16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Net gebeld door MvM, morgen over een week afspraak (en dan mag ik ook meteen beginnen). Ik heb de vorige keer niet meegedaan (toen wel 7x pregnyl gebruikt om zwanger te worden), nu wel (terwijl ik nu op eigen houtje zwanger ben...is de MK toch nog ergens goed voor).

Eerste misselijke gevoel en moeheid zijn gesignaleerd. En ik had gisteren wat verhoging :(

Hier 2 katten, liggen nu lekker bij mij op de bank :)

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Wij hadden twee katten, maar die zijn vorig jaar september naar het asiel gegaan. Oudste was toen 17 maanden en maakten die arme beestjes helemaal gek. Ze waren toen 10 en 9 en hij kon ze geen minuut met rust laten. En één van de twee had een zwakke blaas dus piestte overal van de stress.
    Het was echt een onhoudbare situatie, vooral voor de katten. Die beesten hadden echt een rustige oude dag verdiend. Na heel veel nadenken toch besloten om ze naar het asiel te brengen. Ze waren gelukkig allebei binnen een maand herplaatst.

Ik heb altijd gezegd de katten gaan nooit weg, het waren echt mijn kindjes. Ik ben ook een paar weken flink van de leg geweest. Maar ik weet dat ze het nu veel beter hebben dan hier. En als ik eerlijk ben scheelt het heel veel werk, en schoonmaken vooral nu de tweede er is, maar dat is abosluut de reden niet geweest om ze weg te doen....

x

3. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamer: MVM gebeld, moest ik bandje inspreken met naam en postcode. dat niet gedaan, maar mail er achter aangestuurd. Net rond 7 uur belde ze.
    As maandag komt ze en kan ik dinsdag gaan beginnen!

@Chickie: Dikke knuf voor het verlies van je kat....
    Hier heb ik 3 ratten (en over een paar weken komen er nog 2 bij).

@hier: nadat het een paar daagjes rustig is geweest heb ik vandaag weer iets meer krampen. Het voelt alleen niet meer alsof ik ongi moet worden, maar zit de kramp in het midden van mijn onderbuik (ter hoogte van het elastiek van mijn onderbroek)

4. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Net bij een vriendin om kraamvisite geweest. Wat heerlijk zo'n kleintje weer! Kan echt niet wachten! En wat een lief kindje, heel rustig en bijna niet huilen. En de mama zag er echt weer goed uit! Zo leuk :D

Hier een echte dierentuin... 2 hondjes, 2 schildpadden in de tuin, vijver met 5 vissen, en dan nog een aantal baardagamen en luipaardgekko's. Zal maar niet gaan tellen hoeveel ;)

Hondjes zijn trouwens super lief voor onze dochter. Ze geven haar ook elke avond een "kusje" als ze gaat slapen.
    De oudste "beschermd" haar ook, als we naar t park of t strand gaan en onze dochter loopt wat verder weg van ons dan gaat de oudste hond erachter aan en loopt met haar mee tot ze weer in de buurt is. Terwijl die normaal als een bezetene rond rent en met andere honden speelt. Wel echt super lief!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Happy: super dat je volgende week met MvM begint!
    Hier ook onder mn elastiek die kramp.

@Froggieh: nog 8 maandjes en dan mag je zelf weer kroelen met je eigen kleintje :D

@Chickie: ahh zielig van je kat.

@Tillen: ik til mn dochter wel gewoon, daar kom ik niet onderuit.
    Maar verder probeer ik voorzichtig te doen.
    Zou gewoon rugpijn voorwenden als je niet wilt tillen ;)

@Echo met 5 weken: ik verwacht geen kloppend hartje hoor.
    Maar hoop wel dat er al iets te zien is, dus idd een zwangerschapsring (en eventueel al een kindje)
    Met de vorige echo was er niets anders dan verdikt slijmvlies te zien en toen was het dus niet goed.
    Dus alles meer dan alleen slijmvlies is al super!
    Als ik maar kan zien dat het kindje nu in mn baarmoeder zit ipv erbuiten.

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mag ik mij hier ook melden?
    heb deze ochtend een test gedaan en hartstikke positief!
    heb de foto genomen van toen het lijntje tevoorschijn kwam,maar nu is het echt een knaller!! :D

dreamer:eek:h wat leuk!jij ook terug zwanger!gefeliciteerd!
    nu zitten we weer in een zelfde bevallingstopic!!!!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sophie, gefeliciteerd met je zw, en welkom hier

@5weken echo.. nope ga je geen hartje zien kloppen, 5,5 weken op zn vroegst.. en dan moet de bevruchtingsdatum ook echt wel redelijk tot zeer kloppen...

hier met 6 weken.. dat is al op het randje.. maar hoop wel idd wat te kunnen zien.. en een kloppend hartje zou ook al kunnen

8. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik wil me hier ook melden. Heb 12 augustus een miskraam gehad en nu weer positief getest. Als ik van 12 augustus uitga ben ik 20 mei uitgeteld. Hoop zo dat het nu goed gaat. En ben benieuwd hoeveel weken ik terug geplaatst word mocht ik mijn eerste echo krijgen.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden mag ik hier mee kletsen? weet nu ongeveer een weekje dat ik zwanger ben van ons 2de kindje:D als het goed is ben ik 25 mei uitgerekend, op mijn verjaardag hihi. 15 oktober krijg ik mijn intake en echo, maar de echo is meer om te kijken of er een hartje klopt. heb me ook aangemeld voor mvm, nog niks gehoord, maar heb me maandag pas aangemeld dus zal nog wel wat horen neem ik aan.

iedereen gefeliciteerd met je zwangerschap:D

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sophie van harte gefeliciteerd meid!!

@83linda..je kan dan toch niet weer uitgaan van de datum van je miskraam? van harte trouwens ;)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @83inda, vanaf 12 augustus... ik denk niet dat je vanaf 12 augustus kan uitgaan als eerste dag van laatste menstruatie maar het kan... denk niet dat er weken tussenzit.. maar denk wel een weekje ofzo.. maar goed je gaat het meemaken;)
    gefeliciteerd btw

@jesje, gefeliciteerd, zoals het er nu uitziet ben ik ook op 25 mei uitgerekend ;)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pfff hier aardig misselijk tot overgeven toe :(
    net zh gebeld en wordt morgen terug gebeld hoe het dan gaat....hopelijk dan beter anders zullen ze me wel willen zien....

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Mag ik me hier ook aanmelden?

Vanmorgen drie keer posi getest :D:D:D

Bekijk bijlage 274810

1e kindje, uitgerekende datum (als het goed is) 30 mei 2013! ;)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    van harte gefeliciteerd kiwi!!

15. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Hartelijk gefeliciteerd en welkom alle nieuwe weer, wordt een flinke groep zo! Leuk hoor!

16. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hii Meiden,

@ nieuwe meiden: Welkom! Heerlijk zoveel zwangere! En gefeliciteerd natuurlijk!

Hier is de misselijkheid wat minder geworden, voel het wel heel erg als mijn maag leeg is! Dan moet ik echt wat gaan eten anders voel ik me echt beroerd. Gelukkig blijft het momenteel wel daarbij.

Hebben jullie al gekke trek?

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    dames ik voel vandaag helemaal niks! af en toe wat licht in mn hoofd maar verder niks.. wel fijn natuurlijk maar maakt me ook onzeker... zucht

welkom Kiwi!!!!!

Froggieh. ik heb altijd gekke trek haha

Sajs: wat naar! ik was bij mn vorige zw ook alleen maar ziek.. hopelijk na week 13 weg ik duim voor je

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    suuskie, hoeft ook niet altijd... ik ook niet hoor maar dat zegt niets.. zou zeggen gooi er een extra test tegen aan om je beter te voelen. ik schud dan effe aan mn boobs dan voel ik ze weer... werkt ook:D

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik was vandaag ook onzeker omdat ik nergens last van heb, heb toen toch maar even getest en die knalde hihi, ik was weer helemaal blij en gerust gesteld!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    en hier nog geen gekke trek, vorige keer had ik dat wel gelijk, toen was alles met cola zooo lekker!! calippo cola, cola, cherry coke haha. ik ruik wel heel veel haha

Deel Deze Pagina