16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja chilleke moest ook effe goed kijken naar de echo, vind m ook onduidelijk, maar als je goed kijke zie je hoofdje en lijfje

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lavittabella super schattig zeg!!!! Leuk!
    Wij hadden n hele kribbige vrouw durfde niks te vragen stom mense
    Lekker pretecho doen over 4 weekjes

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Leuk zeg dat filmpje!!! De onze sliep dus echt duidelijk haha

4. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    hallo allemaal,

ik lees mee, maar het blijft lastig.

@kiwi: als je minimaal 1 jaar in dienst bent heb je recht op ouderschapsverlof, dat is iets wat dus sowieso moet kunnen. daar zitten (nog) wat belastingvoordeeltjes aan geloof ik, zodat het je iets minder kost dan gewoon minder gaan werken.

@hier: ik ben vanavond (extra) bij verloskundige langsgeweest: hartje luisteren. Was de eerste keer dat we het hartje hoorden, tot nu toe alleen zien knipperen op de echo's), erg leuk! en het breekt de week...volgende week donderdag de "echte" afspraak bij de verloskundige...

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lopi mooi geluid he!!

Goedemorgen dames
    Vandaag ga ik weer werken, ben benieuwd hoe lang ik het vol houd
    Zijn er nog echos vandaag? Zoja succes!!!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden ik ben al een hele tijd niet niet meer hier geweest, jullie kletsen zo snel, kon het allemaal niet meer bijhouden:)

ik zie dat er veel meiden gisteren een mooie echo hebben gehad:D
    hier ook gisteren de termijnecho gehad en hij/zij loopt helemaal volgens schema:D het was erg druk, hij/zij lag telkens ergens anders haha.

angelsound heb ik ook, maar had hem aan iemand uitgeleend, zal hem deze volgende week is ophalen, ik moest bij noa altijd erg laag zitten. en ik weet niet meer wie het vroeg, maar je hoort wel of het het hartje van de baby is hoor, die gaat veel sneller dan jouw eigen hartslag.

hier foto's van de echo van gisteren:

Bekijk bijlage 285552

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

jesje mooie echo!

@ filmpje Wat leuk, idd lekker druk op de echo.

8. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Mooie echos meiden! Leuk filmpje.
    Ik krijg vandaag mijn termijn echo. De vorige keer lag mijn baarmoeder nog wat naar achter, de kleine was heel druk, waardoor het lastig meten was. Vandaag een nieuwe poging!

9. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wouw gewoon allemaal goede echos gisteren! Echt helemaal geweldig.

Bij mij beginnen de zenuwen, om 13:40 heb ik de echo voor de nekplooimeting. Zo benieuwd en zo leuk om weer een kijkje te nemen. Het wordt voor mij de tweede echo.

Vandaag lekker mijn vrije dag ben lekker rustig aan het opstarten. Geniet nu echt nog meer dan voorheen van een dag vrij in de week. Heerlijk om vier dagen te werken in de week. Zo hoop ik het vol te houden ot vier weken voor de uitgerekende datum.
    Hierna heb ik gevraagd voor een contract van 3 dagen en neem ik het eerste jaar ouderschapsverlof op, zodat ik dan in totaal 2 dagen hoef te werken. Als ik weer 3 dagen ga werken, neemt mijn vriend 1 dag ouderschapsverlof op. Zo redden we het tot zo 3 jaar met 2 dagen kinderdagverblijf in de week.

10. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mauw veel plezier bij de echo!

11. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Leuke echo's dames!

@Mamavand, jeetje zou me ook rot geschrokken zijn! Wat fijn dat je meteen langs mocht komen.

@Chilleke, leuk shirt voor je zoon!

@La Vita Bella, leuk dat je heb mogen filmen, hopelijk mogen wij dat maandag ook.

Zo heb een hoop gemist zie ik! Wij hebben het echt ontzettend druk, hele huis staat op kop. Dus ik zit ook bijna niet achter mijn laptop, gewoon te moe voor. Wel een aantal leuke spulletjes gekocht via marktplaats, de katten vinden het prachtig, die moeten alles inspecteren! Ben begonnen de wieg opnieuw te bekleden, die als extra bedje op onze slaapkamer komt.

Mijn termijnecho (2 weken geleden) was een bak. Die kleine heeft dus non-stop liggen koprollen! Echt geen seconde stil gelegen... Dus ik kreeg de opdracht om maar even rond te wandelen, naar het toilet te gaan enz. Bij terug komst tweede inwendige echo, en die kleine had gewoon even een feestje daar binnen, want hij/zij lag nog steeds te koprollen. Het opmeten lukte dus niet. Toen een uitwendige echo geprobeerd.. net zo rampzalig natuurlijk, dus toen maar een foto gemaakt, en een schatting gemaakt. Daardoor ben ik weer terug gezet, maar mocht me geen zorgen maken aangezien de meting niet zuiver is. Tja ik ben ook zo'n wiebelkont... dus het was te verwachten he! Hopelijk gaat het maandag met de nekplooimeting beter!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie, werk ze

@echo dames, veel plezier

@chickie, dus dan wordt het een meisje hihi

@la vita bella, leuk filmpje hoor

hier geen idee wat de dag gaat brengen....gaan het meemaken:D

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    chickie wat grappig dat je zo'n druk kindje hebt!

Die van ons lag voor de verandering te slapen dus kon ze goed meten en kijken, daarna maakte ze hem wakker door bruut op mn buik te drukken hahaha was zo grappig ineens handen en voeten in de lucht!!! super schattig!

Ben op werk, mega druk (wat wil je na een week thuis blijven) en ben nu al helemaal op gaaaaaaaaaaaaaaap

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    check, hier nog een die bijna zit te pitten op haar werk.... heb qua moeheid echt even een slechte dag vandaag....

@chickie: koprollen is wel heel erg leuk op te zien!

15. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Jij ook Dtje!!

Termijnecho was helemaal goed. Nekplooi was netjes, neusbotje waa aanwezig, alles zag er goed uit!

Zo verliefd!!! Zal vanavond een foto plaatsen.

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Mauw wat fantastich!!! blijft een wonder bij jullie he!! zo fijn dat het goed gaat!

Happy: nog n paar uur... dan kunnen we weer ons bed in duiken haaha

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@mauw fijn dat je een goede echo en nekplooi hebt gehad!!!

@voor de rest die nog moeten s6!!

@suuskie knap dat je weer bent gaan werken!! nog paar uurtjes e dan lekker weekend!!

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suus, voor mij nog 2 uur en 41 minuten... en voor jou?

20. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Wauw!!! wat een mooie echo's!!!
    het zijn al echte mensjes :D

gisteren was ik heel beroerd, kon amper eten waarna ik direct weer door kon naar het toilet... brrr...
    vandaag voel ik me een heel stuk beter :D

bij ons is iedereen op de hoogte, heb ook al een berichtje op fb geplaatst.
    al die reacties, pb, smsen, kaartjes... zoooo leuk!!!

Deel Deze Pagina