voor mij nu ook nog 2 uur! daarna ff naar huis en dan weer terug voor n personeelsfeest maar dat is met partner en heel lekker eten dus dat vind ik niet erg! bijna weekend!!! *eet verder aan n zak drop*
Yes mijn echo was goed . Echt helemaal blij. Ik was zo gespannen dat ik in de autorit naar huis helemaal in huilen uitbarste, combinatie van spanning en blijheid door elkaar. Wij hadden dit keer een echt slaapkopje. Moest hoesten, er werd op mijn buik gedrukt en ik moest met mijn benen wiebelen, hihi. Toe ik met mijn benen ging wiebelen, werd hij/ zij wakker en nu heb ik zelfs een foto dat die ondersteboven ligt. En wat een verschil qua grootte met 2,5 week geleden, de handen/ voeten/ hoofdje waren nu echt zo duidelijk. En een heel dik buikje . Nekplooimeting was 1.9 mm dat schijnt goed te zijn. De volledige uitslag krijg ik binnen een week.m En nog steeds op de dag gelijk gebleven! Dus nog steeds precies 13 weken zwanger.
Gefeliciteerd iedereen!!!! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, zitten zo op de roze wolk! Hier ook op fb gezet! Leukleukleuk
wat fijn meiden dat jullie geode echos hadden. lekker genieten! Ik ga even nog alles zuigen en dweilen dan he ik alles weer netjes voor het weekend groetjes
Haha denk dat dat niet kan, heb Gijs een shirtje aan getrokken : stoer, ik word grote broer! En erop gezet: nu kunnen we eindelijk vertellen, rond 29 mei 2013 word Gijs grote broer! En ook echo foto erbij! Niet zo heel bijzonder, maar wel speciaal
jij ook al personeelsfeest suuskie, ikke ook alleen zonder partner dus vind het wl lekker om er even tussen uit te zijn! @dtje ook jij een goede echo wat super fijn!!
owja dat was jij chilleke hahaha shit.. nee ik kan hoogstens de hond een tshirt aan doen: ik krijg een nieuwe baas.. maar dan denkt iedereen dat we m wegdoen haha ik ga denk ik een foto van babypakje en echo maken en die zonder tekst op fb zetten.. kijken of ze t snappen
die heb ik inderdaad ook het mutsje en de slofjes Joh, ik heb al dozen vol babyspullen, is mn 4de zwangerschap en e-i-n-d-e-l-i-j-k kan ik er iets mee! whieeeeeee
Wat fijn Dtje!!! Ik vond het ook echt een verschil. Echt een mensje nu! Lief jullie reacties. Fijn weekend! Wij krijgen eters, dus ben nog even druk vanavond!
jeej, allemaal goede echo's weer.... gefeliciteerd dames. @appeltje, kort maar krachtig @sasje, en hoe is het met jou? iig personeelsfeestje. veel plezier @suuskie, jij ook veel plezier. voor de rest weinig te melden. net gegeten met de beentjes op de bank.. hopen dat mn opstandige dochter eens gauw omvalt haha en dat ml eens op tijd thuis is van school
Ben alweer n uurtje thuis... Was kapot misselijk en moest poepen hahaha Wel allerlei artiesten gemist maja je kunt niet alles hebben.. Truste dames
agh jammer suus, dat je nu naar huis moest! Maar even lekker op de bank en dan maar weer het bedje in!
hey meiden, @suuskie jammer dt je eerder bent moeten gaan @hier ook een super leuke avond gehad...ook met momenten niet helemaal lekker maar dan snel fruit of stokbroodje gegeten en dan zakje het weer....maar om 1 uur toch wel helemaal gesloopt. mijn hele buik deed pijn en stond helemaal strak..herkennen jullie dat?
@sasje, harde buik... rustig aan en mee opletten, veel harde buiken zijn niet goed meis en zo vroeg in de zw ook niet. maar top dat je een leuke avond hebt gehad
ja ik had het idd later op de avond dat ik dacht jeetje dit is niet zo goed.....kreeg ook echt pijn met lopen......