Daarom doen wij geen nekplooimeting, het is een kansberekening. Wij hebben geen zin in eventuele stress. @sex; mijn zin is wel een stuk minder en het voelt ook iets anders. Maar 1 à 2 keer in de week is ons momentje Ook af en toe onzeker. Ben nooit de slankste geweest en probeerde altijd mijn buik te verdoezelen, nu kan dat niet meer. Maar vriendlief vind mijn buik juist sexy omdat deze van pure liefde is
doemaar: schrikken zeg! maar vast niks aan de hand ( kijk maar naar mij) en ik heb sinds donderdag geen bloed meer gehad.. angelsound: ik kon het wel volhouden maar manlief vond dat hij het te lang niet had gehoord dus heeft vanmorgen om 5 uur terwijl ik half sliep weer ff hartje geluisterd! whaaa zo schattig! Seks: ehmm ml lief wel hoor en ik soms (3 x per week?) ook ik ben alleen zo misselijk erna, van t 'sporten' denk ik.. hahaha Vind het wel eng om klaar te komen, jullie? ben bang dat de baby dan helemaal samengeperst wordt ofzo?
trouwens: hoeveel zijn jullie aangekomen inmiddels? dus vanaf het moment dat je zwanger testte? (sommige zijn afgevallen) Ik tot nu toe 1 kilo! jeeej maar ben wel dikker aan alle kanten maar blijkbaar geen gewicht! van mij mag dit zo doorgaan.. elke 3 maanden een kilo haha
ik ben 3kg kwijt!!!! komt door het spugen en het weinige eten. gelukkig heb ik wat reserves dus de kleine komt niet tekort (aldus de gyneacoloog)
@suuskie, tis al weg. ben al 2 keer gaan plassen en er was niets meer. hartje vinden blijft lastig, hoor meestal het zwemmen en af en toe het hartje, maar goed het beweegd en donderdag moet ik toch naar de vk. 3 keer per week pfffff @appeltje, 3kg kwijt he @kg's geen idee ik ga echt niet op de weegschaal staan, maar ik neem aan dat ik al weer 5 of 6 kg ben aangekomen... zo werkt dat nu eenmaal bij mij. het zou me verbazen als het minder is.
gewicht ik val ook alleen maar af...maar tja.....de slechte dagen kan ik ook niks eten/drinken dus dat hakt er dan in denk ik. ff denken met de punctie weegde ik 67 kg.....en na de punctie en toen ik wel zwanger was..bij opname met 6 weken weegde ik 63.5 kg dacht ik en vanmorgen op de weegschaal gaan staan en die gaf 60.3.....dus ben dik 7 kg kwijt!
jeetje Sas! maar ik denk dat je dat wel gaat inhalen!!! 2 x 2500 gr minimaal is 5000gr en dan vruchtwater.. komt goed hoor bij jou haha hartje is hier alleen nog sochtends te horen, savond hoor je hem/haar alleen zwemmen, heel gek geluid.. Ik heb ook genoeg reserves! vooral dikke billen lalala
ow daar maak ik me ook geen zorgen om, om dat ik die er niet weer bij krijg moet er ook weer allemaal af wat er bij komt hihi!
Ik heb nog niet gewogen, dus zal snel eens wegen bij mijn moeder want daar ben ik alleen op de weegschaal geweest. seks mijn man wil graag, en ik heb soms echt wel zin. Maar nu a 1,5 week geen seks gehad. Stom gewon te druk of dan vloei ik weer, of ik voel me niet fit! Maar mijn man vind eht jammer dat het minder word mar heeft er wel begrip voor. bij ons zoontje was het tot 10 weken geen zin en daarna wou ik elke dag wel een par keer het liefste! hahahah stom he. maar nu nog niet echt veel zin!
hallo, ben gisteren niet meer op het forum geweest,een beetje druk gehad,alsook deze ochtend,bloedafname,wat papier werk in orde maken en we gaan de 2de helft van de woonkamer morgen verder schilderen,dus vandaag al wat voorbereidingen gedaan....nu even ontspannen. de echo en nekplooimeting was heel goed gisteren! we hadden ons noa meegenomen en die was echt blij!zo leuk om te zien! de nekplooi was 1.1mm,dus heel gunstig,nu nog de bloeduitslag afwachten,maar gyne zag geen reden tot paniek/stoornissen of dergelijk,dus toch opgelucht! de beeb was in mijn buik van rechts naar links aan het springen en noa vond dat super!!wij ook hoor!!zo genieten van iets kleins wat je nog amper voelt! enkele foto's van mijn buikje en echo's!
chickie:balen en schrikken!weet even niet wat zeggen meid!knuffel en sterkte!!! sex:hier 2x sinds ik zwanger ben omdat ik bang had,maar daar kan nu verandering in komen
@sofie. mooie echo mooie buik hier bij de arbo geweest en hij staat iig aan mijn kant, hij vind dat ik alles heb gedaan om reintergratie in werking te zetten, maar vind dat mijn werkgever niet thuis geeft... hij is op mijn hand, laat me ziek en steunt mijn reintergratie bedrijf en mijn plannen en gaat dat zeker aanmoedigen bij mn werkgever. heel fijn verder na vanmorgen die veeg geen bloedverlies meer gehad
fijn doemaar dat deze aan jou kant staat!! toch een geruststelling!! en ook super dat je geen bloedverlies meer hebt gehad!!! jij had donderdag controle of niet??
Mooi Sofie! @KG: al 6 aangekomen! Whaaa! @ Seks: Hoewel de hormonen door mijn lijf gieren, heb ik op het moment geen zin meer. Het voelt niet fijn. We vrijen wel, maar het bijna niet. Hij vind het ook eng trouwens.