Hartje gehoord, heel even maar. Baby had zich verstopt achter mijn schaambot. Mijn baarmoeder lag wel al vrij hoog volgens de vk. Mijn bloed was helemaal goed, ben beschermd tegen rode hond, geen enge soa's en hoef geen extra spuiten omdat ik iets niet heb wat de baby misschien wel zou hebben! 4 december weer terug naar de VK
hier zojuist extra echo gehad. had in ene veel bloedverlies. maar met de kleine ukk alles goed. we moeten gewoon zien, de vk zegt ik zie geen reden dat het niet goed zou zijn! Ze zegt misschien hoort het gewoon bij jou. We wachten het af. Even rustig aa doen, en hopen dat het snel over is. wat het maakt ,me wel onzeker en bang!
@mamavanD jaa dat is toch altijd schrikken bloedverlies, gelukkig kon je gelijk terecht voor een echo..En wat fijn dat uk het goed maakt..doe maar lekker rustig aan..
kiwi je hebt recht op 26x(het aantal uren wat je werkt per week)=.. uren ouderschapsverlof. ik werk 34 uur en heb totaal recht op 884 uren ouderschapsverlof. je mag max 50% van je uren per week daarvoor opnemen. ik wil dit ook doen, dan kom ik op 17 uur per week werken uit. als ik 884/17 dan heb ik precies 52 weken recht op 2 dagen per week werken met ouderschapsverlof. jij hebt daar ook recht op hoor! dat mogen ze niet snel weigeren! mamavand fijn dat alles wel goed was en de andere echos ook! suuskie ben benieuwd naar de jouwe! mijn man belde net dat de angelsound binnen is, dus ik ga vanavond zoeken, hoop dat het lukt! nog tips?
erin ik moet helemaal links in me lies zoeken daar zit het steeds verstopt! Dus als je het niet kan vinden goed in je liezen zoekn!
ja ik lees dat er goede echos zijn geweest fijn!! @mamavand ook voor jou schrikken dus, fijn dat je meteen mocht komen zeg
oke mamavand dank je wel! ik begreep ook bij je schaambot beginnen en dan kan ik dus de liezen proberen. de vk zei de vorige keer dat mijn bm beetje naar rechts ging, dus dan zal het bij mij rechterlies zijn denk ik.
Jeeeeey alles was goed!!! goed gegroeid, hartje klopte! Alleen sliep hij/zij... Dus lag er stil, ze ging nog porren maar mocht niet baten haha! 1 dag terug gezet, dus 29 mei. Ik ben blij
chilleke en mamavand gelukkig alles goed!!! slechte echo-foto trouwens chilleke, kon ze geen mooiere maken?
Wat fijn al dat goeie nieuws!!! Mijn echo foto is ook onduidelijk hoor Wij zijn onze dierbaren nu aan t vertellen word er helemaal blij van whiee maandag gooien we het op facebook Owja en geen bloed meer sinds vanmiddag oleer
was je echo ook goed suus? chilleke heeft een slaapkopje hihihi ik heb prulleke gehoor net owww wat gaaf zeg! precies waar ik dacht beetje rechts tussen schaamstreek en navel in. helemaal verliefd!
Suuskie, fijn geen bloed meer...! Leuk hè het nieuws vertellen! Wij hebben het de dierbaren ook verteld! Facebook nog niet gedaan. Nog eens over nadenken hoe ik het ga doen... Fijn, die goeie echo's weer! Mijn echo foto is ook niet zo mooi. Jammer hoor! Nog 1 dagje en dan weekend!!
hihi fijn suus, de betere berichten hier gister op fb gezet... had het al zo lang voor me gehouden dat ik het een beetje spannend vond. Ik had 2 weken geleden erop gezet: Voor degene die het zich afvragen... het antwoord is ja. en gisteren volgde: voor degene die het zich nog steeds afvragen, of afvragen wat ze zich moesten afvragen, kijk goed naar deze foto... (foto echo) Brusje is hier 12 weken oud
Vind je? Vond hem wel mee vallen. Maar hij/zij lag ook erg stil, dus ja... Misschien was dit het beste haha. Wel had ze nog voetje opgemeten... Die was 1 cm Vertellen... Leuk hè wij knallen het morgen op fb heb al leuke foto van Gijs in een "stoer ik word grote broer" shirt
Onze baby in actie met 11 weken - YouTube Hier het filmpje van de echo vandaag. Baby was enorm actief