Ik kan me ook aanmelden. 2e kindje, 3e zwangerschap (zie onderschrift). Uitgerekend rond 19 mei. Vanwege bbz eind aprik, mag ik morgen al voor de 1e echo. Spannend!
WhaAaz weer getest en knalknal! Toppie we zijn weer n dag gerustgesteld! Haha themar hier ook duimduimduim
@Zoe, ja 2 katten minder gaat vast een hoop haren schelen hier! Ik zie een beetje op tegen de kruipfase, het idee dat het niet uit gaat maken hoevaak je stofzuigt en dat er dan nog steeds haren zullen liggen.... Zal wel vaak extra Swifferen worden, maar goed dat dat nog even duurt! @Froggieh, ik vind zoveel huisdieren wel altijd heel gezellig en knus! Als de staatsloterij valt dan zou een oud plattelandshuisje wel iets voor mij zijn. Heerlijk met van die sierkippetjes die rond je huis scharrelen! @Sofie, welkom! Wat leuk dat jij er hier ook bij komt! @Linda gefeliciteerd! @Heey Jesje, gefeliciteerd! Wat een vruchtbaar NOD topic dit keer! @Sasje, waarom zou het spugen een probleem kunnen zijn dat je naar het ziekenhuis zou moeten? @Kiwi: gefeliciteerd! @Whahaha Mikmak, schudden met je boobs, jij durft!!! @Themar, gefeliciteerd! Leuk wat een hoop meiden erbij zeg! We hebben een vruchtbare maand gehad! Vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt, er is totaal niets te zien maar wel leuk om straks te vergelijken! Verder groeien mijn tieten nu al.. alsof mijn F cup niet ruimschoots voldoende zou zijn! Verder vind ik dingen die ik normaal heerlijk vind niet smaken? Ik lust mijn lievelings thee niet?! En mijn zwangerschap is uitgelekt op het werk van mijn man. Zijn directe collega heeft gekletst. Vind het eigenlijk best lastig, stel je voor dat het mis gaat, dan denk ik dat ik het volgende personeelsfeestje even oversla...
@themar: ohh spannend morgen je eerste echo! veel succes en plezier! ik mag nog 3,5 week wachten pfff @chickie: ja hele vruchtbare maand haha, ik weet nu ook gelijk wanneer mijn ouders mij gemaakt hebben, aangezien ik op mijn verjaardag uitgerekend ben hahaha zo ik ga lekker languit op de bank tv kijken! fijne avond allemaal!
@themar welkom, wat is bbz? @chickie, ja haha zoveel pijn doen ze niet hoor... tis niet van kijken en krijsen, gewoon wat aan de zijkant zijn ze gevoelig. tis niet zo dat ik nu eens effe die boobs flink uit hun verband haal, maar effe schudden of de sensitiviteit er nog zit te checken, ben ik ook weer gerust. nou ga effe tv kijken. tot morgen of tot later
Wat leuk, weer een aantal nieuwe!! Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan! Ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Mijn huisarts wil altijd eerst even een gesprekje en geeft dan uitleg hoe en wat. Hij heeft me verteld dat je bij 8 a 9 weken bij de verloskundige kan komen. Hij zei dat ik dan in week 7 een afspraak moest maken, maar vindt dat zelf een beetje laat. Wanneer maken jullie een afspraak bij de verloskundige? Bij hoeveel weken? Denk toch dat ik volgende week alvast maar bel, dan staat de afspraak maar... Groetjes
@nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd! Het wordt een drukke boel hier, hopelijk blijft iedereen "plakken". Ik ga afspraak verloskundige pas maken als we de echo bij 7 weken hebben gehad, die krijg ik nog in het ziekenhuis. Is daar alles goed, dan naar verloskundige. De vorige keer hebben we het eerste gesprek in week 9 of 10 gehad, week 11 2e echo en helaas de 2e afspraak ik week 16 niet gehaald.
@Linda: ik heb 18 augustus een miskraam gehad en ben ook weer zwanger. Hoop dat we het deze keer uit mogen dragen! (en je kunt wel van je miskraam uitgaan hoor, eitje kan misschien wat later gekomen zijn, maar duidelijk niet veel later!) Gefeliciteerd! @Themar: jaa jij ook hier nu! Al 4 meiden zwanger na een bbz, echt bijzonder. Ik hoop dat de echo morgen wat moois laat zien! En ben benieuwd wat je ziet op dit termijn. Succes! @Suuskie: jeej, een knaller Heerlijk he! Ik durf nu niet meer te testen! @Sofie: jeej, jij ook weer zwanger! Gefeliciteerd! Hoop dat we hier deze keer tot het einde mogen meeschrijven! @Chickie: zo, gij zijt gezegend hahaha. Ik ben in de zwangerschap van mn dochter van aa naar f gegaan, wist niet wat ik meemaakte hahaha. Was wel een beetje veel van het goede hoor Hoop voor jou dat ze niet teveel meer gaan groeien! @Gekke trek: niet echt trek in iets geks, maar wel trek in hartigs en absoluut niet in zoet, terwijl ik echt een zoetekouw ben. En moet wel om de zoveel tijd wat eten, anders voel ik me niet lekker. @Sasje: klinkt als gewoon zwanger hoor. Hoort er helaas bij. Heb je emetofobie? (angst voor overgeven) @All: kan iemand de tijd vooruit zetten?
Tijd vooruit tijd vooruit tijd vooruit Ja heel bijzonder zelfde bevallingsclubje 4 met bbz Wil zoooo graag dat het nu wel goedgaat! Ben zooo bang! Zucht...
Misschien is het al voorbij gekomen maar aan wie hebben jullie het al verteld? Wij willen het stil houden tot na de eerste echo Rond 6 a 7 weken dus en dan miss eerst alleen ouders Mijn vriendinnen vragen elke maand f het al zover is en heb nu dus verteld dat ik ongi ben...
hier weten er al een heleboel het ondertussen whahaha we zijn niet zo goed in geheimpjes en iedereen wist dat we na mijn operatie voor een 2e zouden gaan alle nieuwe meiden weer welkom!!!! wat een boel miskramen en bbz al bij de meiden hier, dit moeten gewoon allemaal plakbaby's zijn hoor!!!!!! ik heb dinsdag 1e echo!!! dan ben ik 6+2 hoop zooooo al een kloppend hartje... of iig een vruchtje ja.... (mijn datum klopt iig wel want ik voel mijn eisprong altijd)
Haha nou dankzij mijn operaties weet iedereen bij ons ook dat we bezig zijn maar ik lieg de hele boel bij elkaar.. Kwil mn ouders n keer goed nieuws brengen ipv slecht nieuws en zolang ze niks weten hoeven zich ook geen zorgen om mij te maken. En hoe later ik et vertel hoe korter zij hoeven te wachten
@Love: whaaa jij ook zenuwen tot dinsdag dus! @Suuskie: ik ben ook zooo bang. Wil zooo graag dat het goed gaat nu, zo bang ook dit wondertje weer te verliezen. Maar we blijven positief en tellen vrolijk door. Al 7 dagen dat we het weten Jij 4 nu he! See, time flies hahaha. @Vertellen: hier alleen mn forumdinnetjes. Verder hopen we het tot de 12 weken geheim te kunnen houden. Maar of dat deze keer gaat lukken...
dat is waar! wat is het verschil tussen MA (missed abortion) en VMK (vroege miskraam?) pfff eng hoor nog met 13 weken.... ik kan me dan ook nóg beter voorstellen dat je misschien je mond wilt houden hoor @ dreamer, jaaaaaa
Bij een ma blijf je gewoon zwanger maar heeft je lichaam nie door dat t hartje is gestopt, kom je meestal bij de 12 weken echo achter.. Ik had goeie echos en ben plots rond kerst gaan bevallen met n dichte baarmoedef, hartje was gestopt. Echt helse pijnen, spoed naar ziekenhuis en meteen naar ok Bij n vmk verlies je in week 4,5of6 al vanzelf het vruchtje, net iets heftiger dan een ongi maar dat verschilt pp Maar we gaan ervoordat alles voor iedereen goed blijft gaan!
Hier weet iedereen idd ook van onze wens voor een 2e door de operatie. Was kantjeboord hier, dus dan werkt die tamtam wel Maar doordat iedereen het weet krijgen we ook geen vragen wanneer we voor een 2e gaan. En denk dat het voor vragen of we weer bezig zijn nog te vers is, want die vraag hebben we nog niet gehad!
pffffffffff dreamer... heb je filmpje net gekeken.... ben al zo'n emo-muts op t moment....... heftig hoor.... heeft je man nooit zoiets van 'en toch is dit niet van mij' ?! praten jullie daar wel eens samen over? lijkt me zoooo moeilijk... wij zijn (maar) een jaar bezig geweest voor de 1e en ook wel eens besproken 'stel dat hij onvruchtbaar is wat dan' en wij hadden beiden zoiets van 'dan willen we helemaal geen kindje' (maargoed wat als we wél in die situatie kwamen...)