zwangerschapsverlof. Ik wil gewoon minder gaan werken, maar mn baas moest nog maar kijken of dat allemaal ging. Hopelijk begin volg. week meer informatie daarover. Gelukkig heb ik vast contract. Dus tot volgend jaar na mijn verlof + 6 weken kunnen ze er niet zoveel aan veranderen. Heb nu even geen tijd en zin in stress... @ echo, veel succes meiden die vandaag hun echo hebben! @ angelsound, kan je het goed horen als je de hartslag van je kindje hoort ipv die van jezelf? Wil er zelf ook eentje aanschaffen. Waar hebben jullie hem gekocht? Heb namelijk ook gehoord dat mn placenta aan de achterkant zit, dus ik en manlief snel de beeb kan voelen. (en misschien horen)
@kiwi, met een advies van de vk moet hij wel meewerken... dan draai je gewoon deels de ziektewet in en begint je zw verof automatisch 6 weken voor uitgerekende datum
@ Doemaar, hoop eigenlijk dat ik dan (als het niet wordt goedgekeurd dat ik na zwangerschapsverlof minder ga werken) tot mijn zwangerschapsverlof en tijdens in dienst blijf voor 40 uur. En ik begreep ook nog 6 weken na mijn verlof en dan gewoon iets anders zoek. Dat zou betekenen dat ik volgend jaar november iets anders zou moeten hebben.
@Kiwi, ja dat kan toch... als het nu wordt goedgekeurd en het loopt dan zou het punt toch ook niet een punt moeten zijn...... gelijk ouderschapsverlof regelen voor je met zw verlof gaat... ook iets waar je recht op hebt. als je 1 dag in de week minder gaat werken dan kun je 1.5 jaar ouderschapsverlof doen.. dus als jij een aantal uren minder gaat werken bij je huidige werk dan neem je de rest van de uren gewoon mee. die blijven staan
Alles was goed!!! 11 w3d dus een dag voorruit Bloed geen zorgen over maken alles was goed Nekplooi 1,2mm ook top Bloed afwachten Whiehieeeee we gaan het maandag bekend maken nu eerst fam en vrienden Happyyyyy
@suuskie wat goed nieuws...We lopen gelijk. @all, ik ben helemaal verliefd. We hebben net de echo gehad en kleine uk was echt flink gegroeid. De vorige keer was ik 5 dagen terug gezet. En nu dus de echte termijn echo gehad. En ik ga dus niet op 10,4wk maar 11,3 wk..Het zag er allemaal heel goed uit. En de kleine uk was lekker druk bezig en aan het koppeltje duiken.. Me placenta ligt zoals het er nu uitziet aan de achterkant dus dan denk ik dat ik de kleine ook sneller ga voelen als bij de eerste..De vk zei dat alles er goed uit ziet en dat we er vanuit moeten gaan dat het allemaal goed loopt nu...Dus dat heeft me echt gerustgesteld..Maandag zijn we dus 12wk..wat een sprong in een keer en het eerste trimester is alweer voorbij..Het hartje klopte ook hartstikke goed ben hartstikke trots, verliefd en blij...En jaa manlief ook uiteraard
@chilleke,,, jaaaawelll jij krijgt ook gewoon zon mooie echoo...Tijd ging zo snel..ze heeft 20minuten zitten kijken maar het leken er maar 5 hahahaha
@suuskie, opuchtin dat het goed was @mvm, mooi he @chilleke, tuurlijk zo boodschappen gedaan en tot mijn ontdekking is combinatiewinkelen niet voordeliger... ben bij lidl en jumbo geweest en was 20 euro minimaal meer kwijt dan dat ik alleen naar de jumbo ga.... illusie echt voorbij voortaan alleen nog jumbo
goedemiddag dames ik vind het meelezen ook wel lastig ! het gaat allemaal zo snel ! ik heb de 19e weer een echo ons kindje lag verkeerd daarom konden ze geen meting doen ... wel weer een echo @chilleke ! en en ene en wel showe he @angelsound ik weet niet of ik dat wel wil ik denk dat ik daar helemaal panisch van word ook ben ik niet de magerste dus ben bang dat het niet lukt