dreamer als de echo er zo goed uit zag, dan lijkt me de kans groter dat jullie kleine gewoon in orde is. hoe werkt die bloedtest dan precies.. zitten er dan bepaalde stofjes in ofzo die te hoog zijn? ik duim iig heel hard voor jullie! ik verveel me hier beetje al mijn werk is af dus zit de tijd uit te zitten tot 17uur.
kans op down: 1:1700 (klinkt laag maar vind het toch hoog.. had gehoopt op 20.000 ofzo op syndrom Edwards: 1:3000 en die andere (vergeten hoe et heet) 1:5000)
@Frog: Welkom terug!!! @Dreamer: Denk aan jullie. Dikke knuf! Stel je hebt een grabbelton met 59 grabbeltjes, hoe groot is de kans dat je dan toch het verkeerde pakt? Lees weleens een onderschrift van iemand op dit forum. Zij had 1:5 en een gezondkindje gekregen. Je echo was ook positief! @Suus: Goede uitslag!
hey meisjes, @mamavand goed dat je de keuze maakt om toch gezellig hier te blijven!! je kan altijd je hart luchten, we zijn er voor elkaar. @dreamer oh nee hopelijk kun je snel terecht van de vlokkentest....pfff spannende tijd weer dus!!! lastig!! weet ook niet hoeveel chickie of chilleke sorry meiden haal jullie altijd door elkaar.....?? @suuskie jij gelukkig ook een goede uitslag!!! fijn! @hier pff pijp leeg van het shoppen....en kon ook nog niks leuks vinden dus heb me maar wat jurkjes/tuniekjes gekocht bij de the sting...altijd fijn met legging eronder.
thanx dames... voel me wel schuldig tegen over dreamer en chickie ik gun jullie een gezonde baby! Sas: is je pijp leeg? haha ik ga ook soon tuniekjes scoren.. doemaar: lekker mousaka! hier aan de paprikachips... bijna weekend olee
ja...ken je die uitspraak niet hihi is dat weer iets limburgs ??? ja ik vind die jurkjes echt heerlijk zitten...en tja wat kosten ze nou....13 euro ofzo.....heb nu 4 spijkerbroeken en nu wat jurkjes,en wil wel ng 1 rok kopen en dan kunnen we voorruit )
Hoi lieve meiden! Wat wordt hier veel geschreven . MamavanD gezellig dat je blijft. Ik vind het een leuke groep zo, het is wel moeilijk om op iedereen te reageren. Ik lees ieders verhaal altijd met volle interesse. Als je eerder tegenslagen hebt gehad kan ik het me voorstellen dat veel je angstig kan maken. Dreamer wat een naar bericht. Kan me zo voorstellen dat je tegen de vlokkentest op ziet. Ik hoop zo dat je goed bericht krijgt! Wat een tegenslag zeg, vooral als je het niet meer verwacht naar zo goede echo. Ik duim voor je. Ik heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord ben echt helemaal verliefd. Heb het opgenomen voor mijn vriend en ook super leuk om er zelf af en toe naar te luisteren. Sasje wat leuk dat je al lichte plopjes voelt. Ik ben zo beneuwd wanneer ik voor het eerst iets ga voelen. Gisteren voor het eerst zwangerschapszwemmen gedaan. Vond het erg leuk en gezellig. Je kunt ook wat eerder komen en alvast wat baantjes zwemmen ( water is lekker warm ) dus dat is fijn voor mijn conditie. Had wel de kleinste buik hihi.
Suuskie dat is een goede uitslag! Het verhoogd risico begint bij een kans van 1:200 dacht ik, dus daar zit je ruim vandaan. Doemaar ik vind het ook bijzonder hoe je schrijft, zo nuchter, fijn dat je het zo goed kan relativeren en ik ben heel blij dat de echo goed was. Hopelijk heb je vanaf nu geen bloedverlies meer! Sasje dat is goedkoop voor die tuniekjes! Goede tip en vanavond lekker rustig aan doen. Djtje wat leuk dat jullie het hartje hebben opgenomen! Bijzonder om te horen hè?! Wij hoorden het tijdens de nekplooineting en zagen het dus tegelijkertijd kloppen. Zijn jullie ook meer ziek nu? Ik heb tijdens deze zwangerschap al 2x een buikgriepje gehad en nu voor de 2e keer goed verkouden en keelpijn. Hoop dat ik mijn portie nu gehad heb...
@sasje, nee de pijp leeg hebben is niet iets limburgs hahaha dacht dat chickie 1:86 had... meen ik me te herinneren. @suusm jep staat nu in de oven.... @djtje, leuk he hartje horen oh ja ook hier vanmorgen duidelijk de kleine gevoeld.. 2 keer achter elkaar kleine schopjes.. harde plopjes, zachte schopjes of zoiets.. maar goed, hij/zij is gevoeld hihi
zo,hier terug van een druk dagje,maar wel gezellig gehad! we hebben schoonzus gevraagd voor meter te worden!! verder dadelijk met de kids naar de zwemles en morgen familiefeest,dus vroeg bedje in. pppfff deze ochtend goed opgestaan,blij dat ik niet moest spugen,drink ik,voor we vertrekken een glas water en het kwam er direct uit! kan de voormiddag niks eten of drinken! doemaar: je moet ook wel rekening houden dat niet elke zwangerschap hetzelfde is he?!ook qua gevoelens/hormonen...maar ja het risico dat er nu iets mis kan gaan is echt nihil,dus genieten maar... alhoewel dat bij mij zal komen als ik de beeb voel bewegen... fijn dat de bloeduitslag goed was!!1 mamavand:fijn dat je toch blijft en ik denk dat je moet leren om de negatieve dingen af te sluiten en gewoon moet genieten. ik reageer ook niet op iedereen,maar haal het belangrijkste er gewoon uit,maar heb wel alles gelezen. jeeheeee 12w!!!! laura:fijn dat je je al wat beter voeld en ja zoiets heeft tijd nodig he?ben je al terug bezig voor een beeje? lovepeet:jeeheee ook een mijlpaal bereikt! dreamer:nnneeeeeeee!!!!!!dat meen je niet????? ppppfffff weet even niet meer wat ik moet zeggen,buiten dat je even een paar bange weken tegemoed gaat,maar bij die vlokkentest ben je wel zeker!dikke knuffel!! froggieh:welcome back!!was het leuk op vakantie? femya:balen van je emo-buien!!!en ja bij een kort nachtje ben je moe en al vlugger emo,misschien vanavond vroeg bedje in zodat je wat bij kunt slapen en dan komt het wel goed! ja hier ook wat meer ziek,heb al vanaf 6w de 1 na de andere verkoudheid en is begonnen met hoesten en ben er nu nog niet vanaf! ook al een buikgriep gehad,dus ik recupereer heel langzaam! suuskie:goede uitslagen,geen zorgen maken!!! sasje:lekker bankhangen dan vanavond en uitrusten! ben jij van belgie? dtje:leuk die bevestiging van het hartje!!! zwangerschapszwemmen nu al?dat is wel vroeg he?
ik wil ook heel graag gaan zwangerschapszwemmen maar kom niet tot ontdekking waar het hier ergens kan....zie namelijk yoga of zo iets dergelijks niet echt zitten en voor de rest kan ik niet echt iets vinden enne nee kom uit nederland maar dan limburg
@femya, ook jij bedankt, je moet wel anders wordt de zwangerschap echt een tijd van uitzitten en vervelend...schiet niet op, er zijn ook nog een heleboel leuke dingen @sasje, dacht dat je in roermond kon zwemmen... ik weet wel dat een dinnetje bij jou uit de buurt met mij mee naar babyzwemmen ging in Valkenburg (de polfermolen) omdat het zwembad in roermond niet leuk was.. of te klein, of het water te koud.... er was iets mee iig... @sofie, ja klopt iedere zw is anders... maar denk ik grote lijnen ook hetzelfde, zelfde lichaam zogegezegd.... en qua gevoelens/hormonen ik denk ook dat het een deel is van wie je bent en hoe je er zelf instaat... ja sommige hormonen zijn niet te temmen.
Femya: vervelend die buikgriep en verkoudheid. Ik heb juist het tegenovergestelde. Normaal gesproken pak ik elke verkoudheid mee maar tot nu toe nog helemaal niet... *klop klop, ff afkloppen anders zal je zien dat ik volgende week plat lig*... Hier wel regelmatig koortslippen, maar dat komt door mijn vermoeidheid! Vanavond op de bank voor the voice. Volgende week ga ik naar de live show, hopelijk niet zo moe als nu anders val ik daar vast in slaap haha...!
@femya, nee ben 1 keer effe 3 dagen verkouden geweest, voor de rest nergens last van, buiten een dikke buik.
@sasje, waarom bel je niet effe zwembad in heythuisen, roermond.. vraag t ze eens.. reuver kan ook nog, wie weet dat ze het toch hebben