ja zal ik maandag eens gaan doen idd doemaar. valkenburg is toch wel een heel eindje rijden voor me hihi! @ziek zijn hier gelukkig ook niet, maar wel al heeeeeelllll veeeeeeellll koortslippen gehad....
Dreamer wat een rot nieuws. maar idd als alle andere uitslagen en de echo ook mooi was. Zou ik nog niet te hard van stapel rennen. Rustig aan en wacht het even af. Sterkte!
hallo dames !!! zooo ik had vandaag opeens zin op naar de kapper te gaan ! dus dat hebben we maar even gedaan @zwangerschapszwemmen klinkt heerlijk ! haha maar heb er nog 1 van 2 jaar .. en papa is bijna altijd aan het werk
@Sofie, ja wel vroeg om nu al op zwangerschapzwemmen te gaan, ik had ook de kleinste buik . Maar het is geheel aan jezelf wanneer je begint, er zijn er meerdere die zo vroeg beginnen, dacht doe ik tenminste nog wat aan mijn conditie. Vervelend dat je nog zo misselijk bent, ik hoop voor je dat het minder wordt maar wel een leuke dag gehad lees ik @ sasje hier meer dan gezoeg zwembaden, nu op 10 min afstand, voordeel van de stad Utrecht. @ lovepeet, lekker verwent dus door de kapper. Leuk geworden? @ doemaar ah jij ook al plopjes gehoord, ben jaloers
@lovepeet, lekker is dat soms he effe een opfrisbeurt hihi. ohh zie nu dat jij maandag termijn echo 2 hebt @djtje, ja das echt leuk.. nu net weer ineens... doet Brusje om mij een plezier te doen.. en mn placenta zit laag aan de achterkant dus na een 3de voel je dat zoveel eerder.... vind het ook echt knap dat de meiden die hun eerste ukkie krijgen weten dat ze ukkie voelen ik was 19 weken toen ik linette voelde.. 12 weken met arnaud vond ik al apart en ongeloofelijk.. en nu 9 weken, toen tot vandaag niets...
ik weet het ook niet 100% zeker dat ik ze heb gevoeld denk ut wel maar zeker weten doe ik het niet hihi
zwembad in roermond is het water koud(vind ik tenminste,)maar ga trouw ekle woensdagochtend babyzwemmen met ons dochtertje. Bij de vorige keer heb ik zwangershapszwemmen gezocht,maar idd niet in de buurt gevonden. de rest ben ik vergeten,maar iedereen in elk geval succes met zwanger zijn. Nu op tijd naar bed,want morgen komt sinterklaas bij ons in roermond aan,pff spannend,want zijn paard is nog kwijt!!
@linda, ja dat hoorde ik dus ook al van mijn dinnetje dat roermond koud was, dus daarom zijn we naar valkenburg gegaan. wat voor mij makkelijker of veel dichterbij is dan voor haar... maar t water was tenminste lekker zo nu TVOH.. laters
Hier geen zwzwemmen in de buurt helaas.. ff klaagmoment: met mn ouders afgesproken dat ze twee dagen zouden oppassen (hun eigen idee en aanbod) wat heel fijn is endus maar twee dagen creche Krabbelen ze terug... En de dagen die ze eerst zeiden kunnen ze nu niet Zeggen ze dan staan we jullie finan bij ja doei ik sta op mn eigen benen beloof gewoon niks als je niet zeker weet Denk dat mn hormonen zijn die nu boos zijn Nu kan ik mn eigen week niet indelen zoals ik t wil omdat ze ineens hun plan gewijzigd hebben en moet ik naar hun idee leven dat wil ik niet of ben ik nou onredelijk?
@suuskie, nee het is normaal dat je boos bent, helemaal omdat ze het zelf aangeboden hebbe waarom kunnen ze nu ineens niet? denk dat ze het benauwd krijgen dat hun leventje overhoop gehaald wordt.... maar als ik kijk naar mijn moeder die op mijn neefje en nichtje pastte van mn broer, en nu soms op linette en op de kids van mn zus.... ze worden een dagje ouder dus het is ook zwaar voor ze.. ze onderschatten het hele oppas verhaal... of misschien juist niet en krabbelen ze daarom terug.. en 1 dag in de week is ook geen optie? das iig iets.... maar tis wel zwaar kl*te
Ja ze willen wel maar n dag die ik vrij wil nemen En ik heb 100x tegen ze gezegd kijk uit wat je aanbied want wij binden ons eraan vast.. En bedenkt dat het echt n aanslag is op jullie leven enz enz jajaja was allemaal goed En nu ineens kan t niet met werk ofzo.. Ik heb echt begrip voor hoor maar ik heb mn week ingedeeld en nu moet ik t omgooien voor hun Dan gaat t maar beter 3 dagen naar creche en 1 dag naar hun ook prima geen probleem maar maak me niet blij met n dooie mus Kost ons namelijk wel min 200 euro meer Maar zoals ik al zei ik wil op mn eigen benen staan en dan hoort dit er ook bij dus we gaan t gewoon redden Ben gewoon geirriteerd dat we al een jaar (ja een jaar) n andere afsprAak hadden en ze nu ik gezond zwanger ben ineens terugkrabbelen Oke klaagmodus uit
Hii meiden, Geprobeerd snel iets van ondertussen 35! Pagina's terug te lezen. Heb niet veel onthouden helaas... Las wel dat er 2 meiden waren met hoge kans op syndroom van down. Hopelijk is vlokkentest goed! En het blijven kansberekeningen hè!? Verder zag ik wat mooie echo's voorbij komen! Altijd weer leuk om te zien! Wij willen ook een extra geslachtsbepaling echo doen. Onze 20 weken echo hebben we op 31 december! Vakantie was echt super! 31 graden gehad. Super genoten. Was wel enorm hotel. Er waren 3 complexen waar we konden eten, zwemmen. Dus hebben de eerste 2 dagen wat afgelopen! Was een avond zo moe en harde buik, ben toen even gaan liggen op een zonnebed en voelde de beeb! Zooo bijzonder. Daarna helaas niet meer gevoeld. Maar denk dat ie ook even t gewandeld zat was. Mijn man en ik hebben er 3 dagen over gedaan om te relaxen. Wij zijn echte doeners dus was even moeilijk om dan bij t zwembad te liggen en niks te doen! Hebben een leuk stel ontmoet met een 2ling, half jaartje jonger dan onze dochter. Had het toen ontzettend moeilijk dat ze er niet bij was. Werd er helemaal emotioneel van en heb me ook even terug getrokken. Verder wel kunnen genieten van het samen zijn en even niet op kinderen letten Hihi. We zijn blij dat we weer thuis zijn maar oh wat is het dan koud!! @angelsound. Wij zijn hem nog steeds kwijt... Vreemde zaak... Maar placenta ligt aan voorkant dus denk niet dat ik hem al kan horen. Ik ga zo lekker plat. Ook wel vermoeiend een luier vakantie hoor! Morgen dagje werken en dan weer 2 daagjes niks. Lekker met me dochter dingetjes doen. Fijne avond meiden! Vind trouwens een hele gezellige groep! En sorry dat ik niet goed heb gereageerd maar jullie kletsen ook zoveel
Misschien ben ik gewoon teleurgesteld in onszelf dat we niet breder hebben en dus alles aan elkaar moeten knopen oke klaagmodus echt uit nu lalala
@Appeltje spannend! Zou toch wel super zijn als het wat gaat worden met die baan! @Dreamer, Wat erg voor jullie! Ik heb je gePBt, dus zal het niet 2 keer vertellen. Nogmaals heel veel sterkte! @Suuskie, wat een super uitslag! @Sasje, hier ook leggings en jurkjes! Zit momenteel het lekkerste. @de Limburgers... ik kom oorspronkelijk uit Heijen/Gennep Noord-limburg dus. Woon nu in de regio Cuijk, Noord-Brabant. @Mamavand, het spijt me dat je het idee hebt dat er op jou niet gereageerd wordt, ik heb daar niets van gemerkt, maar ben de laatste weken ook wat minder aanwezig geweest door mijn misselijkheid. En ik had ook liever gehad dat mijn uitslag van de combinatietest positief was geweest, ik heb er niemand mee willen kwetsen of bang maken, maar ga ook niet liegen over de uitslag. Ik hoop dat je dat ook kunt begrijpen. Nogmaals ik wilde niemand bang maken, ik ben zelf ook 2 kindjes verloren, en ik zat hier ook niet op te wachten. Ik hoop dat het volgende bericht in elk geval dan andersom ook werkt, want: We hebben heel goed nieuws gehad! Onze kleine heeft geen Downsyndroom en... het is een JONGEN! ...en mijn man heeft zijn baan nog, hij mag blijven!
Chickie jeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat ongelofelijk goed wat super wat fantastisch wat fijn wat geweldig wat super wat onwijs onwijs goed En een jongen!!!!! Wauwwwww super Ik die n vreugde dansje!!!!!
Hii Suuske, wat vervelend dat je ouders nu ineens terug krabbelen! Zijn geen makkelijke tijden nu om kdv te betalen! Wordt helaas steeds duurder, dat hebben wij ook gemerkt. Mijn moeder wilt graag oppassen en is nu met pensioen, alleen hebben wij het probleem dat mijn ouders van de zomer 3 à 4 maanden gaan varen! Dus dan heb ik in de zomer weer een probleem. Wij hebben het ook niet breed maar ervaar via de andere moeders dat we wel meer terug krijgen van de belasting dan als we meer zouden verdienen. We komen dan net rond. Maar kunnen geen extra dingen kopen/doen, daar moeten we echt voor sparen. Wij hebben nu ook een rekening voor onze dochter en proberen daar elke maand een bedrag op te storten zodat als ze jarig is, Sinterklaas en kerst daar haar kadootjes van kunnen kopen. Zodat t niet direct een aanslag is op onze salaris. En ze is al blij als we een chocolade ei inpakken en geven haha. Ze is gelukkig absoluut niet hebberig. Ook als we in de Bart Smit zijn en ze iets mag uitzoeken kopen we 9 van de 10 keer niks! Volgens haar heeft ze alles al... Prima voor haar Sinterklaas verlanglijstje weet ze niks... Een choco ei... Verder staat er nog niks op... En voor de kerst willen we haar een horloge geven. Ik heb een nieuw horloge en die vind ze helemaal geweldig. Verder is t ook wel lastig als je kind niks wilt, wat moeten we haar in hemels naam kopen! Ze krijgt iig ook een Dora kamer. Dat vind ze geweldig. Oma uit Duitsland komt dan helpen. Die gaat een muurschildering maken van Dora en boots. En geloof dat we t daarbij gaan laten. Jeetje weer een heel verhaal geworden, sorry hoor haha Heb t "zinloze" gekletst wel gemist en heb mijn vriendinnen nog niet gezien dus jullie zijn nu even "slachtoffer" van mijn verhalen haha
@sophie28 ja we proberen nog een keer zwanger te worden. Als mijn cyclus zo is als na de vorige keer zit ik nu in me goede dagen of heb ze net gehad. Zou mooi zijn als het in een keer weer lukt maar ik ga er niet vanuit. Me kids zijn snel gekomen en de eerste miskraam was ik na 2.5 maand alweer zwanger hoop dat het nu ook niet lang op zich laat wachten en dan maar hopen dat het wel goed kan gaan. Dreamer sterkte meid maar ik wil je wel meegeven dat ik de kans best nog wel klein vind al zal je er zelf erg geschrokken van zijn. Waarsch is je kindje gezond. Een kans van 55 op de 56. Hoop dat je door de andere test wat geruster kan zijn veel sterkte
@chickie wat een geweldig nieuws! En super een jongen! Konden ze dat al zo vroeg zien!? Bij ons zeiden ze dat t pas met week 16 echt te zien zou zijn?! Anders wil ik volgende week een geslachtsbepaling echo haha! Echt super goed nieuws.
Frog wij moeten ook de eindjes aan elkaar knopen, nu hebben we al niets over en straks nog. Minder maar we kunnen altijd n auto verkopen hebben er twee voor ons werk maja dan gaat een maar met ov al is dat ook duur tegenwoordig Geslacht chickie: dat hebben ze uit t dna gehaald uit t bloed dus en niet via echo haha anders had ik ook meteen n afspraak gemaakt